4, 5, 6, 10 konijnen? Pfff

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

4, 5, 6, 10 konijnen? Pfff

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 14:00

Pfff ik geloof nu echt dat konijnen zich snel vermenigvuldigen Tong uitsteken Ik heb net een nestcontrole gedaan opzoek naar dode konijntjes gelukkig geen dode gevonden..

Ze worden zo te zien allemaal zwart met witte blesjes/vlekjes op de kopjes en witte pootjes Lovers zag er 1 met een witte (nu nog roze) vlek op z'n ruggetje heel leuk.. ook het "weggelopen" frummeltje van gister deed t nog goed.. echt zo leuk hihi Lovers

gister had ik even gespiekt toen zag ik er 5 liggen.. vanmorgen zag ik er 6 maar nu ik even goed gekenen heb waren het er 9 'a 10 Bloos! Pffff iemand nog een konijntje hebben??? Tong uitsteken Schijnheilig

[edit:BartVB]Titel[/edit]
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-09-04 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 14:06

serena1978"]
Hahahaha jeetje dat is wel veel zeg!
Hoe is het met het ander babykonijntje afgelopen die verdwaald was?
[/quote]

[quote="Debo schreef:
ook het "weggelopen" frummeltje van gister deed t nog goed.. echt zo leuk hihi Lovers


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 15:03

ja past behoorlijk wat in in zoeen konijn Tong uitsteken dan nog 2 erbij die helaas dood waren is toch 12 babykonijntjes Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 09:58

haha ja ind caroline .. heb ze vandaag weer even gecontroleerd en ze deden het allemaal nog prima.. echt lief Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 10:35

Lintjuuuh schreef:
Ach wat leuk Haha! Het lijkt me nog leuker als ze al in het hok gaan rondhuppelen... Al had je wat dichterbij gewoond dan had ik mijn ouders wel zover gehaald om er 1tje te nemen Knipoog



kan er wel een paar per post verzenden Schijnheilig Haha! grapje natuurlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 07:33

Bananencent schreef:
leif zeg, maar wel irri, traks heb je er duizend



haha dat zal wel mee vallen wil voor de kleintjes een kleine vergoeding ( 5 euro ofzo ) zodat ze A: niet als slangenvoer eindigen en B: ik daar de casteratie van papa konijn van kan betalen Knipoog



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:23

Desiree schreef:
tsja, heb nu de ruimte he, alleen heb ik ook nog een man die me tegenhoudt voordat alles uit de hand loopt....


ja die mannen moms maar goed dat ze er zijn .... anders had ik ze ook allemaal gehouden Haha! Bloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Amber_anne, Annefleur200, APCIII, cthyy, Eleeke, Eline_S_S, Flippertje, Fnanne, hanne2001, ievie, Klis, Kmbrly, Lestria, Lian, Melanie_D, power1997, Pytje, Relserk, ryukapple, wonanda, XxLMMxX, YandexBot en 159 bezoekers