The Lion King

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

The Lion King

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 12:38

Ik ga 2 oktober naar The Lion King in het Fortis Circus Theater in Scheveningen.
Zijn er toevallig al mensen geweest?

Ik ga overigens met het openbaar vervoer (van Enschede)
Weet iemand hoe je daar moet komen?

Met de trein naar Amsterdam CS?

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 12:48

www.circustheater.nl

Citaat:
Trein
Komt u met de trein? Laat u zich dan informeren over actuele aankomst- en vertrektijden van treinen via 0900-9292 of via www.ns.nl.

Tram en Bus
In Den Haag is de HTM verantwoordelijk voor het openbaar vervoer. Voor actuele informatie over aankomst- en vertrektijden van tram/bus kunt u kijken op www.htm.nl

Hieronder ziet u welke bus- en tramlijnen langs het Circustheater lopen.

Vanaf het Centraal Station:
- Tram 9 (Uitstappen bij halte Circustheater)
- Bus 22 (Uitstappen bij halte Kurhaus)

Vanaf het Station Hollands Spoor:
- Tram 1(Uitstappen bij halte Kurhaus)
- Tram 9 (Uitstappen bij halte Circustheater)

In de directe omgeving van het Circustheater stoppen ook nog:
- Bus 14 (Uitstappen bij halte Kurhaus)
- Bus 23 (Uitstappen bij halte Scheveningseslag)


Gaaf zeg, dat je er naartoe gaat! Ik wil er ook heel graag heen, alleen die prijzen... Geld, geld! Scheve mond

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 12:53

ik ga er niet heen..
maar lijkt me wel heel erg gaaf

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:11

Ik ben er geweest en ik vond het echt prachtig! Heel erg indrukwekkend!
Ook met leuke humor, bijv die Timon en Pumba (schrijf je het zo?) hadden een Belgisch accent, echt geweldig! En dat tovenaarsvrouwtje had een geweldige stem, gewoon echt indrukwekkend!

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:16

Ik ga 26 spetember!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:21

Ik ben ook geweest, was echt geweldig en ook zijn die tovenares en timbo en pumba mijn favo.

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:32

Ik hoop dat het erg leuk is, ik heb samen met mijn broers voor mijn ouders kaartjes gekocht, en daarvoor daar zo een diner (me ouders zijn 25 jaar getrouwd) dus ik hoop dat het ons geld meer dan waard is!
Iemand toevallig ervaringen met het eten daar?

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:39

Vergeten te vertellen Knipoog . We hadden daar ook gegeten, bij het restaurant in het Fortis Circustheater, dus niet bij Restaurant Le Cirque (die was toen al volgeboekt). Het eten was van erg goede kwaliteit. Je hebt bij dit restaurant elke keer de keuze uit 2 gerechten. Vond het alleen niet echt gezellig daar, je zit erg dicht op elkaar en je kan niet naar buiten kijken.
Babaloo, in welke restaurant gaan jullie eten?

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:43

Appie schreef:
Vergeten te vertellen Knipoog . We hadden daar ook gegeten, bij het restaurant in het Fortis Circustheater, dus niet bij Restaurant Le Cirque (die was toen al volgeboekt). Het eten was van erg goede kwaliteit. Je hebt bij dit restaurant elke keer de keuze uit 2 gerechten. Vond het alleen niet echt gezellig daar, je zit erg dicht op elkaar en je kan niet naar buiten kijken.
Babaloo, in welke restaurant gaan jullie eten?

Ik had daar ook gegeten toen ik naar Aida ging... Eerlijk gezegd vond ik het niet lekker. Het was allemaal egyptisch voedsel...

Maar ik zou er eigenlijk ook nog heengaan, maar ik denk niet het er nog van gaat komen. Jammer...

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 13:50

Rainie schreef:
Ik had daar ook gegeten toen ik naar Aida ging... Eerlijk gezegd vond ik het niet lekker. Het was allemaal egyptisch voedsel...


O, wij hadden in ieder geval normaal Hollands eten Knipoog

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:04

Egyptisch eten is lekker Vingers aflikken

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:13

ik ga donderdag!!! Heb er echt ontzettend veel zin in, kijk er al erg lang naar uit

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:41

Ik ben gisteren geweest, Geweldig !!

Die pakken en Timon en Pumba !!! Echt heel erg mooi.

