1 april???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

1 april???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 23:52

En?? nog leuke 1 april grappen tegen gekomen, vandaag?

Ikke wel, ik kijk vaak op tweedehandsMAC.nl Een site voor verkoop van 2ehands Apple computers. Kijk dus vandaag, is het opeens tweedehandsPC.nl geworden.
Allemaal PC's aangeboden op die site. Stond dat Bill Gates de site had overgekocht en zo apple gebruikers wilde overhalen op windows over te stappen.
Heel flauw dus, maar ik trapte er eventjes in!
Ook ergens op Inet stond dat Osama Bin Laden was opgepakt.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 01:16

Veel mensen belden mij op om te vragen of het een 1 april grap was van het veulen Haha!
tuurlijk niet, ze was 31 maart geboren...

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 15:48

1) In een of ander dorp is er een geestelijk gehandicapte die brieven heeft bespreid waarin de politie alle mannen oproept om DNA materiaal aan de politie te overleggen (door middel van het opsturen van een wattestaafje met oorsmeer naar de politie). Het smerige detail zit hierin dat de briefschrijver aangeeft dat noodzakelijk is omdat er menselijke resten in een afvalbak zijn gevonden. Wat ik persoonlijk wel geinig vind, deze persoon kan een gevangenisstraf (of boete) krijgen omdat hij het papier van de politie heeft gebruikt
2) Radio 538 gaat vanaf maandag (1 april) Henk Westbroek een podium bieden tussen 12-2 uur met hun eigen versie van Denk aan Henk. Jingle's draaien er volop... (deze werd een 2 uur later ontkrachtigd door 3FM nieuws, zie vooral hun wereld grap bij 3). Uit ervaring weet ik dat mensen deze in eerste instantie geneigd zijn om te geloven
3) 3FM Nieuws melde vol trots in hun nieuws dat het vanaf maandag strafbaar is om te roken in de auto. Want dat zou het geval zijn in Zweden waar het aantal ongevallen schrikbarend is gedaald. De (verzonnen) vereniging Auto en Veiligheid was er voor! (volgens mij waren ze pissed dat 538 een betere grap hadden!)

Mijn baas heeft ooit een 1 april grap met me willen uithalen. Ik werk dus in een cd winkel (in 't weekend). Die zaterdag begon ik pas 's middags. Mijn baas zei dat er 's ochtends een cameraploeg van de BRT was langsgekomen met Eddy Wally (of all people...). Het verhaal was dat ze wilden onderzoeken hoe populair Eddy Wally in de grensstreek was. Met het vriendelijke verzoek of ik even naar het café/restaurant aan de overkant van de straat wilde gaan voor de schmink, want daar zat dus de cameraploeg en dhr. Wally. Ze zouden in de winkel een filmpje schieten, en ze hadden liever een meisje achter de balie.

Jammer genoeg voor mijn baas ben ik absoluut niet publiciteits-geil, dus ik deed 't niet.
Maar wat ik dus wil zeggen; als je een beetje een leuk, origineel verhaal hebt (en iemand tegenover je die niet weet dat 't 1 april is, zoals ik) dan zou ik zeggen; ga d'r voor! Dit soort dingen vind ik dus supergrappig.

Net zoals ze mijn baas ooit naar de doe-het-zelf-zaak hebben gestuurd voor een potje veilen-vet... alsof dàt bestaat!! (Maar ik zou d'r zò intrappen!)

Voor de goedgelovigen onder ons, gelijk nog een paar van deze middelen die niet bestaan:
1) Een doosje bougievonkjes (vonkjes kun je niet in doosjes doen)
2) Een nijphamer (en nee, zo'n hamer waarmee je ook spijkers eruit kan halen heet geen nijphamer maar een klauwhamer)
3) Een potje compressievet (compressie is samengeknepen lucht en hoef je niet te smeren )
4) Een emmertje stoom (stoom kan wel in een emmer, koelt af en condenseerd. Dus dat wordt een emmertje water)

Wat ik wel een mooi vind is de gezamenlijke grap van de woonboulevards:
"ook op 2e paasdag 1 april kunt u GEZELLIG komen winkelen!"
haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:47

Hoe zit dat nou met die Vanilla Coke die Coca Cola op de markt wil brengen? Ik las daar op een ander forum iets over en het was niet duidelijk of het nou om een 1 april-grap ging of niet.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:51

Ik vond die grap waar Carola (en ik ook een beetje Schijnheilig ) zo lekker ingestonken was over het oormerken van paarden ook wel erg geinig!

