Bus rijd gewoon voorbij!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Snader
Berichten: 1560
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 16:19

Mja ik had het vrijdag ook! Ik en m'n vriendin stonden op de bus te wachten. Dus ik zie die bus om de hoek heen vliegen (bijna letterlijk). Met zo'n hoge snelheid dat ik dacht dat hij nooit meer op tijd zou kunnen remmen (of even later de bocht uit zou vliegen Tong uitsteken)...
Dus ik steek netjes op tijd m'n hand op, rijdt hij ons gewoon straal voorbij, alsof we niet bestonden. Verward
En ik kan je vertellen, dit is niet grappig als je 's avonds van Zwolle naar Spijkenisse (R'dam) moet met het OV... Scheve mond Daar kan ik nou echt boos over worden!

En ik heb ook nogal regelmatig in Arnhem gehad dat bussen gewoon niet op kwamen dagen. Verward (En je dan was ik gewoon ruim op tijd bij de halte, 5 a 10 minuten van te voren Knipoog) Maar de bussen daar vallen ook ongewoon vaak uit. Heb al tig keer gehad dat ik uit moest stappen en op de volgende bus moest wachten omdat er een kapot ging...

En laat ik nu maar niet meer over de NS beginnen, want dan komt er ECHT geen eind meer aan dit bericht. Tong uitsteken


Snader
Berichten: 1560
Geregistreerd: 01-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 07:39

Fleury schreef:
Maar ik heb er van voor dit topic nog NOOIT van gehoord dat mensen hun hand op steken als de bus langs komt!!! Verward

Het staat zelfs in het regelement dat het moet. Knipoog

Vooral handig voor de busschauffeur als er meerdere buslijnen op 1 bushalte moeten stoppen. Anders stopt de buschauffeur voor mensen die met niet met hem, maar met de andere lijn mee moeten. Schiet natuurlijk niet op. Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Afanaisa91, Dyphusion, Eapy, Facebook, Love_Rosie, lynnXtubbie, MyWishMax, SJP, vevina, x_Jeanine_x, Zebrastreep en 50 bezoekers