Weer van de weg afgereden, wat nu? UPDATE

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 20:58

eje


dit is erg!! Wat een zeikechtpaar zeg Extreme duivel Tis helemaal jammer dat je de weg niet meer opdurft, ik zou het ook nie doen als ik zo'n echtpaar tegen zou komen!!

Ik zou zowiezo eerst met de wijkagent praten, hij moet er iets aan kunnen doen!!

Anders komen alle bokt-aanspanningen naar jouw, lekker langs rijden, tje, wat zouden ze gek worden denk daar!! Extreme duivel Extreme duivel

Maare succes en laat je niet kisten!!

gr linda



liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 21:31

XoNo schreef:
Ik kan je helaas geen advies geven over aangifte e.d. maar wil wel even zeggen dat we eigenlijk een soort Boktrit bij jou in de buurt moeten organiseren, en dan gaan we net zo lang met de paarden in ZIJN voortuin staan, tot ze allemaal gescheten hebben Haha! }>



hihih, dat zei ik ook al, goed idee he Esther, als ze morgen niet luisteren Party!! Party!! dan hebben we een feessie in zeeland!

gr linda
Laatst bijgewerkt door liberty op 04-04-02 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Barbabientje, Bielsje, Facebook, fro, Googlebot, hooi, Iris_Casper, Kaetibangsi, Keizerinnnn, Kimberley_, Mar_X, NatasjaV, NorwayFjord, Plop1997, Tatjanaa, xColorCross, XladyX, xU_Blinghx, xxxmh, YvonneV en 64 bezoekers