Weet iemand een leuke stageplaats/opdracht?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Erika3

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: De Goorn

Weet iemand een leuke stageplaats/opdracht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 17:56

Ik doe op dit moment de opleiding paard en management (HBO) en moet in januari op stage. Nou ben ik dus nog op zoek naar een leuke stageplaats/stageopdracht. Ik zit niet echt in 1 hoek wat ik wil, ik vind meerdere dingen leuk. Ik zou wel iets met evenementen willen doen of iets gewoon met organiseren (clinis/workshops ed). Een marktonderzoek, promotie etc.
Het is niet echt duidelijk dat weet ik, maar ik kan tenminste wel veel kanten op Knipoog

Ik hoop dat jullie nog op leuke ideeen komen want ik weet het zo gauw niet meer Verward

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:57

een manege? dan mag je als je geluk hebt, ook helpen met organiseren van leuke dingen!
veel succes!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:04

Ik neem aan dat het niet de bedoeling is om bij een manege stage te gaan lopen.

Ik ben zelf ook op zoek naar een stage plek, maar dan in de buurt van Noord-Holland. Ik had voor mijn vorige stage veel bedrijven aan geschreven die staan vermeld in het Hippos Vademecum en met veel mazzel een leuke stageplek gevonden. Nu dus maar weer op zoek.

Succes.

Erika3

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: De Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 18:13

Ja, ik wil het liefste ook in noord-holland. Een manege mag inderdaad niet, het moet op HBO niveau zijn.

Siempie jij ook veel succes met zoeken!!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:23

hej, ik zag in je PB dat je in de goorn woont, Mischien eens bij de delmerhorst in Berkhout kijken(In het begin van berkhout)

of bij V&M Stables in ursem mischien???

Elias peetoom(trenshoeve) ??

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 22:20

Monster schreef:
hej, ik zag in je PB dat je in de goorn woont, Mischien eens bij de delmerhorst in Berkhout kijken(In het begin van berkhout)

of bij V&M Stables in ursem mischien???

Elias peetoom(trenshoeve) ??



V&M stables is wel een leuke stal! maar of je daar nu wat aan hebt qua organiseren enz nee dat niet!
maar je kan idd ook even kijken onder Hippos Vademecum