Wil niet zielig doen,maar moet even wat kwijt....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Wil niet zielig doen,maar moet even wat kwijt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 20:36


Een meisje van 9 jaar oud.
Speelt de hele dag buiten ook al is het koud
Een warme glimlach op haar gezicht.
Haar ogen geven licht.
Van het plezier.

Een meisje 10 jaar oud
Zit in een gedoken in een hoekje van haar bed.
Met een masker opgezet.
Haar ogen kijken dof en uitzichtloos.
Net of zij voor dit leven koos ?

Een meisje 16 jaar oud.
Huilend in een hoekje van de het bed.
Armen vol met bloed.
Omdat ze net weer daar het mes in had gezet.
Ogen vol tranen ,pijn,haat,en verdriet
Zij wil dit leven niet.

Ik weet eigelijk niet of ik echt alles wel kwijt wil hier ,ook omdat ik ten eerste niet zielig wil doen of lijken en ook omdat er toch ook mensen van stal mee kunnen lezen.Maar misschien moet ik dat risico maar een keer nemen.Want ik wordt compleet gek van mezelf.Ookal is het al een paar jaar zo en gaat het van redelijk goed naar weer heel slecht.Ik kan er gewoon geen evenwicht in vinden zeg maar.Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.Er zijn momenten dat ik er het redelijk op internet dan over kan hebben en een week later klap ik weer helemaal dicht en wou ik dat ik de meeste dingen nooit had verteld.Maar op het moment dat ik het wel vertelde deed het me toch wel goed..Zo wisselend is alles,kan nooit iets volhouden of op een lijn blijven zegmaar.
Ik had echt een hele lieve vriendin op de manege en ze heeft me onwijs geholpen en doorhaar heb ik de meeste dingen toch al opgeschreven of verteld.Alleen ik blijf maar hangen in het negatieve en kom er zelf niet uit.En hoe graag zij me ook wil helpen,ik weet ookwel dat zij dat niet kan en er maar 1 mogelijkheid voor is om mezelf misschien te gaan accepteren en met gevoelens om te kunnen gaan.Maar ik durf het niet de stap is nog te groot.En heb geen idee hoe ik het aan moet pakken.Ik weet!dat ik echt hulp nodig heb want ik modder al een aantal jaar zo door en het gaat gewoon niet meer.Het beangstigd me alleen gewoon zo ontzettend misschien steld het wel helemaal niks voor en maak ik me om niks druk,maar dat is het probleem juist.Hopelijk kunnen jullie het nog een beetje volgen sorry dat ik jullie er ook mee lastig val.Maar ik trek het niet er is niemand die het maar een beetje begrijpt,er voor mij! echt is .Ben ik dan zon vreemd iemand? Echt ik waardeer mijn vriendin echt hoor en alle andere die er zo goed mogelijk zijn maar bij niemand heb ik het idee dat ze het serieus nemen,en dat ze liever wat anders doen dan weer! naar mij luisteren omdat het steeds bij de zelfde dingen blijft hangen en ik geen stap vooruit maakt.Snap wel dat ze op een gegeven moment ook zoiets hebben van dag!!Maar toch doet het pijn..

Dat ik automutileer was vast al wel duidelijk..Ik wil er echt vanaf en ben er echt niet trots op.Ben een tijd gestopt maar ben weer terug gevallen en dat gebeurt elke keer.Loop nu eindelijk na een paar jaar deze zomer weer is met korte mouwen.Meteen denkt iedereen oww zie je alleen maar voor aandacht.Maar ik dacht dat stoppen dan makkelijker zo woorden door de vragen die ik kreeg en steeds moest ontwijken.Er steeds mee te worden geconfronteerd.Maar dat sloeg natuurlijk nergens op..Het is minder vaak maar niet minder erg..Maar ik moet er mee stoppen ik weet het wel!!maar het lukt me op een of andere manier niet.Vooral snachts als ik alleen in bed lig te huilen,moet het op een of andere manier gewoon misschien ben ik gewoon een zwakkeling die mezelf niet kan dwingen te stoppen.Alleen ik wordt er gewoon rustig van en het is net of de rest me dan even niks meer doet..Toen ik nog kleiner was had ik altijd heel erg last van paniek aanvallen en ging toen mezelf slaan enzo.Dat is wel overgegaan omdat er te veel aandacht bij kwam me moeder kon me gewoon niet aan en belde de dokter vanaf toen ben ik eigelijk naar iets ongemerkts overgegaan..Volgens mij vertel ik dingen erg onkloppent...Huilen


Waarom voel ik me zo rot
ik wil het eigenlijk niet weten
`t verleden maakt me steeds kapot
waarom kan ik het niet vergeten

Gewoon even gelukkig zijn
niet piekeren en denken
niet het voelen van die innerlijke pijn
maar iedereen een oprechte lach schenken

Soms lukt het even
dan schijnt even de zon
dan zou ik er alles voor geven
dat het zo blijven kon

Hij die mijn leven vernielde
hij gaat gewoon door met z`n leven
zou hij zich afvragen wat hem bezielde
of zou hij er echt niets om geven?

