pakjesavond

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

pakjesavond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 00:50

jawel, dat hielden we vanavond. Dat komt omdat we met sinterklaas niets deden omdat Julius dan net een jaar dood was en ik waarschijnlijk niet in de stemming zou zijn. We zouden het met kerst doen maar, je raad het al, toen lag ik in het ziekhuis. Omdat toch wel mensen cadeautjes hadden gekocht of waren begonnen aan de surprise de avond dus maar gepland op goede vrijdag.

maar goed. Eerst kreeg ik een gedichtje. Omdat ik altijd zo slim en bijdehand was(is niet zo hoor Schijnheilig ) kreeg ik hem in geheimschrift. Dus even uitdokteren wat het was. Voor de surprise moest ik sterk zijn. heeft mijn bijdehande broertje een kist in elkaar getimmerd. jawel getimmerd!! en die moest ik maar even lostrekken.

Nou ja, zeggen ze dat ik bijdehand ben. maar goed. Ik mag nog geen kracht gebruiken met mijn rug dus hebben mijn broers de kist uit elkaar gehaald. Daarin zaten een nagelvijltje. Een chocolade paashaas, een bruistablet voor in bad en een klein fotoalbumpje. Wel leuk dus

ik had een bruidje gemaakt voor nicol. (vriendin van mijn broertje) ze wonen nu al een tijdje samen dus vond het wel toepasselijk. Onder de jurk had ik nog een cadeautje verstopt. Een babyrammelaar. Stille hint...

verder had ik haar nog een kettinkje gegeven chocolade en wat parfum.

Maar goed de avond is vlug verlopen. Moesten op het eind nog wel voetbal kijken want dat konden de heren in het gezeldschap niet missen. Grom... ik baalde daar wel van. Voetbal. bleeh! maar ajax verloor en dat maakte bij de heren veel goed. Mij maakte het niets uit.

al met al een welbestede avond.

oh ja ik heb een heerlijk stuk aardbeien gebak op. ben eigenlijk aan de lijn maar die was toch wel lekker hoor

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 11:15

Wel gezellig, zo een verlate pakjes avond. Er is best een hoop gebeurd bij jou in korte tijd, dus is het logisch dat je hoofd er even niet naar stond. Nu heb je waarschijnlijk wel kunnen genieten van de onzin die op pakjesavond hoort Haha!
Hoe is het nu met je rug, zijn je spieren al wat gewend zo in alle vrijheid?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 14:07

Ik heb nog veel last van mijn rug. kan ook niet zoveel ermee. Toch ben ik blij dat ik dat corset afheb. Dit gaat gewoon wat tijd kosten denk ik.

Ik heb oefeningen meegekregen van de fysio. Die doe ik braaf bijna iedere dag. Dus het gaat allemaal vast goedkomen

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 15:03

haha, wat leuk! Wel erg origineel om nu pakjesavond te gaan vieren. Maar het cadeautje wat je gemaakt hebt je schoonzusje vind ik wel erg gemeen hoor. Wil je zo graag oppastante worden?