Pff mannen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Pff mannen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 12:55

Ok, even een relatiecrisis en het zit me hoog, dus ik dacht: Ik gooi het wel even op bokt. Scheve mond
Mijn vriend ik zijn nu dus 9 maanden samen en hij is echt vroeger zo'n player geweest. Nu heb ik al een tijdje met hem, en hij is wel ontzettend lief alleen het nadeel is dat hij zoveel (knappe) vriendinnen heeft. Nou heeft hij dus een vriendin waar hij vanavond naar toe gaat, hij gaat met haar uit en ook nog even samen met haar vader voetbal kijken. Niks aan de hand, maar het probleem is dat die vriendin en mijn vriend vroeger altijd in bed lagen, zo is hun vriendschap ontstaan.. Het is echt een beetje een sletje, en ze hadden dus niks, ze gingen alleen met elkaar naar bed.

Ik zit er echt heel erg mee dat hij met haar uitgaat en voetbal bij haar vader komt kijken, ik snap gewoon niet dat het nodig is. Ik vertrouw hem, maar ik vind het gewoon geen leuke gedachte dat hun gezellig samen op de bank zitten.. Vooral de gedachte aan wat ze vroeger deden.

Ik werd natuurlijk helemaal verdrietig toen hij vertelde dat gezellig met zijn ex-minnares had afgesproken.. en begon ontzettend te zeuren over waarom het nou nodig was om met zo'n sletje vrienden te blijven.. Nu is hij dus boos op mij, omdat hij zegt dat ik hem niet vertrouw en dat ik me er maar gewoon bij moet neerleggen..

AAHH.. ik zit vol frustatie op dit moment. Mannen!!!

Maar reageer ik nou gek of zou elk meisje dat doen??

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:06

Ik snap zijn kant, maar jouw kant ook zeker. Waarschijnlijk zou ik in deze situatie ook zo onzeker zijn.

Sterkte Ach gut

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:12

Ach gut Ik begrijp je onzekerheid helemaal, zou zelf *zacht gezegt* een beetje kriebelig zijn.

Probleem is dat het een vriendin van hem is, en die had die al voor jou....dus je kan hem weinig ontzeggen he.

Kan je niet gezellig mee zodat je zelf een beetje gerustgesteld wordt?

En toch maar weer proberen uit te leggen waarom je het eng vind....kan me voorstellen dat de gekste ideeen door je hoofd schieten, maar mijn broertje heeft het ook, een heleboel knappe vriendinnen, en telkens als die met een vaste vriendin naar huis komt is het binnen de kortste keren uit omdat hun het dus niet willen hebben....onzeker, jaloers.
En iedere keer krijg ik weer van hem te horen dat als die wat met die knappe meiden zou willen hebben die wel met hun genomen ahd en dat die niet begrijpt waar ze zich zo druk om maken.
Maar ja..hij gaat en is nooit met 1 van die knappe dinnen naar bed geweest.....

Bbrrr..moeilijk, ben blij dat ik jou niet ben.

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:16

Ik zou ook eniyt echt rustig meer zitten sávonds,
maar je kan het hem neit verbieden en denk dat ook neit slim is Haha!
praat ff met m en leg hem jou kant uit..

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:35

ik snap niet dat je mannen niet begrijpt en de schuld geeft, want jij bent degene die aan moet geven dat je deze situatie niet prettig vindt.

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:42

Hier snap ik je ook volledig in hoor, of is het omdat wij vrouwen zijn?? Tong uitsteken Mannen zien in zoiets niks verkeerd, misschien denkt dat meisje wel aan iets anders zou ik denken.. Je vriend heeft misschien totaal geen verkeerde bedoelingen, ochja ik zou ook helemaal flippen en beginnen te "zeuren", probeer er toch met hem over te praten, desnoods wat vergelijkingsmateriaal gebruiken als jij eens met een goede knappe vriend zoiets zou doen? Of met een van je exen waar je het nog goed mee kan vinden? Denk dat hij je dan misschien een beetje zal snappen waarom je zo reageert

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 13:45

Ik denk dat het is omdat wij vrouwen zijn.. Hij is net langsgekomen.. En heeft gezegd dat hij voortaan niet meer alleen met haar uitgaat, met vrienden of zo, en ook voortaan meer rekening met mij zou houden..
Ik mocht trouwens wel mee, maar ik mag dat meisje absoluut niet, echt zo'n type sletje.. Als het nou een aardige vriendin was die tegen mij ook aardig deed, maar als ze mij ziet kijkt ze de andere kant op!

