Wie nog meer...een vriend/vriendin op afstand?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:40

Mijn vriend studeert in Delft, ik in Maastricht, zo'n 2,5 uur uit elkaar. Het is echt goed te doen hoor, kwestie van een beetje plannen. Lachen
Ene weekend daar, dan weer hier etc.
Soms is het wel lastig, dan heb je door de weeks wat belangrijks te bespreken en wil je elkaar gewoon even IRL zien en dan moet het via de telefoon.... Verdrietig
Maar soms is het ook wel lekker rustig *LOL* Haha!
En zie hem eigenlijk praktisch het hele weekend, vind ik ook wel weer genoeg.
Maar ik zou het ook niet erg vinden als we in dezelfde stad zouden wonen hoor..
Ik heb sinds ik studeer altijd relaties op afstand gehad, misschien dat ik daardoor wat aan gewend ben ofzo.
Heb wel scharrels hier gehad, heeft ook weer zijn voordelen, je kunt ze zo oppiepen... *LOL*


Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 08:04

assie schreef:
Mijn vriendje woont ook 2 uur reizen met OV van mij vandaan. We gaan nu ruim 10 maanden met elkaar en die afstand maakt het alleen maar leuker. Als ik hem dan na 'n paar dagen weer zie, dan ben ik zó blij dat ik hem weer zie. Ik weet niet of dat ook het geval zou zijn geweest als we op spuugafstand van elkaar woonden...


Dit heb ik nou ook, de spanning blijft er tenminste helemaal in!
Telkens als je elkaar weer ziet is dat weer zo leuk en spannend, dan 'wil' je elkaar weer helemaal zeg maar Knipoog
Ik heb een hekel aan sleur dus voor mij is dit ideaal.
Lange afstand relaties werken voor mij prima!
(als ik hem 3 dagen om me heen heb word ik alweer kriebelig Haha!)

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:02

memiro schreef:
. Heb er vier jaar een gehad die aan de anderekant van het weiland woonde en dat is ook niet alles.

Whahahahahaha Haha! Haha! Haha!
Ja, dat is erg ver ja *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Banjer, _Nadia_, AhrefsBot, AmberG, BarbaravdW, Berdien, Bo_Y, Century, Froukje, Googlebot, GrapeshotBot, Guusje17, History_, Jade91, JeaDH, JesdaJinn, Keizerinnnn, kreekie, leonietje, lina1998, Majestic-12, Miez, miezelke, MightyMike, MissMarije, Mrskiwi, Nymphe, OmgiliBot, Pardoesje, pinto_1, Renkle, Saaams, Selina, SennaS, Summerfly, Suusw, Tsplendid, Unoo, ViveChopin07, Winged, xPabloBokt, xSwanHeart, Yipee en 64 bezoekers