Opeens een blinde darmontsteking

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Opeens een blinde darmontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 20:05

Ik schrik me vandaag echt rot.
Mijn hele dag liep super, behalve dat mijn vriend thuis zit met buikpijn. Hij had om 10.30 een afspraak met de huisarts.

't was niet goed en hij moest bloed laten prikken. Om 16.00 kreeg hij de uitslag... Niet zo best... Terug naar het ziekenhuis voor nog meer onderzoekjes.

Hij belde me net vanuit t ziekenhuis. Dus toch blinde darmonsteking en hij wordt zodadelijk al geopereerd Bloos! .

Oei, ik vind t echt wel even schrikken, zo plotseling. Woensdag was hij nog gewoon op school...

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:09

Gaat altijd heel snel. Mijn broertje had woensdag buikpijn, thuisgebleven. Woensdag middag toch de huisarts laten komen, meteen naar het ziekenhuis, donderdag ochtend meteen geopereerd, smiddags van het infuus, vrijdag ochtend naar huis.
We zouden zaterdags vertrekken op wintersport, alles geannuleerd. Maar vrijdags smiddags weer terug geannuleerd, en zondags vertrokken. En vrijdags stond hij op de ski's.
Arts geloofde er niks van toen hij dat bij de controle vertelde toen de hechtingen er uit gingen, maar ik ben getuige.

Sterkte met je vriend. Het is toch even schrikken

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 20:12

Hopen dat hij ook zo snel hersteld. Nagelbijten / Gniffelen