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 13:47

SuperPepeijn schreef:
ik snap niet dat je mannen niet begrijpt en de schuld geeft, want jij bent degene die aan moet geven dat je deze situatie niet prettig vindt.


Ik heb toch ook aangegeven dat ik de situatie niet prettig vind? Ik snap dat het een vriendin is en dat ik er niks over te zeggen hebt, maar rekening houden met mij is toch wel een vereiste..

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:47

Sorry wat ik nu misschien ga zeggen, maar dit komt voor mij over alsof dat meisje echt wel andere bedoelingen heeft als gewoon eens samen zijn.. En dat je vriend dit echt niet meer ziet zitten omdat ie jou heeft!

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:50

Ik zou t niet eens pikken dat m'n vriend zoveel met z'n ex zou omgaan, zeker als t meisje zo'n slettebak is, en je vriend een player.
Foute combinatie samen lijkt mij.

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:54

samantha23 schreef:
Ik zou t niet eens pikken dat m'n vriend zoveel met z'n ex zou omgaan, zeker als t meisje zo'n slettebak is, en je vriend een player.
Foute combinatie samen lijkt mij.


Op een gegeven moment vertrouw je elkaar zoveel dat dit wel mogelijk is! Ik denk dat, als hij echt gek van je is, er helemaal niks aan de hand is Lachen. Geen problemen maken voordat ze er zijn Lachen

Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:54

Ik had 'm er uit geschopt... Schijnheilig Haha!
Nee, just kiddin'...

Je kan je vriend niet verbieden om te gaan, maar je kan wel aangeven dat je het niet prettig vindt... Scheve mond En hij zou daar op zijn minst iets mee kunnen doen... Hij is nu met jou, en niet met haar...

In een relatie hoor je dat IMO met elkaar te kunnen bespreken...

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 13:58

Ja, maar daar hebben mannen af en toe moeite mee.. dingen bespreken!! Maar ik vind het wel fijn dat hij vraagt of ik meega, zo kun je hem niet wantrouwen.. En ik blijf het vervelend vinden dat hij vanavond gaat, maar hij zou voortaan meer rekening met mij houden, dus ik moet gewoon maar even vanavond mn best doen om rustig te blijven..

Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:03

Tulandro"]
Ja, maar daar hebben mannen af en toe moeite mee.. dingen bespreken!!
[/quote]
Dat leren ze dan maar... Lachen Opvoeden die handel... ~~}>

[quote="Tulandro"]
En ik blijf het vervelend vinden dat hij vanavond gaat,
[/quote]
Weet hij dat?

[quote="Tulandro schreef:
maar hij zou voortaan meer rekening met mij houden, dus ik moet gewoon maar even vanavond mn best doen om rustig te blijven..

Dat is in ieder geval al een vooruitgang... Zolang hij het niet elke week doet...

Lekker een film huren vanavond of een vriendin uitnodigen...
Niet jouw avond laten verpesten door hem... Ach gut

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:04

Tulandro schreef:
Ja, maar daar hebben mannen af en toe moeite mee.. dingen bespreken!! Maar ik vind het wel fijn dat hij vraagt of ik meega, zo kun je hem niet wantrouwen.. En ik blijf het vervelend vinden dat hij vanavond gaat, maar hij zou voortaan meer rekening met mij houden, dus ik moet gewoon maar even vanavond mn best doen om rustig te blijven..



