Uitspraken voetbal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wat moet er gebeuren bij wrede uitspaken van het publiek richting veld en over algemeen?

Wedstrijd direct stil leggen en aflassen
11 (50%)
wedstrijd zonder supporters
7 (31%)
gewoon doorspelen
4 (18%)

Totaal aantal stemmen: 22



Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:33

mijn mening is dat zowel de spelers (en aanhang) en de supporters weer even moeten worden bijgebracht waar t hele spel om draait;

niet om salarissen die de normale werkende mens hooguit eens zou kunenn krijgen dmv het winenn van de postcodeloterij; niet om het lopen in de duurste merk kleding, onderdeel uitmaken van jet-set en links en rechts nog meer poen bij elkaar te verdienen en voor de fans natuurlijk om het spel en de club zelf, met de geschiedenis en saamhorigheidsgevoel en dan bedoel ik niet t gevoel van; we hakkuh alle ajaxieden kapot.

die leusden zijn ok tot op n bepaalde hoogte, ik bedoel elke club heeft zijn eigen clublied en daar mag best wel n grapje inzitten, maar de meest vreselijke ziektes en geschiedenisgebeurtenissen die zijn geweest daarin op te halen.......nee kan dus echt niet.

het is op dit moment al weer n "meevaller"dat de hagenezen en amsterdammers niet naar de wedstrijd zijn gegaan met de bedoeling om elkaar even af te matten, maar eigenlijk is dat al te gek voor woorden.

dat Sylvie meis gedoe; ja vette pech voor haar maar ze krijgt zo natuurlijk wel terug hoe ze zichzelf neerzet in de media, ik bedoel je kan geen boekje openslaan of ze staat er met r sierraden gedoe, t is voorpagina nieuws als ze gaat trouwen en er komen alleen maar onzinnige dingen uit r mond, zoals bij zoveel van die voetbal huppeltrutjes, dat mijn mening

ze moeten als t aan mij ligt dus beginnen bij te schaafen in t hoogste niveau; als al die belachelijke slarissen s zouden worden verminderd en dat geld wat ze dan al besparen eens zouden storten naar al die doelen die t wel echt nodig hebben.
want zeg nou eerlijk zo veel geld krijgen voor t schoppen tegen n balletje, belachelijk! Verward

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Amber_anne, Anna_98, AnoukS_, Arlette1991, BarbaraNova, BlueStocking, catharin, Domi_94, Dominique_96, hokke, Jara, Kimmej, Lizzy__87, merrylegs, Nouki_poek, Nustice, Room_Soesje, Sanne_com en 128 bezoekers