Ik weet het niet
maar ik kan hem nooit vergeven
ik hoop dat hij ooit inziet
wat hij deed met mijn leven

dat hij zou voelen wat ik voel
al is het maar voor even
zodat hij begrijpt wat ik bedoel
met het vernielen van mijn leven!!




Hier een stukje wat ik zelf,over mezelf gesschreven heb.
Soms heb je het gevoel dat je niet meer verder komt,niet meer verder kan.Soms zijn er dingen waar je niks tegen kan doen,omdat het te veel,te snel en alles tegelijk is.Ook zijn er dingen waar mee je niet Kan stoppen,hoe sterk je er ook tegen in gaat,hoe hard je er ook tegen vecht.En soms durf je niet eerlijk te zijn,niet te laten zien wie je echt bent en hoe je jezelf echt voelt,Want je bent bang voor reacties,hoe ze reageren en wat ze nu weer van je zullen denken.Echt om hulp vragen durf je al niet meer want soms..Kan dat niet meer.
Maar veel vaker ben ik een heel klein meisje wat zich wil verstoppen dat niet hier wel zijn,Zich nog vaker groot wil houden omdat ze moeten denken dat je gelukkig bent..omdat je niet meer kan vertellen wat er echt is.Want daar voor is het vaak al te laat.Omdat je voor je zelf dingen kapot maakt,door te zwijgen,zo veranderlijk te zijn het ene moment zielsgelukkig en 2 tellen later vol verdriet.Aan de ene kant wil je dat niemand het ziet ,geen vragen ,gewoon voor altijd rust.Maar aan de andere kant wil je voelen dat er wel mensen om jou geven,ze je helpen en er gewoon voor je zijn.
Eigelijk sta je in een wereld vol dubbele gevoelens niet wetend wat te doen..want elke stap die je neemt zal niet de goede zijn.Niet wetend welk gevoel je eigen gevoel is,eigelijk niet meer wetend wie je echt bent.Is dat wie je nu bent of wie je altijd was.Wat is echt..als ik lach?of huilen moet?
Verloren,gevallen...steeds ga je door omdat het moet voor de andere omdat ze anders denken zie je aanstelsters,aandachttrekker.Maar niet omdat je door wil gaan.Elke nacht is vreselijk,bang voor het alleen zijn omdat je niet weet hoe ver je nu weer zal gaan.Wil je dat wel eigelijk wil je stoppen maar toch voel je jezelf alleen dan goed.
In grote wanhoop probeer je dingen aan andere uitteleggen maar niemand lijkt je te begrijpen..te willen begrijpen.Steeds banger,onzekerder val je steeds dieper weg..In nog meer wanhoop schrijf je weer een brief ookal ben je bang voor wat ze wel niet zullen denken...
Zal ze deze keer er wel wat over zeggen?,of er weer over zwijgen?Weer onzekerheid...waardoor alles weer terug komt je gaat weer twijfelen,te vele denken en alle gedachtes van lang geleden die je zo diep weggestopt had komen weer terug..Huilend kruip je ver weg en maak je instilte diepe sneden waardoor alle pijn weer weg vloeit.Hopend op dat ooit alles uitzichzelf weer goed zou komen.
Maar dat gebeurt niet,eigelijk gebeurt er niks.Maar zelf durf ik het niet...bang om alleen te zijn .Alles alleen te moeten doen.Niemand die berijkbaar is op momenten dat het weer dreigt mis te gaan..Want eigelijk weet niemand wat er in je omgaat.Want de pijn die ik toen voelde valt! niet uit teleggen...

