voel me zo bedrogen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

voel me zo bedrogen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 17:19

Mannen, wat moet je ermee???

In november 2003 heb ik een jongen leren kennne via een advertentie die hij had gezet op een site. wat afgesproken en meteen was die klik er. Iedreen noemde ons het perfecte stel. door hem kreeg ik weer zelfvertouwen, met hem kon ik alles delen!!! We keken al naar de toekomst en een huisje...Tijdens de EK werd hij depri (was ie al vaker erug geweest vroeger) en ik heb voor hem klaar gestaan, hem gesteeund en naaar hemm geluisterd. we groeiden wel uit elkaar want het contact werd minder. We besloten om het uit te maken
uiteindelijk zocht hij weer conact zei dat ie me miste en blablabla...

Ik ben zaterdag terug gekomen van een weeiek vakantie en hij zou zondag voor werk gaan varen dus zouden we elkaar zaterdag zien...stuurt ie een sms dat ie zaterdag al vertok...maar maandag was ie op msn (internet op de boot) mijn gevoel zei dat het niet klopte en kreeg de drang om naar zijn huis te bellen. Volgens zijn moeder was ie ff weg maar niet varen voor 10 dagen, hij zou zo gewoon weer komen...Ineens kreeg ik weer sterk het gevoel dat ik bij de contactadvertentie moest kijken waaar ik hem heb leren kennne...de derde advertentie was van hem!!!! er staat gewoon in dat ie al een tijdje vrijgezel is (oficieel 3 weken)
ik ben zo pissig, hij heeft mn zelfvertouwen echt weer de grond ingestampt!!! hij weet dat ik weet dat hij niet is varen maar van die adv. weet hij niet...Heb een boze sms gestuur hij stuurde terug: dan moeten we het hier maar bij laten,het ga je goed meissie xxx
Nu reageert hij nergens meer op...Misschien is ie wel naar egypte vandaag,wij hedden dat namelijk geboekt en hij geannuleerd toen het uit was zegt ie....en misschien was hij niet depri maar wilde gewoon van me af....Heb hem een brief geschreven misschien dar ik dan wel reactie krijg..

Sorry dat het zon lang verhaal is maar moest het gewoon kwijt..

groetjes brenda

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:31

Wat een *pieep* sorry dat ik het zeg!
Ik snap zeer zeker dat je je bedrogen voelt Ach gut
Sterkte...

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:44

Wat een l*l zeg!!!!!!!!
Ik snap ook goed dat je je bedrogen voelt. Hij is je gewoon niet waard!
Sterkte meis Ach gut

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:47

wat een eikel zeg.. Om iemand zo te bedonderen... Als ik dit verhaal lees dan heb ik echt het idee of ik weet de helft niet of hij heeft het niet op een rijtje..

sterkte zeg!

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:57

Wat ontzettend rot voor je. Gelukkig zijn jongens net als bussen, er komt er altijd wel weer een langs.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:58

AHHHGGG... klote jongens.. Niet te geloven, hij is het niet waard hoor, er zijn er nog zoveel!!

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:14

Aan het eind denk je zonde van de tijd, van de moeite. En moge hij zich schuldig voelen als hij ooit zo zonder respect en waardering behandeld worden..

Sterkte meissie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:21

Wat een l u l zeg...
Je verdient wel beter. Laat die eikel lekker in zijn eigen sop gaar koken. Die komt zichzelf nog wel tegen.
En jij komt wel een lieve jongen tegen die jou wel verdient!!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:31

Wat ontzettend rot voor je! Ach gut En wat een ****** dat hij je zoiets flikt...
Sterktel je komt vast nog wel een leuke jongen tegen die jou wél verdient!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:36

wat kl*te voor je
en idd mannen wat moet je ermee Scheve mond ...

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:47

Wat ontzettend rottig. Als hij je niet leuk vond kon hij dat tohc gewoon zeggen, en niet op zo'n banketstaaf manier laten weten.
Sterkte je komt echt wel een leuke jongen tegen Ach gut

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:48

Zo! wat een poedersuiker zeg! Ongelovelijk.... hebben jullie (jij) die vakantie nog wel betaald?
Echt proberen snel van je af te zetten, want zo iemand verdient je aandacht geen minuut langer.

