Lonsdale kleding verboden in de klas !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:03

Belachelijk, Lonsdale is ontworpen door een neger.

Blijkt maar weer dat veel mensen niet weten waar ze over praten Verward

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:07

Witte veters in kisten denk ik, wordt ook als nazi gezien (net als rode veters).
Maar volgens mij alleen in combi met (leger)kisten, lijkt me een beetje vreemd dat je geen witte veters in je gympen zou mogen....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:08

Dit vind ik alweer heel anders over komen als het radio bericht van net....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:19

Lovely"]
Daarom... Het kan geen kwaad om even verder te kijken zo af en toe .


[/quote]

Heb je helemaal gelijk in, maar ik vind dat de media dan ook wel een verkeerd beeld geeft op deze manier...

[quote="Lautjuh123 schreef:
Dus aan de ene kant kan ik 't wel snappen maar ik blijf het belachelijk vinden want je mag toch lekker zelf weten wat je draagt?!


Vind ik ook.
Als je het echt wil verbieden, dan moet je ook hoofddoekje verbieden, dat komt voor uit een geloof waar de vrouwen onderdrukt worden... Wat voor de Nederlandse wet weer verboden is...
En als je dat doet, moet je ook weer alle kruizen vanwege christelijk geloof weg halen.
Etc. Etc. Etc.

Zo komt er dus geen eind aan Scheve mond

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:52

Citaat:
ik vind het wel een verschil: kleding welke je racistische inslag aangeeft of kleding uit geloofsovertuiging.


Een hoofddoekje staat voor de islam, waar vrouwen onderdrukt worden. Dit vind ik niet beter dan een racist....

Maar ach, ieder z'n eigen mening (dat kan hier gelukkig wel) Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:04

Ik ken de Islam maar al te goed. En idd een goede moslim zal zijn vrouw niet onderdrukken, maar in de werkelijkheid gebeurt dit nog wel en veels te veel.
Ik vind het gewoon erg tegenstrijdig, in Turkije lopen (in de grotere steden) nog maar erg weinig meisjes met hoofddoekjes. Er zijn daar zelfs ook scholen waar ze geen hoofddoekje in de klas mogen...

Christenen zijn ook niet heilig, ben ik het helemaal met je eens.

Dit zijn toch weer onderwerpen waar iedereen anders tegen aan kijkt. Als je alle oorlogen bij elkaar houdt kun je zien dat 9 van de 10 met geloof te maken hebben...

Dit is mijn laatste berichtje, want ik wil geen oorlog op bokt beginnen Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:06

Citaat:
Het verhaal gaat dat Lonsdale door neonazi's wordt gedragen om dat de letter NSSDAP er in voor zouden komen.


Voor jullie informatie:

NSDA staat (dacht ik) voor de politieke partij van hitler, je ziet alleen die letters als je je jas niet dichtritst...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:22

Mobick schreef:
Malibu, excuses als ik je gerieft heb, dat was niet mijn bedoeling. En ja je hebt gelijk, geen enkel geloof heeft wat goeds gebracht in deze wereld. Er komen alleen maar oorlogen van. (maar ook van ongenuanceerde uitspraken)


Is al goed hoor, ben niet gerieft ieder zijn eigen mening Knipoog

Ik wil er alleen niet te lang op door gaan omdat bij dit soort dingen de meningen toch te veel verschillen. Dan stop ik liever op tijd om geen oorlog op bokt te veroorzaken of mensen per ongeluk te kwetsen ofzo Lachen

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:11

Tommy Hilfiger wordt er ook al mee geassocieerd, daar loopt ook de halve wereld mee (miss een beetje overdreven, maar je snapt wat ik bedoel). Ook Fred Perry wordt er mee geassocieerd (is een bekend tennis merk geloof ik)..

