einde raad!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

einde raad!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 11:17

ik heb een vriendin die vezorgt een pony en die pony staat bij mijn vezorgpony in het land! Ik ben al een jaar ongeveer vriendinnen met er Lachen maar nu gaat het de laatse tijd niet zo goed Scheve mond Ik heb met er afgesproken dat ze dinsdag avond naar mij toe zou komen ik zat al een uur te wachten dus ik stuur er een smsje van waneer kom je nou!!! stuurt ze ja kom over 5 minuten Verward Ongeveer 20 minuten later stuur ik weer een smje van waneer kom je nou zegt ze ik kom, niet meer Lachen Dus ik dacht echtzo wat een vriendin naja de volgende dag had ik met er afgesproken bij de paarden komt ze gewoon weer niet. Toen was ik nogal super boos Boos! heb er de hele week niet gebelt geen smsje niks gister toen zou zei die middag komen en ik had gezegt kom maar niet aan mijn vezorgpony. nou ik kom 's avond en wil graag ff rijden zit mijn vezorgpony te hijgen in de wei Boos! Boos! dus ik had er opgebelt waar ze wel helemaal mee bezig is en dan zegt ze "ja ik heb ze alleen maar opgejaagt" dus kon ik al niet rijden en eigenlijk alleen maar een beetje stappen om hem were op adem laten komen. wat zouden julie doen a;s zo iemand dat bij jou deet??? ik ben super boos.

paardensuper

Berichten: 375
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:24

Wat een vriendin Boos! Als ik dat mag zeggen.. Ik had denk ik had gezegt iets van hoe durf je ofzo.. En als ze het weer doet enzo.. Naar de baas van de paarden gaan enzo.. Dat had ik gedaan. Of naar haar huis toe gaan en als ze er niet is blijf je gewoon voor de deur wachten en kun je met haar praten ofzo.

Nadir

Berichten: 12718
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:27

Als eerste: Je schrijft dat het je verzorgpony is... Ga eens met de eigenaar praten... Persoonlijk zou ik het niet op prijs stellen als iemand mijn (verzorg)pony op zou jagen en hijgend in de wei zou zetten. Misschien kan hij/zij er iets van zeggen.

Ten tweede: Niet zo met je laten sollen hoor! Laat haar maar een beetje moeite voor jou doen, niet achter dr aan gaan lopen. Gewoon niks meer van je laten horen, ze belt je vanzelf wel. Mensen moeten met je om willen gaan omdat ze het leuk vinden, niet omdat ze zich verplicht voelen.

Dan daarbij ben je nog hartstikke jong, je maakt zo weer nieuwe vrienden... Ach gut

Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 11:30

ja oke ik heb er de hele week niet gebelt maar heb wel al duizende smsjes van er ik heb het gevoel dat ik echt gek word!!!!

paardensuper

Berichten: 375
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 12:00

Als je nou een keer terug smst dat je met haar wil praten. Michien dat het dan beter gaat Lachen

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 14:28

Zou haar gewoon bellen, en vragen wat er aan de hand is en waarom ze zo doet, en zeg haar ook dat je het niet pikt kom op laat niet zo met je sollen joh zeg er gewoon wat van! suc6 Lachen

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 14:53

zo iemand noem ik geen vriendin.
vrieninnen zijn op komen dagen op de afgesproken tijd, kan je neit bel dan even af
vriendinnen zijn als je wat zeg Bijv komt niet ana mijn pony, dan doe je dat ook niet.

mischien kan je eens goed met haar praten.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 15:56

helemaal mee eens, dat noem ik ook geen vriendinnen.
ik zou iig eens goed met haar gaan praten. en niet via een smsje of de telefoon. maar gewoon in elkaar's gezicht. dat is meestal beter om problemen optelossen. iig succes/sterkte! laat je ons weten hoe het is gegaan??


ps: zou ook zeker even met de eigenaren van je verzorgpony gaan praten. want t is zeker niet normaal dat je verzorgpony hijgend in de wei staat.