Ik hoop binnekort dingen beter te kunnen te vertellen en ook wat er gebeurd is..kijk eerst maar of ik dit durf te plaatsen..
Bedankt voor het lezen...En ookal staat er misschien niet veel in..het is een begin...Bah ben er gewoon misselijk van en zoveel heb ik niet eens verteld Scheve mond
Ik schreeuw dat ik je haat
Dat ik wil dat je me met rust laat
Hoe gek ik van je word
Als je weer aan me sjort

Wanneer je me dwingt
Weer het mes te pakken
Als ik doorjou weer verder weg begin te zakken
Weer schreeuw ik hoe erg ik je haat

Ik haat je
Wanneer je me gedachtes overneemt
Dingen rond roept die je niet meent
Littekens achterlaat
Op mezelf en in andere hun ziel
Als je zorgt dat ik niet kan op staan
Wanneer ik viel…

Dan haat ik je het meest
Maar eigelijk..eigelijk
Haat ik mezelf altijd…

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life


Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 20:18

Bedankt allemaal voor alle ontzettend lieve reactie's Lovers !!
Was eigelijk ontzettend bang op nogal negatieve berichten..

Ik hoop echt dat ik mezelf zover kan krijgen om echt er wat aan te doen.Ik kan op het moment alleen niet zeggen op hoelange termijn dat zal zijn,maar ik moet het doen!Want net als iedereen hier zegt ik kan!! het niet alleen.En als ik me beter wil voelen moet ik er gewoon simpel weg wat aan doen...*zucht*

Ik moet nu weg en reageer op andere reacties straks nog
Bedankt Lovers !Geen kracht meer om door te gaan
Moeite om in deze wereld te blijven staan
Voel mijn benen steeds verzwakken
Ze kunnen elk moment doorzakken
Plotseling zak ik helemaal in elkaar
Het werd gewoon te zwaar

In elkaar gezakt,uitgeput
Lag ik daar,
In een waas zie ik mensen langs lopen
Stiekem blijf ik toch hopen,
Dat er iemand zou stoppen
Om mij over eind te helpen
Want zelf..
Heb ik de kracht niet meer..

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 16:04

Oke nu heb ik eindelijk even de tijd om echt te reageren.

@Jacksel,ik ben helaas mijn wachtwoord kwijt van dat forum maar ga het zeker weer opzoeken.In iedergeval bedankt Lachen.

Verder echt iedereen hartstikke bedankt voor alle reacties,doet me toch wel goed en misschien geeft dat me toch de laatste kracht die ik op het moment nodig heb.
Ik wil wel naar de dokter toe opzich daar ligt het niet aan,maar ik durf gewoon niet.Weet gewoon dat ik daar niet uit mijn woorden ga komen,En wat moet ik zeggen ik weet het niet…
En tja,gewoon de dingen waarvan ik niet weet wat er komen gaat maakt me gewoon bang..straks vind hij het maar raar of niks of pff…
Hoe kan iemand mij helpen als ik het zelf niet eens weet Verdrietig??

Ik weet ookal wel waarom ik niet eerder naar de dokter ben gegaan omdat ik denk of wil denken dat het niks voorsteld,het gewoon gepuber is.En dat ik daar mee wordt weggestuurt.Of juist weer dat ik hele gesprekken en therapie moet hebben..en ik geen idee hebt wat dat in zou moeten houden..en dan hou ik mezelf toch weer voor dat alles wel mee valt..*zucht*

Luvdatossa..ik onthoud je aanbod zeker hoor.En je hebt ook wel gelijk dat je tegen een gladde want niet kan klimmen…:\

Nouja dat was het volgens mij toch…zal nog is een stukje tekst van mezelf opzoeken en plaatsen als jullie dat niet erg vinden..

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 16:27

Vind zon dokter dat dan niet raar om een briefje te gaan lezen..staat ook weer zo stom toch Scheve mond


Citaat:
Ik weet niet meer wat te denken,wat te voelen.Hoe te zeggen ,hoe te doen.Geen benul maar van der gang van zaken,geen idee hoe alles is.Levend in een wereld waar niemand je kan zien,een wereld helemaal alleen.Je hoort wel stemmen dingen zeggen,maar kan niemand vinden die de woorden waar maakt.Ik ben er voor je,ik zal je helpen.Hoor de woorden maar kan er geen gezicht bij vinden.Het draait in mijn hoofd,voel me licht en alles doet pijn.Steeds weer zon flauw gevoel bang om in te storten ,neer te vallen.Elke nacht de angst.Zo ontzettend bang voor wat komen gaat alle nieuwe dingen,alle onverwachte dingen.Ben zo ontzettend bang.Alleen niet bang om dood te gaan,want dat betekend vrede,rust.het leven maakt me bang het praten de drukte,nooit wetend wat ik zeggen moet.Onrustig loop ik door,zwijgend praat ik in gedachten.

Citaat:
Nooit met woorden durfen zeggen,niet kunnen zeggen.Simpel weg omdat ik je niet uit weet te leggen,zoekend naar de juiste woorden maar die worden nooit gevonden.Omdat ze er niet zijn,zoekend naar het juiste moment maar ook dat bestaat niet.Alleen in mijn fantasie,mijn eigen wereldje,in mijn hoofd.Maar in de echte harde buitenwereld is er nooit het juiste moment.