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 17:16

Margreet schreef:
Ik vond die grap waar Carola (en ik ook een beetje Schijnheilig ) zo lekker ingestonken was over het oormerken van paarden ook wel erg geinig!


Die had ik ook gekregen, maar daar was ik niet in getrapt. Vorig jaar (ofzo) was dit namelijk ook gedaan met het nieuws, maar dan met honden.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 18:00

Die Westbroek grap was toch al op vrijdag? Toen hoorde ik het ook in het nieuws, ik vond het nogal vaag, want HW was 's ochtends bij Evers in de show en later (2 of 3 uur) werd dat opeens gezegd... Heb er verder niets over gehoord, dus het zal haast wel een grap zijn, maar ik vat m gewoon ff niet. Er werd nl gezegd dat hij definitief naar 538 zou gaan... Of zou de VARA er ook ingetuind zijn, op vrijdag al?

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 19:21

kan wel, weet ik niet.. maar volgens mij wel, en dat ze later vertelden dat het een 1 april-grap was ofzo??
dat heb ik niet gehoord trouwens Haha!

candy_ik

Berichten: 359
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 19:51

hoi!!
ik heb ook 2 , 1 aprilgrappen uitgehaald!!!
kijk maar op jeugdhonk en dan naar :


1 APRIL!!

daar staat wat voor geintjes we hebben uitgehaald!!!


lachuuuuuuh joh!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 09:46

Mijn zusje had zo'n leuke grap. En ook zo lief!
Ze had hem met Sinterklaas al bedacht. Toen had ze dus chocolade sigaretten bewaard. Mijn vader rookt nl. en op 1 april wilde ze dus chocolade sigaretten in zijn pakje sigaretten doen. Had ze halsbrekende toeren uitgehaald om dat te kunnen doen (mijn vader stopt ze altijd heel hoog in het keukenkastje), omgewisseld en er een briefje bij gedaan: 1 april, kikker in je bil, die er nooit meer uit wil! Zo schattig, helaas rookt mijn vader niet zo heel erg vaak en dus had hij het pas gister ontdekt, maar ik vond hem echt hartstikke leuk. Niet zo'n grap die eigenlijk helemaal niet grappig is, of die iemand schaadt, nee gewoon onwijs leuk! Ik weet niet of mijn vader hem leuk vond, mijn zusje zeurt nl nogal als hij weer gaat roken (is slecht voor je etc), en daar kan hij niet zo goed tegen. Maar ik vond hem wel erg goed! Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 10:45

Mijn zusje van 15 had vorig jaar met 1 april van dat doorzichtige magnetronfolie op de wc gespannen en daar de bril overheen, dus als je ging zitten zat je met je blote kont op het plastic. Vond hem wel erg grappig. Haha!

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 11:20

Er was een leuke grap gespeeld bij ons op het werk op zaterdag (een vroege 1 april grap hehe). een collega die om 12 uur zou beginnen was het pineut.

Er had namelijk voor hem ene H.B. Gijs gebeld en gevraagd of hij men. H.B. Gijs zo spoedig mogelijk terug wilde bellen.
het nummer was: 0416-281515 het is de nummer van de Efteling.
Het leukste was dat de receptioniste de hele tijd meespeelde.
echt zo van: "Ik zal kijken of de heer Gijs aanwezig is." "Meneer Gijs neemt zijn mobiel niet op, wilt u een bericht achterlaten?"

Mijn collega snapte er niks van, "hij had mij gebeld met het vraag zo spoedig mogelijk terug te bellen. zou u nog een keer kunnen proberen?"
haha. Hij had pas later door dat H.B. Gijs HOLLE BOLLE Gijs was!! hehe.
wij met moeite onze lach ingehouden *LOL*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-02 11:33

Hahaha die vind ik echt geweldig! *LOL*