Zo vind je nog eens iets...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Zo vind je nog eens iets...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 19:31

Er was vandaag bij ons op school een soort markt; een Fancy Fair.
De opbrengst hiervan gaat naar een goed doel. De derde klassers moesten allemaal iets verzinnen en daar dus met een kraampje gaan staan. Wij hadden gezichten van leraren vervormd en dan moest je raden wie het was, maar dat is niet belangrijk.
Een groepje meiden uit mijn klas werd gesponserd door Swarovski (een vader werkt daar). Die hadden dus voor 500 euro aan sieraden gekregen om te verkopen. Dit deden ze dus met een veiling. Er waren ongeveer 5/6 stukken.
Nou, ik dacht doe gezellig mee, had niet veel geld mee, iets van 30 euro. Maar deed gewoon gezellig mee. Helaas kwamen er weinig mensen.
Ik had zelf wel iets gezien dat ik mooi vond, een ketting + oorbellen (die oorbellen vond ik wel lelijk maar ach). Daar ging ik dus mee mee bieden. Niet dat ik het vaak zou dragen, misschien een keertje voor chique. Krijg ik het voor 16 euro! Nou, ik blij, ik vond het al erg weinig maar ach. Zit ik nu wat op het internet te kijken, en wat blijkt: Dat setje wat ik voor 16 euro heb gekocht is 100 dollar waard. *LOL* *LOL*

Afbeelding
Afbeelding

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 19:45

Zo !!! Handel!!! Haha!


Meteen doorverkopen, maak je een goeie winst en kan je daar weer paardespullen voor kopen Cool
Toch?? *LOL*

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 23:06

hehe beterz *LOL*