allergie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

allergie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 16:57

Mijn zoon heeft nu al 4 dagen last van allergie. Boos! Na vier keer bij de dokter te zijn geweest 3 prikken verder en een aantal pillen gaat het nogsteeds niet weg. Nadat hij een prik gehad heeft, of een pil slikt verdwijnt het voor een uurtje of zes en daarna begint het weer. Hij heeft wel eens meer last gehad van allergie maar meestal verdwijnt het na een paar uur. Ik ben echt ten einde raad. Heeft misschien iemand een huismiddeltje of een wat tips over wat wel en beslist niet te doen. Verward Waardoor de allergie ontstaan is deze keer weet ik ook niet, meestal komt het door een bepaalde vrucht, kleurstof, wasmiddel of zeep. Maar zijn eten of zeep zijn niet verandert. Heeft er verder iemand ervaring met langdurige allergie. Alvast bedankt.


blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 17:57

ja dat gaan we ook zeker doen maar dat kan niet nu hij die allergie heeft, dat moet eerst helemaal wegzijn.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 18:23

Heb ik ook al aan gedacht maar het komt zowel buiten als binnen, en komt dat dan ineens, zonder dat hij daar ooit gevoellig voor was? Want huismeidstof is er toch altijd?

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 18:42

Zou kunnen we zijn net terug van vakantie, en misschien is er iets meer stof dan normaal, ook hebben ze hier in het dorp een grote fabriek naar beneden gehaald waar er veel stof vanaf is gekomen en omdat we tussen de bergen wonen kan het ook niet weg dus blijft het hangen, vanaf het begin zei ik al misschien komt het daardoor.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 19:10

Op zijn derde was hij allergies voor bijna alles, zelfs antibiotica, bij alles wat hij at of dronk moest ik kijken waar het door kwam. Ook wasmiddelen en zeep. Drie maanden geleden kreeg hij ineens weer allergie voor een spaanse vrucht. Maar na eenpaar uurtjes was dat weg zoals ik gewent ben. Verder vanaf zijn 6de totaan zijn twaalfde heeft hij hooguit 5 keer een allergie gehad. Maar nu houd het al vier dagen aan. Het zijn bultjes die veranderen van grote en kleur, weggaan en weer opkomen (dit kan door de pillen komen). Het jeukt. Hoesten en benauwtheid heeft hij niet anders moeten we direct naar het ziekenhuis.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 14:41

Oke dank jullie allemaal, ik denk ook inderdaad dat het iets te maken heeft met zijn hormonen die nu aan het veranderen zijn. Gelukkig is het vandaag wat minder, volgende week naar de huidarts kijken of ze wat kunnen testen en Verona ik heb je gpbt ben zeker geintreseert als het hier niets word.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abracadabra9, bibstertje, Danielleeee_, eva1969, eva92, gaby_kremer, Jaydee_WP, maessie, MartinJJ, pjer, Saintelette, Schuur_, Sorro, spookyskippy, Steeph en 44 bezoekers