roken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:32

Ik rook niet en zie ook geen reden om het te gaan doen. Mee roken is al slecht genoeg Vork


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:32

Waarom doe je het eigenlijk zelf, ga je nog een poging wagen om te stoppen?

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 22:55

sunnybaby87 schreef:
gewoon vroeg ik me af en ben er ook zeker niet trots op..
eerst was het alleeen uitproberen en later ging ik alleen maar met mensen om die rookten en nu ka ik niet meer stoppen..
ik heb het al een keer geprobeerd maar eigenlijk bijna iedereen in mijn omgeving rookt dus dat maakt het moeilijk. als er iemand een goeie tip voor me heeft hoor ik het graag

Wijze taal van leraar nederlands: je moet eerst jezelf haten door je kunt stoppen Vork Veel succes ermee Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:31

_Liesje_ schreef:
Ik rook niet ben ook maar 13 maar ik was het ook niet van plan om te gaan doen. Het is alleen geld verspilling Scheve mond

Het is inderdaad geldverspilling, moet je eens nagaan hoeveel je per jaar bespaard als je niet rookt Bloos! Kun je leuke dingen voor kopen!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 00:08

Eigenlijk zouden de rokers die willen stoppen ff een topic moeten openen op HK kunnen jullie elkaar lekker in de gaten houden en steunen, het is maar een tip (ik rook zelf niet hoor Haha! )

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 00:14

Iedereen zegt dat roken slecht is, en toch doen zoveel mensen het. Nou ja moeten ze zelf weten. In nederland ben je echt wel goed genoeg voorgelicht om de gevaren en gevolgen van roken te weten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Aeva, Alocasia, Amazonbot, Christina, ComscoreBot, Corien_, Dominique_96, Finesse, fleurtjeuh, Ginny135, Ies_, jasmijn16, Joy_Mennings, LWDaisy, mika11, mosimonster, Nustice, Petra_O, Polarize, Roosch, ryukapple, Silenna, soeboenoe, topsylover, Typhoon, Wieke, xnaomivdh, YandexBot en 160 bezoekers