Stomme honden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Stomme honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 02:30

Ik zat hier lekker op m'n gemakje te bokken, hoor ik in eens behoorlijk veel geblaf. Het klonk ook heel dichtbij, en wij hebben zelf geen honden, dus ik nogal verbaasd. Na tien 'blaffen' ging ik toch maar eens ff kijken. Blijkt dat er twee duitse-herder-achtige honden vlak bij mijn konijn zitten! En maar tegen haar aan blijven blaffen! Ze zaten echt met hun neus tegen het gaas van het hok aan. (Mijn konijn zat er overigens verbazend rustig in, zich afvragend wat dat toch weer was). Iig, ik ren naar buiten (laat de deur open staan in mijn ren) en probeer die beesten weg te jagen. Lukt niet, als ik dan zelf wegloop en in mijn handen klap en 'kom, kom' roep, komt er eentje me achterna en rent de andere gewoon door de openstaande deur het huis binnen! Is ie nou helemaal gek geworden? De hond die me wel volgde vertrok via het hek dat ik voor hem open maakte en de andere wist er net langs te glippen, op een plek waar geen hek zit, omdat er rots zit. Ik laat die honden de oprijlaan afrennen, en ren zelf maar ff mee. Toen ik beneden kwam was de ene hond al beneden en die liep mee met z'n baas en een paar seconden later kwam die andere hond ook en die liep toen ook mee. De eigenaar gaf er totaal niks om waar die honden vandaan kwamen en ze zei ook verder niks. Dat is toch belachelijk. Je laat je honden toch niet zomaar zulke dingen doen! Stel dat m'n konijn los in de tuin liep, dan was ze nu waars. een paar afgekloven botjes...

Sorry voor m'n lange, voor jullie weinig boeiende verhaal. Maar ik vond dit zo belachelijk en stom dat ik het ff kwijt moest!!!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:53

had dat dan ook naar de eigenaar geroepen. Als ik mijn hond kwijt ben breekt mij het zweet wel uit. En ze krijgt op haar lazer als ze een andere tuin in loopt, dat weet ze en ze doet het ook niet meer.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:04

Waarom heb je de eigenaren dan niet aangesproken?! Met je mond houden bereik je ook niets in zo'n geval hoor.

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:22

gewoon meteen een grote muil opzetten tegen die gast.
gewoon zeggen waar t op staat en goed je mening geven
dit kan gewoon niet

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:35

Dat die baas zo door loopt vind ik ook niet kunnen. Je had er gewoon wat van moeten zeggen!

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:36

als mijn honden dit flikken...dan zwaait er wat!!
gewoon je mond open trekken, want ook mensen met honden
moet erg goed weten wat voor dier ze bij zich hebben!

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 16:46

Tja, ik vind het doodeng om tegen vreemde mensen te praten, dus dat durfde ik eigenlijk niet... Bloos Maar ik had het eigenlijk wel moeten doen.. Ik heb trouwens nog ff rondgewandeld hier (woon hier nog maar net he) en nu heb ik ontdekt dat die honden de honden zijn die iedere avond/nacht iedereen (nou ja, ik slaap er gelukkig wel aardig doorheen) wakker houden... Echt rothonden dus...

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:40

Rothonden bestaan niet evenals rotpaarden.
Dieren worden verpest door hun eigenaars.
Die honden blaffen omdat hun baasje niet ingrijpt en dat is ook de reden dat ze in jouw tuin lopen.
Echt een rotbaasje dus...

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:06

Als mijn hond dat had gedaan, had hij toch een trap gehad!

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 07:41

Ja Stennisje, dat vind ik eigenlijk ook wel, maar ik was gewoon beetje kwaad. En toch, soms kom ik wel dieren tegen, net als mensen, die vanzichzelf al niet zo'n geweldig karakter hebben hoor...

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 07:50

Volgende keer een emmer water pakken, en die naar de honden gooien...voordat ik alle hondenliefhebbers over me heen krijg, ik heb zelf drie honden, en heb in zo'n geval liever dat ze een emmer water over zich heen krijgen dan een trap...van een beetje water gaan ze niet dood.

Verder zou ik de eigenaar er op aanspreken, een hond hoort zoiets natuurlijk niet te doen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 10:50

Ann schreef:
Volgende keer een emmer water pakken, en die naar de honden gooien...voordat ik alle hondenliefhebbers over me heen krijg, ik heb zelf drie honden, en heb in zo'n geval liever dat ze een emmer water over zich heen krijgen dan een trap...van een beetje water gaan ze niet dood.

Verder zou ik de eigenaar er op aanspreken, een hond hoort zoiets natuurlijk niet te doen.

Ik ben een oprechte hondenliefhebber, maar ik sta faliekant achter jouw aanpak. Een schop zou van mij ook nog mogen, maar dan loop je risico zelf gebeten te worden. DAn is water veiliger.

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 16:00

Het blijkt wel weer dat sommige mensen nog een hele lange weg te gaan hebben voordat ze een beetje fatsoenlijk met dieren om kunnen gaan. Anderen worden daar dan weer de dupe van Scheve mond