Bij deze het verslag 
Om 7.00u vanochtend ging de wekker. Nee hè, werken 
Dus ik wilde de wekker uitzetten, toen ineens het kwartje viel. En toen was ik ook meteen klaarwakker 
Kleding had ik al klaargelegd. We moesten in het zwart, met veel bling.
Maar eerst maar de katten eten geven. Toen aangekleed, bling bij elkaar gezocht en omgedaan, gezicht geplamuurd (we moesten matte foundation op voor de weerkaatsing van het licht) en ontbeten.
Om 7.45u stapte ik de deur uit. Schrappen natuurlijk, want het had gevroren. Toen parkeergarage Schouwburgplein Rotterdam opgezocht in de tomtom en op naar de stad.
Ik haat stadrijden, maar zo om 8 uur is het lekker rustig en goed te doen.
Om 8.15u liep ik de parkeergarage uit en dan sta je meteen voor de hoofdingang van de Doelen. Maar daar moest ik deze keer niet naar binnen. Op naar de artiesteningang. Volgens mijn buurvrouw rechts, dan links en weer links. En ja hoor, daar stond het busje van het slagwerk.
Dus ik de deur in. Leuk, maar verder dan een hal kwam ik niet... 
Bleek dat ik de volgende deur moest hebben 
Maar goed, uiteindelijk dus binnen. Toen op zoek naar de kleedkamer. Dat stond gelukkig aangegeven op een monitor en ook die was zo gevonden.
Nog tijd voor een bekertje thee en even kletsen. Dan sax uitpakken en klaarmaken voor de soundcheck.
Dat begon iets later, maar toen was het eindelijk zover. Het podium op 
Wat een machtige en indrukwekkende zaal! Ik zat op het eerste verhoogde podium, op de hoek. Vol in het zicht dus 
We hebben wat nummers gespeeld om alles te testen. Met koor en solisten en nog even apart.
Om 10.30u moesten we het podium weer verlaten, want de deuren gingen open en de mensen mochten naar binnen.
Dus wij weer terug naar de kleedkamer.
Wel grappig, want op weg naar de kleedkamer kwamen we voorbij de ingang van het balkon en de loge. En wie zag ik daar, mijn ouders 
Dus nog even gedag gezegd en de kleedkamer in.
Daar een appeltje gegeten, wat gedronken, nog even naar de wc geweest en gekletst. Toen was het tijd om af te stemmen.
Om 10.50u moesten we weer naar beneden. Tijdens het wachten in de coulise kon je het podium zien.
Wat een mensen

Helemaal uitverkocht, dus 2500 man publiek 
En geloof me, dat is veel. Heel veel 
Om 11.00u gingen we het podium op. Gerard Cox presenteerde het en begon met 'het lied van de week', zoals elk zondagochtendconcert.
Daarna waren wij aan de beurt met een stuk wat we instrumentaal deden. Een medley met kerstnummers.
Toen de stukken met koor (mooi
), met zangeres (Sophie Renkema, ook heel mooi
), zanger (Angelo Cross) en nog instrumentaal.
O.a. White Christmas, Silent Night, Sleigh Ride en als klapper de originele muziek uit de film Home Alone. Zulke mooie muziek 
Na het laatste nummer kregen we een staande ovatie. En na de toegift (Feliz Navidad) nog een keer.
Echt kippenvel gewoon!
Na het concert zag ik allemaal bekende die nog even kwamen zwaaien. En ik heb met mijn ouders, familie en beste vriendin nog wat gedronken.
Toen ik mijn telefoon bekeek had ik 14 smsjes van mensen die me succes wensten of die geweest waren en het geweldig vonden.
Reacties waren echt geweldig! Ik heb heerlijk gespeeld en echt vanaf het eerste moment genoten.
Wat een fantastische sfeer, prachtige zaal. Het had iets magisch. Wauw 
Wat mij betreft morgen weer 
Helaas moet ik dan gewoon werken.
Maar ik heb nog wat concerten in het vooruitzicht, waaronder het Isala theater in Capelle a/d IJssel, Kunstmin in Dordrecht en volgend jaar weer kerstconcert in de Doelen 
Het was geweldig!