poesje overleden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

poesje overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 12:52

hallo ik had sinds donderdag avond twee poesjes er bij gekregen echt lief waren ze. maar de ene was erg mager,dus ik de volgende dag na mijn werk. meteen een wormen kuur gekocht en gegeven toen kwamen er steeds beetje bij beetje de wormen eruit. ze kostte ze gewoon uit. en toen ging het ff beter met haar. en ze at weer een beetje en dronk ook wat. haar zusje wou steeds met haar spelen maar dat kon ze niet opbrengen zo mager was ze toen ze bij me kwam. maar gisteren ging ze niet meer eten en drinken dus ik naar de arts ermee. ze heeft een spuitje gehad voor de wormen en ze is ingesprayed met vlooien spul. de uren erna ikzelf met een spuitje water toe gediend zodat ze wat vocht binnen kreeg. maar dat mocht dus niet baten. vandaag lag ze dood in haar mandje echt zielig hoor. sorry ik moest het gewoon ff kwijt. ze is een week of tien geworden. en het zusje is nu zonder maatje ik heb er nog wel twee maar dat is broer en zus en die spelen met elkaar. zou ik er nog eentje bij moeten nemen wat denken jullie? Ach gut


Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 12:57

ja dank je. ik was er ook al erg gek mee.

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 13:08

dank jullie wel voor de reacties weet ff niet wat ik nu moet heb er nu nog drie. moeten nog beter aan elkaar wennen denk ik, en nog eentje erbij geeft misschien wel meer problemen als dit.

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 14:57

MissJ schreef:
Gut, wat sneu zeg.
Nou ja, denk maar zo, ze heeft bij jou in ieder geval nog een goed leventje gehad, ook al was het maar van korte duur.
Ik denk dat het voor je andere katje wel leuk is om er nog 1 bij te nemen.
Sterkte hoor!

ja dank je wel . maar ik heb er dus al drie. en die moeten gewoon nog ff aan elkaar wennen denk ik. en een vierde erbij geeft weer meer stress bij de katjes denken jullie niet?


Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 17:51

hallo zijn er nog mensen met adviezen!!!!!!!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Emese_Flower, EsmeeKKK, Faniek, Flippertje, judith_irene, Mrskiwi, nano, Pellelilly, PlukenKrul, Polarize, YvonneV en 66 bezoekers