Geeft hij niet aan dat hij jouw wantrouwende instelling niet op prijs stelt? Dat zou mijn reactie zijn Schijnheilig

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:06

talented schreef:
Op een gegeven moment vertrouw je elkaar zoveel dat dit wel mogelijk is! Ik denk dat, als hij echt gek van je is, er helemaal niks aan de hand is Lachen. Geen problemen maken voordat ze er zijn Lachen

Vind ik niet. Ik vertrouw m'n vriend wel, maar tot op zekere hoogte. En we zijn al iets van 3 en een half jaar samen.
T gaat er gewoon om in dit geval dat dat meisje zo'n slettebak is, en dat zou ik niet pikken.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 14:07

Whahah.. ja, dat heeft hij gedaan, maar het gaat er niet om dat ik hem niet vertrouw, hij zou wel gek zijn dat hij mij laat lopen voor haar Schijnheilig Maar ik vind het een verschrikkelijke gedachte dat hij met haar omgaat, want ik heb echt een hekel aan haar. Ik hou niet van meisjes die zo'n uitstraling hebben, en niet aardig tegen mij doen OMDAT ik zijn vriendin ben..
En ik heb al zo moeite met jongens vertrouwen.. maar omdat hij juist vraagt of ik meega, gaat dat al een stuk beter.

Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:07

talented schreef:
Geeft hij niet aan dat hij jouw wantrouwende instelling niet op prijs stelt? Dat zou mijn reactie zijn Schijnheilig

Ik vind het wel logisch dat ze zo denkt... Een beetje jalozie is gezond in een relatie... Het zou vreemder zijn als ze helemaal niet zou reageren...

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 14:08

Jongens denken veel te makkelijk:Ik wil haar niet, jij bent mijn vriendin, dus waar maak je je druk om? Maar meisjes maken zich gewoon meer druk.. Dat is geloof ik wel een feit.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:09

Tulandro schreef:
want ik heb echt een hekel aan haar. Ik hou niet van meisjes die zo'n uitstraling hebben, en niet aardig tegen mij doen OMDAT ik zijn vriendin ben..
daar komt de aap uit de mouw.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:11

Ik kan je helemaal begrijpen Tulandro! Ik zou hier echt niet tegen kunnen. Maar ik ben misschien sowieso wel redelijk snel jaloers..

Helaas kan je hem niets verbieden, je moet hem gewoon proberen te vertrouwen. Gelukkig houdt hij de volgende keer meer rekening met je. Dat geeft al wel aan dat je niet bang moet zijn denk ik.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 14:11

SuperPepeijn schreef:
daar komt de aap uit de mouw.


Je bent niet echt vol met woorden hè? Het is toch veel fijner als hij met een lief normaal meisje omgaat, dan met een sletje, of vind jij dat het niet uitmaakt?

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:15

Tulandro schreef:
Je bent niet echt vol met woorden hè? Het is toch veel fijner als hij met een lief normaal meisje omgaat, dan met een sletje, of vind jij dat het niet uitmaakt?


Zou ik juist niet hebben. Bij een lief leuk meisje is de kans op verliefd worden veel groter. Als het echt zo'n bitch en sletje is vormt ze toch ook geen gevaar?
tenminste: ik neem aan dat dat het probleem is wat je ermee hebt, dat je er gevaar in ziet?

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:15

Tulandro schreef:
Je bent niet echt vol met woorden hè? Het is toch veel fijner als hij met een lief normaal meisje omgaat, dan met een sletje, of vind jij dat het niet uitmaakt?

ik begrijp je gevoelens wel maar ik vind dat je hier een cruciale fout maakt. Als of een lief normaal meisje niet je vriend kan kapen. Je hebt gewoon een hekel aan DAT meisje en daarom vind je haar ook een slet. Laat je niet zo kennen zeg, als hij wil gaan dan gaat hij toch en als hij niet te vertrouwen is dan kan hij met ieder lief normaal meisje het nest in duiken. Als hij zo is dan is hij zo.
Succes er mee!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 14:16

Tulandro schreef:
Je bent niet echt vol met woorden hè? Het is toch veel fijner als hij met een lief normaal meisje omgaat, dan met een sletje, of vind jij dat het niet uitmaakt?
wat vind jij?
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 15-09-04 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt