mc donalds of burger king op schiphol duur?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 17:26

Dat is idd zo.

Jaike, wat ben je toch een topper!



MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:36

germie schreef:
Ik dacht dat ze altijd vaste prijzen hadden? Zijn ze veel duurder? Ik moet namelijk binnenkort op Schiphol zijn, en eigenlijk had ik mezelf voorgenomen om eens lekker te snacken. (lunchen schijnt er ook al 14 euro te kosten, dat heb ik er niet voor over,dan neem ik zelf wel brood mee).


Ze hebben wel vaste prijzen bij Mac Donalds, ieder product heeft een vaste minimum- en maximumprijs.
Zo kunnen de restaurants die veel concurrentie hebben de lagere prijs hanteren, en de restaurants met weinig concurrentie kunnen de hoge prijzen rekenen.

Jaike, wat ben je toch een topper!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:56

Death_Squad schreef:
Ik gok dat de huurprijzen per m2 op schiphol ook een stukje hoger liggen dan op een willekeurige plaats in t land, verder zijn er specifieke eisen waar je op schiphol aan moet voldoen. En als je t ervoor kan vragen zou ik t als eigenaar ook doen Lachen


Maar de Mac's in Amsterdam bijvoorbeeld zijn weer veel goedkoper als die in Zwolle en Groningen.
De huur is in Amsterdam hoger, maar daar hebben ze veel meer concurrentie, dus moeten ze de prijzen laag houden.
In Zwolle zit niet eens een Burger King ofzo, in Groningen hebben we er wel 1. Scheve mond

Jaike, wat ben je toch een topper!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie