Bedrijfs uitje Happen en Stappen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Bedrijfs uitje Happen en Stappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 11:17

we hadden een bedrijfs uitje Lachen ik werk er al 2 weken niet meer maar mocht wel gezellig mee. Bij de cafe de Boom afgesproken in Alkmaar (erg gezellie) en ff wat gedronken en een hapje gehad, iets van zalm geloof ik met kruidenboter erin aan een prikkertje zeg maar. Daarna ff een rondleiding gehad voor een gedeelte (heel interresant Haha! ) Toen ff bij de Notaris een kip salade gehad en daarna weer een gedeelte rondleiding gehad, toen bij de vest lekkere varkenshaas gehad met brie Lachen en aardappel kroketjes.. heerlijk Tong uitsteken hmmm toen nog ff wat dingen gezien (dit alles met een gids trouwens) en brulde er al een gefelici Lachen en dat we bij Henry's zaten lekker dessert gehad en kreeg ik een vuurwerk dingetje erbij en begon de hele kroeg te zingen ook die ik niet kon Tong uitsteken kon wel door de grond zakken maar vond t erg tof *LOL* was toevallig die dag een jaartje ouder geworden. En daarna zijn we er gebleven want er kwam een disc jokey (of hoe t ook heet) en hebben we nog lekker een tijd staan dansen. ik vraag me af of er meer hier op Bokt een hele leuke uitje hebben gehad?

xXx

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 15:24

Leuk zeg zo'n uitje.
Wij zijn enige tijd terug met al het personeel (15 mannen en vrouwen) gaan bowlen en eten. Was erg leuk.
Je leert elkaar dan ook op een andere manier kennen.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 15:32

wij doen niet meer aan die bedrijfsuitjes...
jammer genoeg...

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:46

Een paar maandjes geleden een bedrijfsuitje gehad van vriend z'n werk uit... Activiteitennamiddag met 's avonds BBQ... Was super... en ze organiseren daar wel meer dingen voor hun werknemers (al dan niet met de partners erbij), vind ik wel tof, zo leer je je collega's op een andere manier kennen.

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 18:06

Ouders met eigen bedrijf: lasergamen, op een grote 'feest'boot, met de huifkar en dan uiteten.

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 22:31

Ik hoorde sommige collega's van me ook zeggen dat ze ook s zijn wezen.. kloot schieten? moest erg lachwekkend geweest zijn Tong uitsteken Ze doen bij ons bedrijfs uitjes i.p.v Kerst pakket.... vind ik ook wel jammer. maar heb er met volle teugen van genoten!