wat te doen tegen aparte familie..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

wat te doen tegen aparte familie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 17:58

ikheb echt een hele aparte familie..het begon met me broer..volgens hem gebruik ik me vader voor het geld terwijl me vader me zelf geld in me handen duwt en k zeg ook wel eens tegen me vader ik hoef niet..maar het gaat verder..me broer hoort verhalen dat k een prutsmuts ben..en dat komt omdat k paar jaar geleden elke week andere jongens kuste..en hier in veenendaal heb je dan gelijk verhalen van ooooh ze heeft t met die en die gedaan..en me broer gelooft dat en heeft de hele familie tegen me opgestookt..toen ik hem nog in me msnlijst had en k kwam online zei hij altijd slet of prutsmuts tegen me of hij vroeg wrom ik niet dood ging wat helemaal nergens op slaat Verward ik heb nu in totaal ongeveer 2jr ruzie met hem..en dus ook sinds 2jr uit me leven verbannen..toen zijn vrouw hun kind kreeg moest me vader hem met moeite overhalen dat ik ook moch komen..en door hem heb ik sinds een jr een hele slechte band met me hele familie..maar als me opa en oma nog leefde hadden ze me wel gesteund want van me familie krijg ik geen steun..k word zwarte schaap van de familie genoemd en de prutsmuts van de familie..ik word er echt helemaal para van..wat zouden jullie doen met zo'n broer en familie..ik weet zelf dus ook niet wat ik moet doen..want door me broer gaan de verhalen steeds verder de wereld in..als ik uitga word er gezegd je bent toch zusje van die en die (en dan noemen ze naam van me broer) en ik zeg dan jaah..en dan zeggen ze gelijk oooh jij bent dus dat hoertje Verward en dat terwijl ik er helemaal niet veel in me bed heb gehad Verward me broer is nu 25 hij moet nu onderhand toch wel volwassen worden of niet..?? Verward

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:01

Hmm, moeilijk! Ik denk dat je niet meer kan doen dan jezelf van je goede kant te laten zien en zo weer een betere band te creeen met je familie! Ik vind het eigenlijk absurt dat jouw ouders je broer zo serieus nemen in deze situatie dat ze hun eigen dochter gaan 'haten'op basis van verhalen. Probeer anders eens een keer duidelijkheid te vragen thuis, dan weet je wat je 'verkeerd' doet. Maar waarschijnlijk zal je dit al eerder gedaan hebben...

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 18:10

ik heb vanalles geprobeerd..maar me zus gaat ook uit..en die hoort die verhalen ook..en ik heb al zo vaak geprobeerd te praten met de hele familie..en als ik dacht van het is eindelijk gelukt komt me broer weer met iets anders dat ik weer iets anders heb gedaan.. Verward heel apart allemaal ik weet zelf ook niet waar de haat van me broer vandaan komt..maar waarom ik zelf denk dat ze altijd me broer geloven is omdat hij altijd zeg maar lievelingetje van de familie is geweest..in hun ogen deed hij nooit wat verkeerd.. en nu nog steeds niet

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:14

Dan is je broer inderdaad gewoon een misselijk persoon! Praten met een extrene hulpverlener heeft in jouw geval geen nut volgens mij. De enige die bij jullie met iemand zou moeten praten is je broer, zodat hij zijn ziekelijke uitspraken leert in te houden! Sorry, ik zou het ook echt niet weten...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:08

Als die echt zo erg is *kan het me bijna niet voorstellen, zou mijn broer afmaken denk ik Knipoog * zou ik hem toch eens een keer terug pakken.

Het is een kleine stad en roddels gaan snel.
Is er niet iets waar je hem op kan pakken?
Als die jou dan boos en gekwetst op belt kan je altijd zeggen goh nu weet jij eens hoe het voelt.

Misschien wel heel erg laag gezegt en gedaan....en ik weet ook zijn hele kant niet, maar tsja....als ik overtuigt zou zijn van mijn gelijk zou ik het denk wel zo doen.

Maar mijn broertje zou me dit ook nooit flikken, en ik weet van mezelf dat ik ook geen heilige ben geweest.
Dus aan de ene kant dnek ik laat toch gaan...maar aan de andere kant, vooral omdat het toch familie is waar je het niet van verwacht, zou ik hem even hard terug pakken.
Het doet pijn en dat mag die best weten.

Succes meis, en zolang jij de waardheid en je echte vrienden je geloven komt het vast wel goed.
Anders kan je misschien iemand die weet hoe erg je het vind eens met je broer laten praten?

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 13:53

mensen hebben vaak zat geprobeerd te praten met hem..maar daarna kwamen ook verhalen over die persoon..maar hoe zou ik hem terug kunnen pakken dan..is wel goed idee Schijnheilig maar ik weet zelf niet hoe

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:04

Meer dan 60.000 inwoners kan ik niet echt een dorp noemen waar iedereen roddelverhalen van elkaar hoort.
De paardenwereld hier is hier wel zo klein dat ik jouw verhaal van een andere kant gehoord heb. En die is toch heel anders.
Geen idee waar de waarheid ligt, zal wel weer ergens in het midden zijn Knipoog

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:39

Nou, veenendaal valt toch wel mee als 'dorp'?
En dan nog een tip: probeer wat meer leestekens te gebruiken, en niet alleen puntjes (....). Ook je schrijffouten maken het nogal lastig leesbaar.

En dan: waar rook is, daar is vuur. Dus er zal vast wel wat meer aan de hand zijn. En is het anders niet gewoon een oplossing om naar je broer toe te gaan, en alleen met hem te gaan spreken? Gewoon netjes een gesprek tussen twee volwassenen. Ik las dat je al 19 bent (profiel), dus dan moet dat toch niet zo moeilijk zijn?

belinnie
Berichten: 839
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:47

Wil je mijn zus hebben dan Verdrietig Die is al net zo erg,bemoeit zich ook overal mee,niks wat ik doe is goed.Nu probeert ze me zwart te maken bij mijn andere zus.Mijn ouders zeggen dat het jaloezie is,en misschien is dat ook wel zo.Ik probeer me er niks van aan te trekken,maar echt makkelijk is dat niet.
Als ik jou was,zou ik proberen het tegendeel te bewijzen,dan zien ze dat ze er allemaal naast zitten.Heb schijt aan je broer,laat hem kletsen.Hij weet nu dat je je alles aantrekt,en het is tijd dat je daar wat aan probeert te doen!Pak hem een keer terug,maak hem zwart,dan ziet hij hoe rot het is dat ze allemaal over je praten.Kom op voor jezelf,succes!

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 19:15

Maaike (babyboo hier) kan alles precies vertellen wat er aan de hand is, en zal dan niet zeggen dat ik een sletje ben. Ze weet alles van me en ook me verleden en dat ik niet me benen gelijk sprijd voor iemand en dat denkt me broer dus nu ook. En wat ik bedoel met heel Veenendaal, dan bedoel k de jongeren de uitgaans categorie. En met me broer praten zal heeeel moeilijk gaan is al een aantal keer van mijn kant geprobeerd.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:26

zoals Linda het beschrijft is ook helemaal zoals het is. ik ga nu ongeveer drie jaar met haar om en haar broer heeft nog nooit iets normaals gezegt tegen haar en kijkt mij zelfs aan alsof ik een of andere rare ziekte ben. Hij is echt raar en elke keer heeft hij wle iets anders te zeiken wat hij heeft gehoord. als hij nou eens gewoon normaal aan Lin vraagt of die dingen waar zijn zouden er al veel dingenm opegelost worden

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:46

moest ik zo een ziekelijke broer hebben dan pakte ik hem met gelijke vork terug, o jaaa zeker weten, vooral als ie het lef geeft om me uit te maken voor prutsmuts en dat ik ter plekke kan doodvallen!
ten eerst meis, ik zou hem zowiezo al niet meer moeten vooral niet als ik dood kan vallen en ten tweede, iedereen die ik tegen kom zou mogen weten dat mijn broer is vreemdgegaan ihhihh, wat zal dat eeen inpkt hebben, denk je ook niet!

ik breng je nu misschien niet op het beste idee maar zijn ideeen zijn nog veel slechter!!

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 23:50

ThePast03..wat heb jij dan gehoort??

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:59

Waarvoor heeft die eikel van een broer zo de PIK op jou???
Probeer hem en z'n aanhangers te mijden.
Dan geef je hem ook minder amunitie om je verbaal verder de grond in te
booren.
Trouwens Veenendaal vind ik niet echt zo klein hoor...

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 00:01

venissa schreef:
[*olduser*]..wat heb jij dan gehoort??


Niets over wat je broer beweert, maar op sommige pensionstallen ben je wel aardig bekend Knipoog

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 00:03

Zo!
ben ik even blij met mijn broer zeg!

Eerlijk gezegd vind ik het wel weer vreemd dat je ouders zijn kant kiezen(om het maar zo te zeggen)
Jij bent toch ook een kind van hun?
Maar ik heb zo het gevoel dat hier meer aan de hand is.
Want elke (familie)ruzie heeft twee kanten van het verhaal.

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 00:15

sommige pension stallen..?? ik heb maar op 3 stallen gestaan en bij 1 ben ik met ruzie weggegaan en heeft nix met die zaken met me broer te maken Verward

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 00:19

Wees gerust op elke manege/pensionstal wordt geluld.
Positief of negatief...

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:52

Ik denk dat als je je broer gaat terugpakken dat je het alleen maar erger maakt want je geeft hem alleen maar meer redenene om jou zwart te maken. Gewoon proberen jezelf te blijven. Houd contact met mensen als je vader ofzo waar je nog een beetje mee kan opschieten. Jou vrienden weten wie jij echt bent en dat is belangrijk zoek daar steun en ik zou toch blijven ontkennen en blijven proberen te praten met de familie, ooit zullen ze toch wel een keer luisteren.