Dip

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Dip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 15:57

's is donker, 't regent, en ik voel een mega herftsdip aankomen...

IK WIL ZON!!!

Gatver, heb helemáál geen zin in de maanden die komen gaan....zijn er meer bokkers die draaien op zonne-energie?

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 16:01

Ikke!
Ik ben ook een echte zonliefhebber. Houdt niet van regen en donkere dagen. Alhoewel schaatsen op natuurijs dan wel weer heel leuk is

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 16:06

Ikke ikke ikke!!! Ik heb bijna spijt dat ik niet naar Australie ben ge-emigreerd ipv mijn bf naar Nederland... ik haal echt mijn energie uit het daglicht en mijn goede humeur uit de zon. Ik heb echt een enorme hekel aan de herfst en de winter, die dip komt er ook bij mij heel hard aan hoor... Scheve mond Werkelijk het enige dat ik leuk vind in de winter is de kerst... gezellig met zijn allen bij elkaar. lekker eten, warme chocolademelk met slagroom en kadootjes onder de boom! Maar kerstavond en de 2 kerstdagen vind ik dan ook wel weer meer dan zat... Haha!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 16:12

Ik heb dat helemaal niet! Ik kan echt genieten van de regen en storm, terwijl je lekker binnen zit met een kopje thee! Ik ben echt heel erg, soms ga ik, als het heel hard waait en regent zelfs vrijwillig naar buiten! Zonder dat het nodig is! Prachtige Nederlandse luchten, de bladeren in alle kleuren... Héérlijk!!!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:26

Ik begin ook in een dip te raken. Het weer wordt slechter, ben net 'gedumpt' (of hoe je het ook noemen wilt, schijnt alleen bij relaties te kunnen en dat hadden wij niet), mijn vakantie is bijna voorbij, mijn huisgenoot heeft me verlaten dus krijg een andere huisgenoot, èn mijn studiegenootjes waarmee ik omging zitten komend jaar waarschijnlijk niet bij mij in het jaar (eentje iig niet).
Heb helemaal geen zin in de komende maanden. Bah. Kijk nu al uit naar april, als de vogeltjes weer gaan fluiten, het zonnetje weer een beetje gaat schijnen en het schooljaar op zijn einde loopt...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:40

Ik kan idd ook heel chagerijnig worden van dagen achter elkaar dit weer Scheve mond
Ik wil weer lente!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:44

jaha lente lijkt me leuk , of in ieder geval 1 maand geen stortbui , een mooie nazomer doe ik het ook voor , echt vrolijk van het weer
(of te warm of te nat) word je hier in nl niet !

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:47

Ik wil ook weer Lente!! Ik haat de herfst en de winter. bah..

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 00:34

Nu ik een autootje heb (en dus niet meer op die scooter door wind en regen hoef) vind ik elk jaargetijde eigenlijk wel wat hebben.
De zomer met zon en zwemmen en veel buiten zijn.
De herfst met veel wind, buien en de natuur die verkleurt.
En natuurlijk de winter met Sinterklaas, kerst, Oud & Nieuw en natuurlijk warme choco met VEEL slagroom............
Toen ik nog op mijn scooter reed zat ik dus in een dip van het najaar tot het voorjaar HiHi