Jullie raad gevraagd zit in een dipje :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:38

Tomm schreef:
haar smsjes zijn ook al helemaal anders geworden hoor, geen xxx-jes meer en op msn is er ook al niet veel meer gezegd. waarom zegt zij eigenlijk dat ik zeker niet mag laten van haar te bellen, te sms-en..... ik begrijp het niet hoor.

En dan definitief besluit willen horen... of zouden jullie nog meer , verder willen gaan, eerst eens winkelen, dan een dagje aan het strand gaan wandelen, dan een dagje bij haar (is feest in haar dorp)...... wat zouden jullie doen, ik vraag enkel maar raad ik pik de beste eruit. En nogmaals ik kom 24 in oktober hé, ben dus geen tienertje meer met wat liefdesverdriet, dat scheelt wel nogal denk ik.
Ik zie hier mijn slaappillen voor me liggen ben aan het denken(wat ik haar trouwens ook gestuurd heb kzal heel de pak slaappillen nemen: geen antwoord) eentje? twee? drie? (drie lukt heb ik vroeger al gedaan) misschien effe 4pillekes? ah nee direct 5! slaap ik zeker. Nou Doei en sorry dat ik dit topic bovenhaal, maar het doet me wat heeeeeeeeel wat. Heb wel een en ander meegemaakt int leven, maar nu ist te ver, kannet niet meer aan!!!!!
Zal nog 2 liedjes beluisteren en dan neem ik die pillen.



sorry hoor maar waar denk jij in godsnaam mee bezig te zijn??? als ik jou was, en neem deze ontzettende goede raad aan, zou ik eens naar een goede therapeut gaan want met dit soort verhaaltjes los je helemaal niks op. straks is half bokt bezig om jou zogenaamd van een zelfmoord af te houden en waarvoor?? omdat jij niet kan accepteren dat dat meisje niks van je moet? en dat zij wrs. ook niet volwassen genoeg is om dit op een normale manier te zeggen? misschien moeten jullie eens samen in therapie, ik vind dit grote onzin. dat noemt zich dan geen tienertje meer...

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0



Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:30

uiterlijk zegt niet alles, dat blijkt toch wel weer? een leuk huis, leuke auto en leuke paarden... nu nog een gesterkt innerlijk van tomm die met rechte schouders zijn wereld in kan kijken en zijn tekortkomingen accepteert.
als jij jezelf niet kan accepteren, als jij niet van jezelf kan houden, hoe kan een ander dat dan tomm??
als je wensen en verlangens niet uitkomen, als de wereld om je heen niet reageert zoals jij het zou willen zul je eerst bij jezelf te rade moeten gaan.

het spreekwoord "wat je zaait zal je oogsten" bestaat niet voor niks... Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3timesmom, BounceBabe, carineken, Emmaa_92, GoogleAdsense, HELder, IASCrawler, Keizerinnnn, Letje01, lotte_dl, M1994, Malle_meid, MeesMo, Oza04, Steppe, TessaxQuincy, Tomboy0, WendyKtH en 56 bezoekers