Het zal beter zijn als ik nu zou gaan
Gewoon niet meer zal bestaan
Rust,voor eeuwig slapen
Langzaam sluiten mijn ogen dicht
Ik verlies controle ,verlies mijn overzicht
Voel me meer verzwakken
Wetend dat ik zo in zal zakken
In rust zak ik zachtjes weg hier ver vandaan
Wetend dat ik nooit meer op zal staan
Adem ik mijn laatste adem uit
Klopt mijn hart voor de laatste keer
Want daarna hoor je niks meer
En ben ik in stilte gegaan..


Misschien niet echt duidelijke stukjes...maarja wou het toch gewoon plaatsen...ze beteken voor mij heel veel..

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 21:35

Oh..karin echt ontzettend lief..Verdrietig!Je hoort nog wel van me ga er morgen echt nog even goed over nadenken ,ookal heb ik denk ik niet zoveel keus..

Ik weet verder niet zo goed wat ik hier wel en niet kan plaatsen,aan de ene kant wil ik nog wel wat gedichten laten lezen maar aan de andere kant ben ik bang dat ze te!..zijn zeg maar

En Anna weet niet zo goed wat ik moet zeggen er op..Scheve mond.Jou tekst raakte me toch wel heel erg..Verdrietig

Maar te laat is het nog niet..denk/hoop ik zelf soms wil ik het echt opgeven maar de andere keer niet..hang er zo ontzettend tussen in zeg maar...

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 21:59

Jij wou
Ik niet

Ik zei niks
Jij ging je gang

Het duurde misschien 5 minuten
Maar het leek zo lang

Daar lag ik op de koude grond.
Op dat moment wou ik dat ik niet bestond.

Waarom stopte ik je niet.
Ik snap niet waarom ik het toeliet.

Ik zwijgende
Huilde geen 1 traan

Jij was klaar
En toen lag ik daar
Helemaal alleen.

Jij liep weer weg.
Om verder te spelen
Net als daarvoor.

Maar voor mij.
Is niks meer zoals daarvoor.

Nooit meer.


En dit stukje heb ik niet geschreven maar zovoelt het vaak wel...Verdrietig

ik heb het je verteld
maar je luisterde niet
ik heb het je duidelijk gemaakt
maar je zag me niet

Ik heb het je geschreven
maar je las het niet
ik heb het je geschreeuwt
maar je begreep me niet


Bedankt voor het lezen...alweer...

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 15:05

Bedankt!!...ik kan wel begrijpen dat het moeilijk is,:)

Heb nog wat gevonden Bloos!


Momenten van geluk,wisselen steeds af met uren van intense pijn en verdriet.Soms heel vrolijk en lijkt alles even vergeten.Twee minuten later alleen in een hoekje gekropen.Onbegrip door iedereen wat kan er nou opeens zijn?Wat is er nou weer aan de hand?Onbegrijpelijk voor andere , maar nog onbegrijpelijker voor mezelf.Geen contacten kunnen onderhouden het ene moment heel erg close,durf je bijna alles te vertellen.De volgende dag wil je met onmiddellijke ingang alle contacten verbreken en die gene nooit meer zien of spreken.En daarna weer die spijt.Onmogelijk vol te houden voor vrienden,maar ook voor jezelf niet.Want je wil niet alleen zijn,en toch duw je iedereen van je af…terwijl je andere dagen ontzettend aan ze hangt,ze te veel nodig hebt.Waarom dat is je hebt geen idee..Je doet je best ,maar volhouden kan je het niet.

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 22:15

*Zucht*... Misschien moet ik toch maar echt een afspraak maken,ik weet ook echt niet wat me tegen houd.Maar wil niet dat mijn ouders alles weten..weet niet waarom niet...

En ik heb geen idee wat of waar ons vertrouwerspersoon op school zit.Heb namelijk maar 1x in de week les op school en dan op het paardengebouw zeg met 1 leraar van daar en mijn mentrix..Meer niet op het schoolgebouw kom ik nooit...

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 22:47

Zal ik doen karin!,vindt echt een heel liev aanbod gewoon al. Lachen

Wordt wel beetje langdradig hier of ligt dat aan mij..

