ik snap niks van jongens, waarom nou toch.......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

ik snap niks van jongens, waarom nou toch.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 14:04

hoii, ik heb laatst een topic over mijn ex gehad.
Nou ik ben mezelf weer en alles ging goed ik straalde dat schijnbaar uit.
kreeg ik te horen dat een jongen me met stappen had gezien en tegen mijn vriendin bezig was dat ie helemaal gek is op mij.
Mijn vriendin (die is collega van hem) heeft hem mijn nummer gegeven.
Dus hij belde maandag 2 weken geleden op.
of ik zin had om met hem te gaan bowlen ik zeg alleen als mijn vriendin ook meegaat want ik ken je niet.
Ik hem al de foon gezegd dat ik geen relatie wil omdat ik net over mijn ex heen was enzenz en dat nog niet eens.
hij zo van ja dan gaan we voor de gezelligheid.

Ik ben gister 23 geworden en hij wordt in december pas 20.
Wij gaan bowlen en opzich was ie super leuk heb me kapot met hem gelachen.
Ik deed het slecht en ik gooi ineens een strike dus ik spring in de lucht pakt ie me vast en zoent ie me.
Ik helemaal van de wap.

Zaterdags zouden we gaan zwemmen dat hebben we gedaan en toen is bij mij de vonk echt overgesprongen, IK BEN VERLIEFD.
Alleen nu komt het:

Hij belt niet meer echt, smssen doet ie niet, als ik hem zie dan moeten er steeds vrienden bij zijn ,of ja eigenlijk 1 bepaalde vriend.
Hij maakt soms super botte opmerkingen.
Ik krijg geen hoogte van hem trwijl hij tegen zijn ouders en vrienden heel positief over mij praat.
Hij vond me perfect zei die.
Maar waarom merk ik dat niet?
heeft dat met de leeftijd te maken, met bindingsangst (hij heeft pas 1 relatie langer dan 2 mnd gehad en die duurde 3 mnd hahaha.

Hij is echt bot soms maar kan ook super lief zijn het schopt mijn gevoel in ieder geval totaal door elkaar.

HELP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:12

Weet je wat jij moet doen? Lekker een jaar vrijgezel blijven en op jezelf gaan wonen!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 14:14

dat was geen slecht idee hahaha maar als een gevoel er is is het er he.
Laatst bijgewerkt door xxxmelody op 14-09-04 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:16

Jij kan helaas niet voor mij en niet voor alle mannen die je leuk vind bepalen hoe ze reageren, dat blijkt wel!

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:18

Ik denk dat je hem moet vragen waarom hij zich zo gedraagt, en wat hij precies voor je voelt. Weet je meteen waar je aan toe bent

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:19

Dat wat faye aangeeft, is alleen maar bedoeld als een goede tip Lachen

Ik ben het namelijk wel met haar eens. Heb precies in hetzelfde schuitje gezeten als jij. Na 2 jaar een relatie ging het uit, we woonden zelfs al een maand of 10 samen. Al met al is dat veel te snel gegaan.

Nu ben ik op mezelf gaan wonen, woon nu in een leuk studentenhuis met ontzettend gezellige huisgenoten. Ben lid geworden bij de studentenvereniging hier en ik leer ontzettend veel leuke, nieuwe mensen kennen. Lachen
Haal lol uit je leven, want het leven is veel te kort om te peinzen over reacties van anderen.

Om een reactie puur op je verhaal te geven: jongens, ik zal ze nooit begrijpen. Maar het beste wat je kunt doen is het gewoon op de man af vragen lijkt me Lachen

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 14:21

faye schreef:
Jij kan helaas niet voor mij en niet voor alle mannen die je leuk vind bepalen hoe ze reageren, dat blijkt wel!



sorry hoor wat een rare opmerkingen ik snap niet dat mensen die niks zinnigs te zeggen hebben toch steeds weer haantje de voorste zijn met reageren.
hij vond mij leuk heeft me gebelt enzo en nu hap ik en nu doet ie zich ineens geen moeite meer dat snap ik niet zo.

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:29

Hij zal vast een reden hebben om zo te doen tegen jou, en er zit maar een ding op: vragen!

Mijn tactiek zou zijn:
Zodra hij iets bots zegt, hem aan gaan zitten staren. Als hij zich daardoor slecht op z'n gemak gaat voelen, vraagt hij vanzelf wel wat er is. En dan zou ik (even bot) vragen of hij zo'n opmerking normaal vindt. Is zijn antwoord ja, moet je meteen opstappen (of hem eruit kicken als hij bij jou is) want dan is hij jou echt niet waard. Wordt hij er verlegen door, zal hij in het vervolg een keertje extra nadenken voordat hij weer zoiets zegt.
Voor deze methode moet je wel goed kwaad kunnen kijken, en niet in de lach schieten als hij terug kijkt enzo...

