Mijn eerste week in het echte leven

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Mijn eerste week in het echte leven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 12:24

Zoals eerder al een keer vermeld zocht ik dus een baan en had die ook gevonden!!
Ik mocht vorige week voor het eerst beginnen en het is echt heel erg leuk.
Ik kom te werken in het Euroborg informatie centrum en dat hoort bij het stadion dat wordt gebouwd in Groningen, voetbal stadion wel te verstaan.
Het is heel afwisseld werk en ik ontmoet veel leuke mensen en heb leuke collega's.
Jammer is alleen dat ik vanaf 1 oktober dat centrum opengaat en ik dan dus weer nieuwe collega's krijg, een gedeelte van de commerciele kant van FC Groningen. Ook heel erg leuk natuurlijk, maar dat zit me soms wel een beetje in de weg omdat ik net een beetje comtact met iedereen hier op het kantoor maak.
Gister was echt een hele leuke dag want toen kwam het eerste elftal + aanhang van FC Groningen een kijkje nemen en een rondleiding over de bouwput.

Mijn taken in het centrum worden, coordineren en plannen en organiseren van de rondleidingen en exposities in het centrum en over de bouwplaats.

Ik heb mijn plaatsje al helemaal gevonden denk ik.....

..... en ik hoop dat ik de opening van het stadion ook nog ga meemaken.

Zo wou ik even laten weten, omdat er toen zoveel mensen voor me hebben geduimd en me geholpen hebben met mijn sollicitatie brief. alhoewel ik hier geen brief naartoe heb gestuurd. Knipoog


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-04 14:33

Klopt je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Maar ik heb het zo gedaan omdat de mensen dan ook direct een idee hebben waar het topic over zal gaan.

Maar goed het bevalt idd helemaal prima en mijn baas is ook nog eens heel erg aardig en niet zo een die het alleen maar zegt wanneer het fout is.
Mjin werk tijden gaan straks wel een beetje veranderen en ik weet nog niet of ik daar wel zo blij mee moet zijn. Maar ik heb in elk geval een hele leuke baan en ik woon nog thuis dus zo'n heel erg groot probleem wordt dat dan niet. Het gaat er dus om dat ik straks later kan beginnen maar dus ook later thuis ben. Voor mij lichamelijk is dat misschien wel beter want ik ben niet zo'n ochtendmens.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie