Vriendjes die alles voor je willen betalen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Vriendjes die alles voor je willen betalen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 23:28

Sins 2 weken geleden heb ik me ex weer terug..
De reden hiervan is dat er gestookt werd tussen ons door een jaloers meisje en ik het daarom niet meer zag zitten. En hem toch wel erg miste

Maargoed maakt allemaal niet uit...

Eergister kwam die met een shirtje aan die ik wou hebben
.Dan vraagt ie weer of we vrijdag gaan stappen...En dat mag ik niet zelf betalen. ( vorige week ook al gebeurt)

Nu ben ik over 2 weken jarig en zei ik ga voor me verjaardags geld nieuw bomberjackie en nieuwe trui kopen. (der is nieuwe kleding lijn van Neophyte hardcore dj waar ik fan van ben)

En dan zegt ie oh is goed dat ik dat weet want nu ga ik het voor je kopen terwijl bomberjack 80 euro kost en trui kost 40 euro.

Word er best wel moe van dat ik alles maar krijg terwijl ik zeg dat het niet hoeft want ik ben geen profiteur.

Nog meer mensen die hier last van hebben :s

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:35

Ja... Heb 't vriendlief ook heel snel afgeleerd Haha! Kan daar dus echt niet tegen... Hij mag best wat te drinken betalen als we wat drinken, maar that's all... Af en toe een pittige discussie over een truitje dat ik hem uiteindelijk toch maar laat kopen... Knipoog

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:38

Ik kan er ook niet zo goed tegen. Kijk een keer is heel leuk en hardstikke lief Lovers
Maar altijd?? neej hoeft echt niet, ik verdien ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:46

geloof me gaat vanzelf over Haha! mijn vriend kocht de eerste paar maanden ook alles voor me hoe erg ik ook tegen stribbelde.. wat begon met een CDtje, ging verder naar een weekend parijs en hij kocht zelfs een container voor mijn paarden als stal...

maar naar mate we langer samen zijn worden de cadeaus steeds minder.. dan komen ze er ineens achter hoe veel geld ze al aan je kwijt zijn.. dus geniet er nog maar even van Bloos! Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:55

Deed-ie dat ook al toen jullie de vorige keer een relatie hadden?

Sorry als het hard klinkt, maar ik heb het gevoel dat hij nu je liefde wil 'kopen' of dat hij wil laten zien hoe goed hij in zijn geld zit. En ik zou daar zelf ook absoluut geen fijn gevoel bij hebben.

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 00:02

Nee Hij heeft dat altijd al gedaan. Maar nu begint het weer hahaha

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 01:45

Oh nee hoor daar moet ie bij mij niet mee beginnen Haha!
Mn ex wilde een festival (90 euro) voor me betalen, het uitgaan en weet ik wat nog meer. Mooi niet dus.
Mn huidige vriend is niet zo geldschieterig, maar ook niet te beroerd om mee te betalen met iets, en daar ben ik blij van *LOL*

Een vriendin van me kreeg ook àlles van dr ex (dr ex woont in engeland, zij in nederland). Cd's, posters, een spaarpot Scheve mond , eten als hij in NL was, kleding, kadootjes voor dr dochter, had een tel. rekening van 800 euro, betaalde haar vliegreizen naar engeland, stuurde geld op als hij in engeland was, kwam ze terug van engeland dan had ze een extra tas mee voor alle cadeaus etc etc etc
Ze vond het geweldig Frusty

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 07:01

Als ik ergens heen ga met mijn vriend wil hij ook vaak betalen,maar als ik ergens niet tegen kan is het wel als andere voor mij betalen,ik betaal altijd liever voor een ander......Gelukkig kan ik meestal mijn vriend ompraten Haha! .

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 07:50

Iew bah, ik zou daar absoluut niet tegen kunnen!

Het moet ontzettend goed bedoeld van hem zijn! Maar het is veel leuker bijna nooit iets te krijgen, en dat hij dan ineens met een leuk cadeautje aan komt zetten, dan is het veel leuker en veel meer een verassing... als je niet op past ga je het normaal vinden, en word je (onbewust dat wel) toch licht afhankelijk van hem...

En kijk drankjes bij het uitgaan of iets dergelijks, ach dat moet kunnen... maar kleding van 120 euro totaal voor je verjaardag... nah zou ik helemaal gek van worden!

Ik zou me ook schuldig gaan voelen, het gevoel krijgen dat ik iets terug moet doen... Mijn ex begon dat op een gegeven moment heel erg te doen, ik wist dat hij niet echt goed in zijn geld zat, maar op een gegeven moment ging de relatie iets slechter en kwam hij bijna elke week wel met knuffels of andere cadeautjes aanzetten, heel lief en leuk, maar ik krijg het gevoel dat ik hem ook cadeautjes moest geven..

Bovendien... STEL het gaat straks weer uit, stel jullie krijgen knallende ruzie (zoals ik nu met mijn ex Tong uitsteken ) ik bedoel, het hoeft niet, maar het kan wel! dan heb je al die dingen van hem gehad die je eigenlijk super leuk vind, en dan voel je je niet meer prettig om ze te dragen "omdat je ze van hem hebt gehad Tong uitsteken " Zo heb ik van mijn ex met 2 maanden een KEI mooi kettinkje gehad, in de vorm van een hartje, echt een mooi ding. Het heeft voor mij absoluut! geen betekenis meer, en heb al zijn andere cadeautjes ook de deur uit gedaan Tong uitsteken maar die kan ik niet weg doen, want vind hem te mooi, maar wil hem ook niet dragen, wil niet met iets rondlopen wat een liefdes verklaring van hem was Tong uitsteken ... pfffff zucht moeilijk...

nee ik zou het absoluut niet willen zo'n vrijgevige vriend

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:33

Praat er eens met hem over... Dat je het leuk en lief vindt, maar dat je toch liever niet hebt dat hij alles voor je betaald omdat je je er ongemakkelijk bij gaat voelen.

Kijk, af en toe moet kunnen vind ik... Maar als het constant zo is, nee, zou ik zelf ook niet leuk vinden...

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:50

Ik heb ook zo'n ex gehad.. Ik studeerde nog, hij werkte allang.. Dus hij wilde alles betalen. Maar dat had automatisch als consequentie dat hij ook alle beslissingen nam.. "we gaan vanavond naar dat feest" of "nee, we gaan niet naar de stad" Dat ging mij op een gegeven moment zo gigantisch irriteren dat ik het uitgemaakt heb.

Bij GJ en mij nu is alles gelijk, één pot, dus geen gezeur..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:17

Mijn vriend doet het ook. Zeker in het begin. Daar was niets tegenin te brengen.
Dus heb ik van mijn geld ook leuke dingen voor hem gekocht.
Nu hoeft het niet meer. We hebben alles gezamelijk nu.

Maar ik vind sommige reacties wel heel erg ondankbaar overkomen eigenlijk.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:29

he, mijn vriend doet dat nou nooit, hij kan wel wat van jullie vriendjes leren! Haha!

Nee, gein, bij ons is het gewoon 50-50. We zijn allebei maar arme studentjes (nou ja niet dat we nou zo arm zijn, maar we hebben allebei evenveel te besteden dus betalen we ook evenveel)
En natuurlijk geeft de een wel eens een kadootje ofzo.
Als ik bvb meer zou werken dan mijn vriend zou ik het niet erg vinden om wat meer te betalen, en andersom.
Praat er gewoon over en zeg hoe je erover denkt inderdaad. Lachen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:30

Mijn vriend doet 't juist steeds meer Lachen In het begin bijna niet (hij wist verdomd goed dat ik dat niet wilde), toen studeerde hij overigens ook nog. Nu heeft ie (alweer 2 jaar) een eigen zaak en betaald ie steeds meer... Maar enkel kleine dingen gelukkig.

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:37

Mijn vriend betaald wel het eten en uitgaan enzo. Maar verder koopt hij geen dingen voor me ofzo (ojee ik lieg de 2 paards trailer). Maar ja, hij verdiend 4 x zo veel. Maar kleren of dat soort dingen zal hij echt niet voor me kopen.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:01

In het begin wilde hij ook alles voor me betalen, maar als ik ergens een hekel aan heb is het iemand anders zijn geld. Wat ik dan deed, ik stopte het allemaal terug in zijn portomonee. Clown

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:03

Sorane schreef:
Maar ik vind sommige reacties wel heel erg ondankbaar overkomen eigenlijk.


zoals

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:07

Kan het nog beter Haha!

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:13

Ach, zoiets gaat vanzelf over....in het begin betaalde mijn man (toen nog vriend) ook veel en kreeg ik ook wel vaak leuke kado's. Met de jaren werd het minder en minder en nu (6 jaar later) krijg ik alleen wat als ik jarig ben...kerst en sinterklaas komen alleen voor hem langs en sta niet meer in het grote boek volgens mij.....

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:17

ody schreef:
Ach, zoiets gaat vanzelf over....in het begin betaalde mijn man (toen nog vriend) ook veel en kreeg ik ook wel vaak leuke kado's. Met de jaren werd het minder en minder en nu (6 jaar later) krijg ik alleen wat als ik jarig ben...kerst en sinterklaas komen alleen voor hem langs en sta niet meer in het grote boek volgens mij.....


Agossie Ach gut
Haha!

Haha, nee maar inderdaad , zo gaat het wel ja...
Maar je beschrijft het zo leuk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:22

Shiloh schreef:
zoals


Citaat:
maar als ik ergens een hekel aan heb is het iemand anders zijn geld.


Citaat:
Iew bah, ik zou daar absoluut niet tegen kunnen!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:24

praat er eens goed over maar meestal gaat het vanzelf wel over...

moet eerlijk toegeven mijn vriend betaald ook een hoop (mee) hij heeft een eigen zaak en verdient echt 10x zo veel als mij... Meestal als het om "grote zaken" gaat betaald hij eerst en betaal ik hem meestal later weer terug ...
Verjaardagen kerst etc heeft hij geen tijd voor om cadeautjes te kopen of om het in ieder geval geheim te houden daarom gaan wij meestal daarvoor iets samen doen of mag ik mijn cadeau zelf gaan shoppen met zijn pinpas....
Persoonlijk heb ik er niks op tegen hij krijgt genoeg terug ik vlieg voor het bedrijf overal heen zonder betaald te krijgen dus het is goed in harmonie...
Hij is niet zo gek dat hij alles voor me betaald maar zo af en toe eens mijn auto weer vol gooien met benzine ben ik allang blij Knipoog haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:30

Smurfie schreef:
Nog meer mensen die hier last van hebben :s


Ja, en die zitten dan binnen een paar maanden achter het raam om hun "kadootjes" weer terug te verdienen Scheve mond

Ik wil hier absoluut niet mee zeggen dat jouw vriend een loverboy is of dat jij daar in zou trappen.
Ik wil er gewoon op wijzen dat het iets is waar sommige jongens momenteel mee bezig zijn en veel slachtoffers mee maken, vooral onder jonge, onzekere meisjes.

eknein

Berichten: 4347
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Vries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:32

tja ik denk dat hij erzelf mee ophoud..

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 10:34

Hier heb ik absoluut geen last van !!!
Ik wil juist graag voor mezelf kunnen zorgen.
Als mijn vriend me nu gaat overdonderen met kado's dan weet
ik dat er iets goed mis is Haha!
Nu geniet je toch ook helemaal niet meer van de dingen die je krijgt !!!!!!! Ik weet nog goed dat ik geslaagd was voor mijn studie en dat mijn vriend me een roos gaf om me te feliciteren dat vond ik zoooo schattig. Dat betekend veel meer voor me dan iedere week een kado!