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 21:40

Hij had de vakantie betaald....maar ook weer geannuleerd en 70 procent vd de kosten betaald zei hij.

Ik probeer hem al de hele tijd te bellen maar krijg voicemail, heb daarom naar zijn ouiders gebeld en hij is met zijn zus naar egypte....weer een leugen dus!!! ZIjn moeder zei dat ze het heel jammer vond dat ik niet meer kwam want ze dacht echt dat we een toekomst samen tegemoet gingen, En dat dacht eigenlijk iedereen

Dus mn boze brief leest hij pas 13 september... ben benieuwd of hij reageert. Ben nu 2 dagen verder en nog steeds pissig Boos! . Heb een poging gedaan om lekker te gaan rijden maar shelby was zo aan het emmeren dat ik ben afgestapt, voor ik alles op hem afreageer.....gelukkig heb ik hem nog.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:51

Groot gelijk dat je van je paardje bent afgestapt, als je hoofd er even niet naar stond... Knipoog

Voor de rest klinkt dit niet echt als een jongen die de moeite waard is, je verdient veel beter joh!
Klinkt allemaal nogal onbetrouwbaar met die contactadvertenties en rare verhalen die niet kloppen... als ik jou was zou ik blij zijn dat je weer vrijgezel bent . Over een tijdje denk je er zelf vast ook zo over... !

Concentreer je lekker op leuke dingen die WEL de moeite waard zijn, zoals je paard Lachen en probeer hem uit je hoofd te zetten... er zijn genoeg leuke mannen die wel met respect en op een volwassen manier met je omgaan, en die kom je vanzelf tegen Knipoog .

Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:52

godverdorie wat een SUKKEL ! ik kan begrijpen dat je je bedrogen voelt meid Ach gut maar je zult wel een betere vinden niet ? (tuurlijk wel ) Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:04

het zou mijn ex kunnen zijn... zulke mannen kun je beter laten varen in hun bootje ver de zee op en hopen dat ze nooit meer terug komen.. wees sterk en laat hem niet meer toe in je leven over een paar maanden ben je blij dat je van hem af bent en kom je vast een veel lievere vriend tegen

sterkte!

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 12:19

Ja probeer gewoon weer verder te gaan...heb nog 1,5 week vakantie en volgende week is iedereen weer naar school en werken probeer me wel te vermaken. Shelby zal het wel nier erg vinden krijgt ie lekker xtra veel aandacht!!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:31

Toekomst kan je niet voorspelen iedere keer zie ik het weer om mij heen. Je bent net samen helemaal verliefd helemaal het gevoel dat HIj het helemaal is. Maar dan na een paar maanden wordt een van de 2 wakker en gaat beter kijken en blijkt het allemaal niet zo te zijn. Je wilt er onderuit maar ja hoe en wat is de beste manier. Sommige raken in paniek en slaan op de vlucht sommige blijven doen alsof alles oke is en leven zo nog jaren door totdat het echt niet meer lukt.
Hoe geef je een beginnende relatie een plekje in je leven zonder dat het te hard of wel langzaam gaat. Het blijft moeilijk je wilt toen die ene man die het helemaal is maar wat kan je zeggen na een maand of meer. Praten veel praten en eerlijk en open zijn blijkt toch het beste medicijn maar ook dat blijft moeilijk.

Ik praat niets goed biede kanten niet maar ik had na de eerste keer al niets meer gedaan. Je hebt verloren je bent hem kwijt stop ermee steek er geen geld of energie in maar LEEF verder er zijn nog genoeg andere leuke mensen op de wereld. Hoe meer je aan hem vastgrijpt hoe harder hij rent als hij je terug wil moet hij vechten en dat doet hij niet dus jammer.

En dat van de vakantie als hij alles betaald heeft en de relatie is over heeft hij jou geen verhaal meer schuldig wat hij ermee doet. Wees blij dat hij met zijn zus gaat en niet met een ander vriendinnetje.

