Erg stomme en dringende vraag!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Erg stomme en dringende vraag!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 09:01

Ik geloof dat in Nederland nu de zomertijd is ingegaan. Maar heeft iemand enig idee wanneer die tijd in Amerika ingaat? Toch niet ook vandaag he! Ja ik weet het, dit is weer de stomste vraag van de eeuw, maar het komt nu inene in me op. Het is hier nacht en ik heb morgen een les om 9 uur dus ik moet echt weten of de klok nu een uur naar voren gaat.. (jee ik voel me wel heel blond..)

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 09:03

Ik ga pitten. Sta morgen voor de zekerheid wel een uurtje eerder op.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 15:47

grinnik, ik heb echt geen idee. Moet wel zeggen dat et er errrrrruuug leuk staat. *LOL*

Hoe is et nou afgelopen?

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 16:56

Haha, sorry, maar ik moest wel even lachen bij deze vraag... Ik zou het niet weten. In heel Europa is in ieder geval wel de zomertijd in gegaan. En was dat nou ook zo bij jullie, of niet?

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 04:00

DaimondCheckers heeft me uit de brand geholpen, het is 7 april pas!

Ik was trouwens zowiezo lekker blond bezig gisteravond. Ik ging om 11 uur `s avonds nog even naar de paarden. M`n huisie staat op een heuvel die je vanaf de stallen kunt zien. Dus ik kijk vanaf de stallen naar m`n huis, zie ik dat m`n huis in de fik staat! Dus ik rennen als een randdebiel naar de telefoon om de brandweer te bellen en terwijl ik ren verdwijnt "de vuurgloed". Wat blijkt nou, de (volle) maan kwam net op achter m`n huis Haha! Echt ik zweer je, het leek levensecht! De maan was echt enorm groot. Ben echt blij dat ik nog een keer goed uit m`n doppen keek voordat ik de telefoon in m`n handen had!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 04:53

Oh oh oh......

Wil je me alsjeblieft niet meer ZO hard laten lachen!!
Als ik net weer na de 20.000ste draai om te slapen, die ik toch maar weer niet kan vatten, maar weer ff ga bokken en als resultaat nu dus ook een laaiende man naast me heb staan omdat die dus rechtop in bed zat van mijn gegier om 4.50 uur s'nachts... Bloos
Ik kom echt niet meer bij nu!!!! Haha! Haha!
Dat was inderdaad een mega blonde actie!! Hahaha!!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Erg stomme en dringende vraag!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 08:03

Pril schreef:
Ik geloof dat in Nederland nu de zomertijd is ingegaan. Maar heeft iemand enig idee wanneer die tijd in Amerika ingaat? Toch niet ook vandaag he! Ja ik weet het, dit is weer de stomste vraag van de eeuw, maar het komt nu inene in me op. Het is hier nacht en ik heb morgen een les om 9 uur dus ik moet echt weten of de klok nu een uur naar voren gaat.. (jee ik voel me wel heel blond..)


dit was niet gewoon een heel subtiele 1 april grap?

Lielle

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 09:41

Mwah, was 2 april toch?

Maar wel heel geweldig, bij ons krijgt het huis een rode gloed als de zon ondergaat, maar ik heb nog nooit gedacht dat het huis in de fik stond... Ben wel eens in de winter midden in de nacht de ijskou (-10) naar buiten gegaan om er zeker van te zijn dat de stal niet affikte?! En ja hoor, ik was helemaal bij kennis... Scheve mond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 09:49

Vind ik wel een beetje raar Verward Dat zou betekenen dat de tijdzones nu nog groter zijn? Lijkt me niet kunnen toch??

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 13:33

Laui,

kijk even naar de datum van het berichtje van Pril.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 13:41

ik bedoel het fik-bericht ( *LOL* ) dat is van 2 april. het eerste is van 1 april... Dus ik ben wel benieuwd...

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 18:42

Lielle, dit was geen 1 april grap hoor! Ik ben echt zo stom Haha! Ik wist trouwens op het moment dat ik het bericht plaatste niet eens dat het alweer 1 april was. (Was anders een beetje flauwe grap geweest) Nu is het dus 8 uurtjes verschil met NL. ipv 7.