Ik wou alleen nog even een stukje schrijven voor een vriendin van mij voor het geval dat ze dit toch leest.Je moet iig echt weten dat ik onwijs veel om je geef,maar er gewoon niet mee om kan gaan.Altijd heb ik het gevoel dat ik iets moet presenteren voor jou.Ookal heb jij dat nooit gezegd of gedaan.En misschien ligt het wel aan mij,maar bij jou heb ik gewoon altijd het gevoel dat ik me moet verontschuldige en je niet luistert naar wat ik nou echt bedoel...Maar toch hou ik van je Lovers!

Misschien ga ik anders morgen of volgende week want morgen is wel erg snel..Het iig aan mijn mentrix vertellen?.Of..

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 09:31

Ondertussen nog geen stap gezet,lijkt net of ik loop zonder dat mijn voeten mee bewegen..
Heb misschien nog wat tijd nodig of stel ik het dan alleen maar uit...

Ik weet wel dat het niet makkelijk is..maar dat alleen het bellen al een grote berg is waar ik tegen op zie ...had ik nooit verwacht.

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 10:53

Ja,ik weet dat wel.Maar ja ik weet het eigelijk helemaal niet meer wordt het zo zat.Soms denk ik ja ik ga het nu doen maar zwakt het elke keer weer af...

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 20:34

Mn moeder heeft als het goed is voor woensdag een afspraak gemaakt..ookal weet ze nie waarvoor..nouja misschien oook wel.

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 20:48

Thnx Lovers

Morgen al zie er echt onwijs tegen op....Zucht
Vind zo stom als ik wat laat lezen weetniet...Verdrietig En wat dan ..arh wordt nu al gek er van

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 21:01

Huilen Jaaaaa maar toch ..Verward

Wil wel wat op papier mee nemen maar weet nou weer niet wat hm,

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 21:13

Ja?Maar niet te lang ? En moet ik gedichtjes er maar uithalen is ook zo wat *of zeur ik nu weer*

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 13:54

Ik weet wel zeker van niet maar goed..dat mag ik niet zeggen want ik ben een puber...

Maar ik ga..Scheve mond

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 18:05

Ben ik weer Scheve mond

Heb het aan de dokter laten lezen en die heeft meteen van alles gebeld voor een crises gesprek,ben door verwezen dus en moest daar gelijk heen..heb daar een gesprek gehad moest op van alles antwoorden enzo ..Huilen *Need a hug Verdrietig*

Pff weet niet wat ik er allemaal van moet vinden Huilen

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 20:17

Ook jullie nog bedankt Lovers

Zie wel onwijs op tegen donderdag weer..vraag me echt af waar ik in hemels naam aan ben begonnen ..

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 07:49

Ik ben niet geweest gisteren,die man belde af maar heb wel een nieuwe afspraak nou zie ik er nooggg meer tegen op Scheve mond

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-04 18:11

Sanna vertelde me dat jullie weer gereageerd hadden,was het topic ff kwijt,maar ben er nog hoor.
Verder is er op het moment niks veranderd loop nog steeds bij de crisis wat vorige keer niet echt ging,klapte dicht en kon geeen woord meer uit brenge Scheve mond.

Moet nu wachten tot maandag dan heb ik een intake bij de afdeling jeugd rond negen uur iig als ik vrij kan krijgen anders moet ik die verzetten en langer wachten..

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-04 18:50

Ik ga ook wel hoor,Maar zie wel onwijs tegen morgen op...Scheve mond

Ik heb geen idee waarom ik dichtklap ik denk dat het verschillende factoren zijnz eg maar...Heb dat al zo lang,dat het voor mij net normaal is zeg maar ookal is dat het natuurlijk niet...

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-04 22:20

Dankje Lachen..

Nou ben vandaag bij de jeugd afdeling op Intake geweest...ook heeft ze een gesprek met mijn ouders gehad Scheve mond.
En heb ik allemaal formulieren gekregen om in te vullen en ook 1 die ze op school moeten in vullen,moet nou nog 3 x terug bij haar en krijg dan een behandeling...

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-04 21:22

Nouja ik schop het zelf nog 1 keertje omhoog om nog even van de afgelopen week te vertellen en dan niet meer..


Iig moest ik afgelopen donderdag weer naar meerkanten (zo heet het daar) toe,en had ik een gesprek met alweer! een andere vrouw is al de zoveelste andere persoon die ik zag.Volgende week heb ik weer een gesprek en ik hoop niet weer met iemand anders,maar iig heb ik deze keer alles moeten vertellen vanaf toen ik klein was tot nu zeg maar over school en wat ik nog weet van toen ik jong was...
Ging opzich wel redelijk...

Maar toch..

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amanda_T, Amazonbot, colette40, DeEenhoorn, Kaatastrof, KarinW86, roosjenat, SuperSuup, ttranch en 181 bezoekers