Operatie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Operatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:01

Jaja, binnenkort gaat het gebeuren. Waarvoor houd ik liever voor mezelf. Ik zie er alleen vreselijk tegenop! Ik ben nog nooit eerder onder narcose geweest, dat lijkt me echt vreselijk, en dan zo'n kapje over de neus en zo'n slang in je keel! Bovendien mag ik daarna een hele tijd niets doen, en de operatie brengt veel pijn met zich mee. Ik kan een tijd neit naar school en het wordt dus verschrikkelijk vervelen en ergeren. Scheve mond

Wie o wie is al wel eens geopereerd?! En hoe was de narcose?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:05

Hmm ikkrijg zo'n ding in mn hand voor de narcose maar daarnaast nog en kapje voor zuurstof. Bah. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 14:29

Nou ik hoop er maar het beste van dan. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 07:06

Tancreda4 schreef:

(moet je na de operatie nog lang in het ziekenhuis blijven? Want dan moet er natuurlijk een kaartje worden gestuurd!)


Nee, ik kan vrij snel weer naar huis, maar mag (en kán) dan gewoon helemaal niks doen, alleen op bed liggen. Dat is dus echt helemaal níks voor mij.

Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 13:51

Haha, Haffielover. Haha! Ik hoop dat het ook maar zo bij mij gaat. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:22

Haha. Daar hoop ik dan maar op. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:39

De precieze datum weet ik nog niet, daar krijg ik deze week bericht van. Maar ik kan over ongeveer 6 weken komen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:43

Natuurlijk mogen jullie kaartjes sturen. Als het zover is dan he. Knipoog Heb ik ook nog wat te doen. Tong uitsteken

Voor mn adres kun je me dan pb'en, of nouja, ik ben dan eigenlijk niet op bokt natuurlijk. Gerbenfroh wil mijn adres dan ook wel even doorgeven. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:07

MoonChloe schreef:
Nou ik vond het niet eng, ik was eigenlijk alleen maar blij dat ik met kapje onder narcose mocht.
Waarom word je eigenlijk geopereerd, misschien over mij heen gegaan?


Citaat:
Waarvoor houd ik liever voor mezelf.


Knipoog

Er zijn een aantal bokkers hier die het weten, mensen die hetzelfde hebben als mij. Dat zou ik graag zo willen laten. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:25

Th0mas schreef:
maar dan kan je wel lekker veel bokken Clown

Nou, ik denk niet dat dát dan kan! Knipoog

Helaas. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:23

Bedankt allemaal zeg voor de lieve reacties. Lovers

Lachen

Ik zal aan de mensen die erom vroegen mijn adres binnenkort sturen. Knipoog Verder zou je dat ook altijd aaf gerbenfroh hier op bokt kunnen vragen hoor. Lachen

Maar geen nood, ik ben nog 6 weken bij jullie! Haha! Als ik de datum weet zal ik het doorgeven. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie