Je bent beter als..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:23

Ik zou ook zoiets terug roepen wanneer iemand mij dom noemt Lachen

זכור


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:42

Missy schreef:
Ik zei niet dat ze dom was, ik VROEG of ze dom was
Hier gaat wel een heel verhaal aan vooraf die ik niet ga uitleggen.

Btw, behoorlijk aso als jij ook zoiets zou zeggen >;)


Wanneer iemand mij vraagt of ik écht zo dom ben zal ik idd iets dergelijks terugzeggen ja. Ik vind daarom haar opmerking niet erger dan de jouwe.
Sorry Lachen

זכור

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 22:05

Missy schreef:
Ik zei niet dat ze dom was, ik VROEG of ze dom was
Hier gaat wel een heel verhaal aan vooraf die ik niet ga uitleggen.

Btw, behoorlijk aso als jij ook zoiets zou zeggen >;)


Wil trouwens ook nog even zeggen dat IK het behoorlijk aso vind, dat jij mijn mening als aso bestempelt. Je vraagt hier om meningen en als ik het dan niet met je eens ben, ben ik aso?
Zo werkt het niet helemaal volgens mij.

זכור

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 22:52

Missy schreef:
Ja, ik vind het aso als jij ook zo'n opmerking zou gebruiken. Dan kom je op mij over dat jij jezelf beter vind vanwege je niveau. Das weer mijn mening


Ja, dat had ik begrepen.
Jij hebt het niet helemaal begrepen, geloof ik.

Maar goed.. Een afwijkende mening in jouw topics wordt kennelijk niet gewaardeerd. Zal het onthouden Lachen

זכור

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 22:58

Goed, gaan we overnieuw..
Vind je zelf dan niet dat jij de 1e zet deed, door aan haar te vragen of ze echt zo dom was?
Ik zou best pissig zijn als iemand mij dat vroeg. En ja, wrs zou ik dan ook zo'n soort opmerking terug plaatsen.
Ik kan niet zeggen dat ik het één erger vind dan het ander.

זכור

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:11

Missy schreef:
nee, want je weet niet hoe het verhaal in elkaar zit. Zij begon al een gesprek met "Jezus wat ben jij zielig en sneu en dit en dat" plus dat ze ook begon over dingen waar ze niks van weet (ik was sneu omdat ik twee jaar lang totaal niet wist wat ik wou doen, ze heeft geen flauw idee hoe dat is Boos! )
Dat woordje dom was echt niet bedoelt van dom/slim maar meer van dom/idioot


Ik kan natuurlijk vanaf hier niet bepalen hoe het verhaal in elkaar steekt. Aan de hand van jouw 1e post, zei ik dat ik wrs hetzelfde zou zeggen. Misschien als ik het hele verhaal had geweten, dat ik het anders zou zien.

Maar ik mag wel concluderen dat jij ook niet zo'n makkelijke bent, denk ik? Knipoog

זכור


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Artimes, Astrid_Brann, Bielsje, C_estmoi, Charat, Dammie, DWitzel, Fair, Fly_high, GoogleAdsense, Hindo2, kaatje89, lovemyhorse1, MelissaV, Michelle_96, Nef1985, nicole_floor, Noor, Oehlala, Petra_O, sasja0705, Sica, winnetou4502, xLaraaj, YandexBot en 85 bezoekers