ook wij gaan verhuizen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

ook wij gaan verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 19:29

Pfffffff een heel verhaal gaat dit worden, dus ga er maar even voor zitten.

4 maanden geleden, kwam, wij noemen hem "ik wil" bij ons het huis bezichtigen, daarna weer met makelaar en aannemer en toen nog weer een keer
Wij hadden hem verteld dat wij nog niets gekocht hadden en verhuizen met 5 paarden niet simpel is, ook dat we niet veel op de vraagprijs zouden toegeven. Haha!

Toen begon het dus:
hij begon te bieden, heel laag, kwam met 3000 euro omhoog, hebben wij via de makelaar laten zeggen, dat we het niet serieus namen dus dat het wat ons betrof niet meer hoefde. Boos!
Uiteindelijk kwamen we met een hoop gezever toch op een redelijke prijs uit en ja hoor het volgende gezeur kwam om de hoek Boos!

De levertijd: wij moesten er 1 september uit Boos! Toen 1 november Boos!
Uiteindelijk zijn we overeen gekomen, dat wij gedurende onze vakantie ons best zouden doen een huis te vinden en ja dat lukt wonderwel, een huis met grond wat voor ongeveer 80/90% aan onze wensen tegemoet komt.
Toen wilde "ik wil" ineens niet meer wij waren niet te vertrouwen (ach dat geloof ik wel) en de makelaar ook niet Verward

Afgelopen woensdag is de baas van de makelaardij gaan bellen met "ik wil" en na een lang gesprek wilde hij dan toch wel weer, maar ik kon dan het recht van overpad 3x per jaar naar onze grond wel vergeten. Nou dat is wel goed, we kunnen toch wel op de grond komen, dus lamaar
Dus makelaar weer terugbellen, is oke, levertijd 15 december, koopprijs blablabla, ja hoor weer niet goed Boos!
Hij wilde het 1 november en anders 3000 euro smartegeld Boos!
Daar ben ik niet op in gegaan, voor mij was het take it or leave it, genoeg gezanikt
Nou vanmiddag om 6 uur heeft hij dus JA gezegt, maar nogmaals ik geloof het pas als de 3 weken voor financiering rond zijn Haha!

Als alles dus meezit, gaan we naar Lieren, lief niet te groot huisje, iets meer dan 1 ha. grond, langs het Apeldoorns kanaal, 10 minuten van het bos af, eb en vloed bak, diverse losgooipaddocks, 5 buitenboxen
Haha!

wij hadden dus een vrijstaande boerderij met grond, alleen zijn we nu in een nieuwbouw wijk terechtgekomen, daarom verkopen wij onze grond niet, daar mag nog een keer gebouwd worden

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 23:29

Ik hoop voor je dat het doorgaat!
Het nieuwe huisje klinkt wel super zeg!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:29

Pfff wat een eikel.. zulke mensen moet verboden worden ooit een huis te kopen..

Maare ik ga voor jullie duimen dat alles doorgaat!!

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:49

Ik zal duimen dat het door gaat ..! lijkt muh egt een super tof huisje..

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:54

Ik weet precies waar je komt te wonen!
leuk huisje, kom er elke dag langs. Hopelijk gaat het door voor jullie wordt je ook een A (lieren valt toch echt wel onder Apeldoorn Tong uitsteken )

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:57

Klinkt leuk Geral Lachen.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Lachen.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 10:53

Marjolein schreef:
Ik weet precies waar je komt te wonen!
leuk huisje, kom er elke dag langs. Hopelijk gaat het door voor jullie wordt je ook een A (lieren valt toch echt wel onder Apeldoorn Tong uitsteken )


Ja klopt, ik roep ook tegen iedereen dat we in Apeldoorn gaan wonen, geen mens weet waar Lieren ligt, behalve de mensen uit die omgeving Haha!
nou nog iemand als bijrijder, dan ben ik ook daar weer helemaal gelukkig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:01

Als ikhet goed begrijp heb je zelf al getekend terwijl de koper van jouw huis dat nog niet heeft gedaan? Is dat handig? Ik bedoel, wat als het alsnog niet doorgaat, twee huizen lijkt me niet prettig...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 11:19

Nou dat is fijn! Veel plezier met je nieuwe huis!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 13:57

Ik weet ook waar je komt te wonen lief huisje en om de hoek bij 't hooiland waar ik elke week ga lessen.Ik kom wel een keertje langs om je paarden te bekijekn ik ben nu zo benieuwd!!!

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:45

Is dat het witte huis, net onder het viaduct ??
Of die net iets verder van de weg af ?

Leuk huis, leuke plek, zo in het bos e.d.
Mocht je daar eens de buurt willen verkennen t.z.t en je zoekt nog iemand........

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:01

Klinkt lekker, zo'n huisje!!
En met die bijrijdster komt het ook wel weer goed... Lachen

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:31

curly2day schreef:
Is dat het witte huis, net onder het viaduct ??
Of die net iets verder van de weg af ?

Leuk huis, leuke plek, zo in het bos e.d.
Mocht je daar eens de buurt willen verkennen t.z.t en je zoekt nog iemand........

als je uit apeldoorn komt is het de eerste weg rechts bij de eerste brug, zaten eerst die paints (en bonte shetjes).