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 16:02

Ik ben ook gisteren geweest!!! Vond het helemaal super. Die kostuums, het licht, de muziek...geweldig.
En daarna lekker eten aan de boulevard...geweldige dag. Scheveningen = leuk!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 18:17

Ik ben er geweest, echt fantástisch!!! Zoooo enorm gaaf! Wij hebben daar ook gegeten, en dat was ook nog eens erg lekker (maar wel weinig....).
Ik vond het babyolifantje + de giraffen het gaafste.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:05

Ik ben ook geweest. Ik zat op het linkerbalkon. Helaas konden we daardoor alles wat linksachter op het podium gebeurde niet goed zien maar gelukkig werd het meeste toch voorin gespeeld. Het was wel heel leuk dat we alles van bovenaf zagen dat geeft wel een leuk effect. En niet te vergeten onze eigen "afrikaan" die tijdens de opening tien cm bij mij vandaan kwam zingen!

Echt een aanrader!

Ik wil er nog een keer heen!

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:21

Appie schreef:
Vergeten te vertellen Knipoog . We hadden daar ook gegeten, bij het restaurant in het Fortis Circustheater, dus niet bij Restaurant Le Cirque (die was toen al volgeboekt). Het eten was van erg goede kwaliteit. Je hebt bij dit restaurant elke keer de keuze uit 2 gerechten. Vond het alleen niet echt gezellig daar, je zit erg dicht op elkaar en je kan niet naar buiten kijken.
Babaloo, in welke restaurant gaan jullie eten?


ja ik geloof ook wat jij noemt, omdat op die site stond dat dat aansloot op de voorstelling, en we bij die andere er om moesten vragen ofzo? ik weet niet precies, en deze was goedkoper Schijnheilig Bloos hahaha maar het gaat om het idee hoor, we brengen ze zelf heen, ze weten niet wat er komt, dus dan gaan ze eten en daarna naar de voorstelling en dan halen we ze weer op Haha! (best een eindje vanuit ijmuiden maar er hebben er wat voor over)
maar me ouders vinden alles leuk wat wij voor ze doen, dus ze vinden het vast heel leuk *LOL*

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:26

ik ben al geweest...
het is een hele leuke musical, hoewel ik in het eerste deel wel wat kinderachtige dingen vond zitten Tong uitsteken
ik ben fan van die vogel, die zo GEWELDIG kan zingen Haha!
de muziek is erg mooi en de kleding ook Lachen
veel plezier in scheveningen!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 21:56

Wij gaan 25 september. We zijn uitgenodigd door een zakenrelatie, dus dat wordt eerst een saai diner Haha! en dan lekker gaan kijken.

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:05

ik ben ook geweest!
echt, onwijs goed!! Nala (de ouwe) kan zoo goed zingen dak kippenvel kreeg!
en Timon en Pumba waren idd. erg grappig!
veel plezier allemaal!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:16

Wij zijn in Maart ofzo geweest, hij was toen pas in Primiere gegaan! *LOL* En het was zo mooi heh!! Wij hadden toen alle hoofdrolspelers erin mee spelen, en het was gewoon echt schitterend! Pling Denk één van m'n favo Musicals!! *LOL* .. Dat meisje dat kleine Nala speelde bij ons, kennen we ook! Cool hahaa.. Maar goed, we gaan misschien nog een keer met m'n vader in December! *LOL* heb er NU alweer zin in!! *LOL*

Ikzelf vond het begin stuk als Rafiki Plingie aap* Bloos het begin stuk zingt en als alle beesten via de zaal naar binnen komen het mooist!! *LOL*

Maar iig, ontzettend veel plezier en het gaat zeker een leuk dagje worden!! OK dan!

ps.
lovemangga schreef:
Nala (de ouwe) kan zoo goed zingen dak kippenvel kreeg!

Uhm.. Dat vond ik alleen juist niet!! Lips are sealed Bloos .. Vond ze allemaal niet supergeweldig zingen, dat was wel minder.. Bloos maar maakte zeker de rest er niet minder om!! *LOL*

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:18

Ik ben in mei in Londen geweest, het was echt supergaaf. Op een gegeven moment ging iedereen meezingen, KIPPENVEL!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 07:58

Dank je voor alle reacties... ik krijg er steeds meer zin in!
Ik ga naar de middag voorstelling, want alle avondvoorstellingen op zaterdag waren allemaal al uitverkocht voor de 1e rang.
Dan gaan we naar de voorstelling ergens in scheveningen nog een hapje eten.

Nou ik laat zeker nog horen wat ik er van vond.