Als hij niet alleen wil afspreken, gewoon zeggen dat jij juist alleen wil afspreken. Kan dat niet? Dan geen afspraakje. Hup naar de volgende (of lekker vrijgezel blijven, werkt altijd nog het beste Knipoog )

Als een vrouw iets soortgelijks zou doen bij je, zou je ook geen idee hebben waarom, ik denk dan ook niet dat het aan "mannen" ligt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:32

xxxmelody schreef:
sorry hoor wat een rare opmerkingen ik snap niet dat mensen die niks zinnigs te zeggen hebben toch steeds weer haantje de voorste zijn met reageren.
hij vond mij leuk heeft me gebelt enzo en nu hap ik en nu doet ie zich ineens geen moeite meer dat snap ik niet zo.


Ja als jij ineens je bericht aanpast is het een rare reactie. Wel eerlijk blijven he?Misschien vind hij je bij nader inzien toch niet zo leuk dat hij niet meer reageert.

joogre
Berichten: 99
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 14:43

tja wat kan ik zeggen het is idd een beetje vreemd dat hij zo doet, maar zoals meerdere mensen al gezegd hebben vraag het gewoon en als hij weer eens bot doet tegen je vragen waarom en als hij geen duidelijk antwoord geeft of helemaal geen dan gewoon weg gaan. klinkt hard maar geloof me dit werkt en ik kna dat weten want k ben stikums een man...
maar goed Het is wel erg raar dat hij eerst jou belt en nu niet meer, maby is hij gewoon nog niet toe aan een relatie. succes er mee zou ik zeggen en als het zo blijft gewoon weer vrijgezel worden. Lachen

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 15:31

Mannen zijn jagers, jij hebt gehapt dus nou hoeft hij geen moeite meer te doen. Ik zou even hard to get spelen, laat hem maar eens ondekken wat hij wil! Verder is het misschien voor jezelf wel even goed om even een rustperiode te hebben na zo'n lange relatie, maar dat is iets wat je zelf moet beslissen.

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:23

Ik zou het gewoon aan hem vragen en niet bij zijn vrienden want misschien doet hij wel stoer voor hem ofzo. Maar ja mannnen........Tong uitsteken
Kan niet met ze en niet zonder ze (tenminste ik dan)

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:32

Gewoon vragen lijkt me het makkelijkst, wij kunnen geen van allen ruiken wat hij denkt en voelt Knipoog

Maar als die je toch leuk vind maar nu al minder leuk tegen je gaat doen, minder moeite en botter zou ik hem toch mooi met de neus op de feiten drukken:
Meer mannen dan kerktorens, meer vissen in de zee en ga zo maar door.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:32

Gweoon vragen wat ie nou eigenlijk wilt.
Mannen zijn nooit te begrijpen Lachen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:00

Goh waar ken ik dit nou van...

Mannen zijn gewoon raar. In het begin lopen ze zo achter je reet aan dat je het er benauwd van krijgt, vervolgens begin je toch een kriebeltje te krijgen en dan laten ze niks meer van zich horen.

Ik weet het niet. Ik snap ze niet. Ze zijn inderdaad nooit te begrijpen...

Maar mag ik je èèn tip geven? Ga niet achter hem aan zitten. Stop met bellen/smsen. Wacht tot hij jou belt of smst om een afspraak te maken. Doet hij dat niet, dan weet je genoeg. En dan heb je tenminste de eer aan jezelf gehouden.

Succes ermee.

Grrrrr mannen....

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:13

Focus je gewoon lekker op jezelf meid. Die aandacht van hem is natuurlijk hardstikke leuk en geeft je weer het gevoel een supermeid te zijn, maar ga nu eerst even lekker van jezelf houden. Laat hem maar even volwassen worden (daar doen mannen nu eenmaal een beetje langer over) en geniet zelf van het leven.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 22:22

hij bedoelde het niet zo.
Hij dacht dat ik rustig aan wilde doen en dat ik het niet fijn vond als hij me claimde.
Het is uitgepraat ben ik wel ff ogelucht

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 09:48

Gelukkig maar. Maar wel rustig aan doen hoor!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:04

tis dat je het zelf al zegt, maar mijn eerste reactie op dit topic was ook:

"maar je hebt toch zelf in het allereerste telefoongesprek meteen heel duidelijk gezegd dat je geen relatie wilde en dat je niet toe was aan iets vasts.
Dan klinkt het als de ideale vent, want dat betekent dat hij naar je geluisterd heeft! Hij neemt een beetje afstand om je niet af te schrikken!"

goh, wat een inzicht van mij Bloos Knipoog Het IS dus je ideale vent! Wat een schat zeg...

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 12:33

Uiteindelijk zijn alle mannen hetzelfde...
Laat je niet gek maken, doe rustig aan en kijk hoe het loopt. Maar verwacht niet dat het de ideale man is, want voor je het weet flikken ze je weer wat.

Maar...zoals het nu gaat klinkt het goed. Geniet er van!