en dan hoor je dat je ex tegenwoordig gigalo is...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

en dan hoor je dat je ex tegenwoordig gigalo is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:48

ik had veel van mijn ex verwacht (aangezien ik veel met hem meegemaakt heb , vreemdgaan, mishandelingen, verkrachtig, drugs, alcohol.. ) maar wat ik nu te horen kreeg slaat alles...

meneer verhuurt zich tegenwoordig als prutsmuts ( <--- h o e r ) Rolleyes en dit terweil hij een vriendin heeft... die zo stom is om bij hem te blijven...

jeetje wil echt niet weten wat hij allemaal uitspookte toen ie nog met mij was.. denk dat ik mezelf nog eens laat testen op ziektes als aids... wat al veel te laat is natuurlijk maar toch voor de zekerheid..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:52

youngster schreef:
Gatver de gatver zeg.. Ehmm sja het is idd wat laat om je te laten testen, helemaal omdat je nu ook een dochter hebt, ook van hem toch??


ja klopt... daarom ben ik er ook zo bang voor net als wat ik mischien mijn nieuwe vriend heb door gegeven Scheve mond


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 11:56

crossmonster schreef:
gadver wat een engerd

testen is zeker een strak plan !
ik dacht eik dat dat al verplicht was voor zwangere vrouwen ?
de kans dat je aids hebt is erg klein
maar chlamidia of goneroe hebben wel n grote kans ...
ik wens je veel sterkte en ga zo snel mogelijk naar de dokter !



ja ik dacht eerst ook tja dat zullen ze dan toch wel gevonden hebben bij mij en mijn dochter tijdens de bevalling mocht ik het hebben... maar vind het toch een eng iedee... wat zijn chlamidia en goneroe voor ziektes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:00

Levy schreef:
Ziet hij je dochter nog Debo???



nee hij heeft haar nog nooit gezien hij is bij me weg gegaan toen ik 2 maanden zwanger was (gelukkig)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:23

lies schreef:
Op syfilis en HIV wordt tegenwoordig wel standaard getest bij het bloedonderzoek dat je krijgt als je zwanger bent, dacht ik.
Maar op chlamydia niet, dus laat je toch even testen. Chlamydia kan op den duur je eierstokken zodanig aantasten dat je er onvruchtbaar van
kan raken. Soms merk je helemaal niet dat je chlamydia hebt.


jeetje Scheve mond onvruchtbaar wil ik voorlopig nog niet worden... mijn vriend wil nog zo graag een kindje.. ik ga vande week toch nog naar de huisart (controle vervelende darmen Rolleyes ) vraag meteen een onderzoek voor alles wat ik eventueel zou kunnen mankeren aan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Asvinia, Besje, ComscoreBot, Kirrietje, Marloes_92, Marocje, Muggebeet, xSCWx en 98 bezoekers