mc donalds of burger king op schiphol duur?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

mc donalds of burger king op schiphol duur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 18:25

Is de burger king of de mc donalds op Schiphol duurder dan elders in het land? Dit hoorde ik van iemand. Je ziet wel altijd in advertenties staan: niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen en op Schiphol.
Maar zijn ze echt duurder?

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:26

Dat is idd zo.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 18:31

Ik dacht dat ze altijd vaste prijzen hadden? Zijn ze veel duurder? Ik moet namelijk binnenkort op Schiphol zijn, en eigenlijk had ik mezelf voorgenomen om eens lekker te snacken. (lunchen schijnt er ook al 14 euro te kosten, dat heb ik er niet voor over,dan neem ik zelf wel brood mee).

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:32

MissJ schreef:
Dat is idd zo.

Waarom doen ze dat? Blond Verward

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:34

Omdat je toch geen keus hebt? Je kan dat terrein niet onbeperkt op en af wandelen. Ik nam gewoon zelf wat brood mee, toch stikzenuwachtig dus geen honger Haha!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:37

germie schreef:
Ik dacht dat ze altijd vaste prijzen hadden? Zijn ze veel duurder? Ik moet namelijk binnenkort op Schiphol zijn, en eigenlijk had ik mezelf voorgenomen om eens lekker te snacken. (lunchen schijnt er ook al 14 euro te kosten, dat heb ik er niet voor over,dan neem ik zelf wel brood mee).



Denk datje dan beter zelf brood mee kan nemen Haha! Er komen dagelijks zoveel mensen daarzo, dan kunnen ze lekker verdienen he. Ze zijn wel de hele nacht open.. Ga er ook wel eens wat halen als ik uitgeweest ben in amsterdam ofzo en de 1ste trein weer terug moet nemen. Schijnheilig

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:42

Echt veel duurder dan gewoon bij de mac of Bking zal t niet zijn. Trouwens de prijzen die ze hebben dat zijn gewoon richtprijzen, en die lunch van 14 euro is als je bij t panorama dek zit.. (hadden wij ook)
Het zal wel iets duurder zijn maar niet mega veel. Alleen je mag bij de mac daar geen bonnen gebruiken... (Been there, done that)

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:48

eigenlijk bijna alles vin ik daar duurder vooral de barbies, whehe

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:49

De Mac en de Burger King op Schiphol zijn idd iets duurder dan andere filialen. De Mac op de veerboot tussen HvH en Harwich is helemaal duur en de Mac in de Jaarbeurs in Utrecht wordt volgens mij particulier gerund, die doet iig ook niet mee met acties e.d.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:52

Ik zou brood meenemen. Ze zijn idd duurder, en het is zonde van je geld. De Hamburgers zijn er echt niet lekkerder dan ergens anders...Lips are sealed

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:55

Karin schreef:
De Mac en de Burger King op Schiphol zijn idd iets duurder dan andere filialen. De Mac op de veerboot tussen HvH en Harwich is helemaal duur en de Mac in de Jaarbeurs in Utrecht wordt volgens mij particulier gerund, die doet iig ook niet mee met acties e.d.


Dat zijn de standaard restaurants die nooit meedoen, maar dat komt ook omdat die in de jaarbeurs niet altijd open is, alleen met bepaalde gelegenheden. Dat is mij iig verteld, toen ik nog bij de mac werkte...

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:45

Ja duurder, in de arena ed ook volgens mij

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:59

Ja, 15% duurder geloof ik.
Want mijn broer krijg 20% korting op schiphol, en het scheelt voor hem dus bijna niks om op schiphol te gaan snacken of niet Knipoog
Ze houden gewoon rekening mee dat de meeste in vakantie stemming zijn en dus geld uit willen geven...

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 15:36

germie schreef:
Ik dacht dat ze altijd vaste prijzen hadden? Zijn ze veel duurder? Ik moet namelijk binnenkort op Schiphol zijn, en eigenlijk had ik mezelf voorgenomen om eens lekker te snacken. (lunchen schijnt er ook al 14 euro te kosten, dat heb ik er niet voor over,dan neem ik zelf wel brood mee).


Ze hebben wel vaste prijzen bij Mac Donalds, ieder product heeft een vaste minimum- en maximumprijs.
Zo kunnen de restaurants die veel concurrentie hebben de lagere prijs hanteren, en de restaurants met weinig concurrentie kunnen de hoge prijzen rekenen.

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 15:47

Ik heb een keer gewerkt op de veerboot tussen Ned en Eng. Het assortiment is ook een stuk beperkter, dus bij de mac op schiphol zal dit dan ook wel zo zijn. Hier moet je denken aan minder keuze uit de salades, koffie e.d.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:57

Ik gok dat de huurprijzen per m2 op schiphol ook een stukje hoger liggen dan op een willekeurige plaats in t land, verder zijn er specifieke eisen waar je op schiphol aan moet voldoen. En als je t ervoor kan vragen zou ik t als eigenaar ook doen Lachen

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:56

Death_Squad schreef:
Ik gok dat de huurprijzen per m2 op schiphol ook een stukje hoger liggen dan op een willekeurige plaats in t land, verder zijn er specifieke eisen waar je op schiphol aan moet voldoen. En als je t ervoor kan vragen zou ik t als eigenaar ook doen Lachen


Maar de Mac's in Amsterdam bijvoorbeeld zijn weer veel goedkoper als die in Zwolle en Groningen.
De huur is in Amsterdam hoger, maar daar hebben ze veel meer concurrentie, dus moeten ze de prijzen laag houden.
In Zwolle zit niet eens een Burger King ofzo, in Groningen hebben we er wel 1. Scheve mond

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:27

Cassidy schreef:
Ik zou brood meenemen. Ze zijn idd duurder, en het is zonde van je geld. De Hamburgers zijn er echt niet lekkerder dan ergens anders...Lips are sealed

Vind jij Knipoog