sfeer op bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 15:15

Jep je hebt helemaal gelijk ik kom ook een heel stuk minder op onzin gewoon omdat daar wat mensen zijn die dus de heletijd berichtjes plaatsen met ik heb eindelijk 100 berichtjes!!!! waarop dan diegene zelf een antwoord geeft oh nu 1001.
Slaat nergens op Onzin was leuk IMO met de echte onzin zoals een paar weken terug heb ik zelf echt avonden daar gezeten en gewoon onwijs ouwehoerendat ik echt de slappe lach had etc.
Ik heb op dat Forum heel sterk het gevoel dat er vooral geplaatst word om het plaatsen de rest valt wel mee.Tuurlijk maak ik me er ook wel eens aan schuldig van het antwoorden met maar 1 zinnetje maar de laatste paar dagen loopt het wat uit de hand.
in de zin dat er alleen maar berichtjes bij komen met haay ik ben er ooh ik ben er ook blabla.
Misschien dat als we er meer op letten dit soort berichtjes in PB verstuurd kunnen worden?
Wat ik ook jammer vind van het plaatjes forum is dat daar ook veel topics staan met ik heb foto's gemaakt moet ze alleen nog scannen etc...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2misty2, _HS_, _Mars, Amazonbot, Brimi_Disa, Britta31, colinneke, Cowboy55, Elegance_, Ellen_ov, gigil, GrapeshotBot, herr_balou, Koekie_186, Larislaatje, Macs, MallyBelly, MoSt81, Nachocheese, Paardennamen, Pantykous, RenskeFrea, SentiBot, SjakieXX, Snippergroen, StalNollie, sunny43, Westhof en 194 bezoekers