Maak niet druk laat gaan en leef verder het kan zo mooi zijn Haha!.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 14:33

Wat een lijer zeg! Echt... zo terecht dat je je zo bedrogen voelt! Die gast is jou heel duidelijk niet waard!!!! Geef em een schop onder zn hol en zie het als een nare, maar leerzame les... je weet iig op welke types je nooit meer moet vallen!!!

Sterkte trouwens enneh... (ff in je profiel gespiekt) je vind echt wel een andere leuke jongen hoor! Je bent een leuke meid om te zien!

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 16:20

Prisca schreef:
Hoe geef je een beginnende relatie

Praten veel praten en eerlijk en open zijn blijkt toch het beste medicijn maar ook dat blijft moeilijk.

Ik praat niets goed biede kanten niet maar ik had na de eerste keer al niets meer gedaan. Je hebt verloren je bent hem kwijt stop ermee steek er geen geld of energie in maar LEEF verder er zijn nog genoeg andere leuke mensen op de wereld. Hoe meer je aan hem vastgrijpt hoe harder hij rent als hij je terug wil moet hij vechten en dat doet hij niet dus jammer.

En dat van de vakantie als hij alles betaald heeft en de relatie is over heeft hij jou geen verhaal meer schuldig wat hij ermee doet. Wees blij dat hij met zijn zus gaat en niet met een ander vriendinnetje.

.


8 maanden, en al naar een huis kijken noem ik geen beginnende relatie.

Als je echt van iemand houdt geef je hem/haar wel een tweede kans. Martijn had geen 2e kans nodig maar rust omdat hij depri was...ik heb hem tijd gegeven en hij mij weer hoop dat het goed zou komen. Als hij dan over alles gaat liegen daar ga ik ook echt niet meer voor vechten ik ga lekker door zo goed als het kan. Hij hoeft mij idd geen verantwoording af te leggen maar hij had gewoon eerlijk moeten zijn en anders meteen moeten zeggen dat hij echt niet verder wil en mij geen hoop geven

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:59

SOO

ik zou hem zo hard terug pakken dat die voor altijd zn hoofd voor me weg zou draaien!

Ik denk dat je hem als eerste maar eens moet gaan negeren, hij heeft duidelijk geen zin meer in je en zo laat je je zelf enkel maar opnieuw afwijzen.

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 21:33

ik wil hem ook echt niet terug!!! maar moet daar nog wel spullen van mij ophalen en wil gewoon dat hij recht in mijn gezicht zegt waarom hij zo gelogen heeft als je samen al naar de toekomst kijkt heb je daar toch wel recht op?? of is dat stom???

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 10:17

jedine schreef:
8 maanden, en al naar een huis kijken noem ik geen beginnende relatie.

Als je echt van iemand houdt geef je hem/haar wel een tweede kans. Martijn had geen 2e kans nodig maar rust omdat hij depri was...ik heb hem tijd gegeven en hij mij weer hoop dat het goed zou komen. Als hij dan over alles gaat liegen daar ga ik ook echt niet meer voor vechten ik ga lekker door zo goed als het kan. Hij hoeft mij idd geen verantwoording af te leggen maar hij had gewoon eerlijk moeten zijn en anders meteen moeten zeggen dat hij echt niet verder wil en mij geen hoop geven


Misschien wel heb zelf ook die fout gemaakt 8 maanden is voor de ene vroeg en de andere laat. Hoe ver je ook bent in een relatie vooruit kijken blijft lastig.

Misschien geef je idd die persoon die 2de kans maar vaak is het gedoemd te mislukken hoe hard het ook klinkt. Vaak is er toch wat kapot in het vertrouwen.
Dat heet aan het lijntje houden dat is nooit leuk jij blijft hoop houden maar diep in je hart weet je wel dat het niet zo is.

Snel je spullen halen en geen woord meer aan hem vuil maken geeft alleen maar frustraties en verspil je onnodige energie. Lekker laten gaan en jij lekker verder leven. KOP OP.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 10:39

Wat een l u l!

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:38

wat een grote eikel is dat zeg. ik zou trouwens toch niet iets willen met iemand van internet.