Zelf heb ik ook Lonsdale, maar gewoon omdat ik het een goede kwaliteit vind. Heb nu een een trui (5 jaar geleden gekocht), daar zit nog geen pluisje op en is nog steeds de kleur die het hoort te wezen. Racistisch of niet, maar zo'n trui heb ik nooit meer gevonden...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:33

Ik ben vorige keer geweigerd bij een feest, na een half uur en had dus ook de entree al betaald.

Ik had een rood met goud geruite rokje aan (van de C&A), maar daar had ik me kisten onderaan omdat ik niet kan dansen op hoge hakken (ja, 5 min dan heb ik zere voeten). Ik had me kisten aan voor stevigheid ivm m'n enkels.

Dat was racistisch volgens hun Verward ik had gewone zwarte veters in m'n kisten en een normaal topje erboven (geen lonsdale, helemaal geen merk trouwens).

Was echt woest, ik kan gewoon niet lopen en dansen op hakken. Er liepen genoeg gasten met kisten onder hun spijkerbroek, maar dat mocht wel.
Was echt vriendjes politiek Boos! (clubhuis Ajax, als iemand dat wou weten)

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:17

't blijft zo krom als een hoepel.

Als ik een nederlands vlaggetje van 3 bij 3 cm op mijn bomber draag word ik ook uitgemaakt voor een racist. (even voor de duidelijkheid, ik ben een nationalist ipv racist)

Maar hier om de hoek (zwarte markt) worden leren jassen verkocht met een 1 mtr grote turkse of marrokaanse vlag achter op de rug. Verward

Wie wordt hier nou gediscrimineerd....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:55

Citaat:
Nationalisten zijn ook fout


O, en waarom dan?

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:24

Citaat:
Zijn rechts en daar heb ik niets mee, zogenaamd lands eer hoog houden. Ik zie mezelf liever als wereldburger.


Lekker oppervlakkig Verward

Ik ben gewoon trots op nederland en daar is niks 'fout' aan. En als er oorlog uitbreekt, zal ik dit land ook verdedigen.

Fijne wereldburger, landen als china, thailand etc worden de mensenrechten nog steeds geschonden!
We zijn ook 1 van de weinige landen die zijn begrotings te kort binnen de afgesproken percentage houdt en grote landen als Frankrijk en Duitsland overschrijden die grens ruimschoots en verspillen 'ons' geld. Sorry, maar als 'wereldburger' hoef je dan echt niet trots te wezen op wat je vertegnwoordigt.

Laat mij dan maar een 'foute' nationalist zijn, maar ik hier geboren en getogen en daar ben ik trots op.
Daar hoef ik geen lands eer voor hoog te houden, dat doet Nederland zelf al...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 13:49

Citaat:
Nationalisme:
De belangrijkste kenmerken van nationalisme zijn exclusiviteit en uitsluiting. Bij nationalistische retoriek wordt de eigen natie – vaak zeer emotioneel en in mythische bewoordingen – beschreven in termen van het eigen volk dat een eigen geschiedenis en een eigen cultuur heeft. In de ogen van de nationalist kan niet iedereen zomaar tot die eigen natie toetreden. Alleen iemand die in en uit het volk geboren is, is lid van dat volk. Vreemdelingen, migranten, allochtonen, zelfs mensen die door naturalisatie tot de natie toetreden, blijven tot in volgende generaties buitenstaanders, tweederangs burgers, die eigenlijk niet tot dit ‘eigen’ volk behoren.

Oke, iedereen zijn eigen mening hoor, maar ik word hier echt naar van.
_________________


Tja, maar dat is andere landen toch ook zo? Als je je als Nederlander in Frankrijk vestigd ben je (en blijf je ) toch wel een buitenstaander.

Hier staan ook genoeg moskeen, maar heb jij wel eens een christelijke kerk gezien in turkije?
Wij zijn gewoon een heel tolerant land (in mijn ogen dus 'te').

Er rijzen moskeen als paddestoelen uit de grond, maar als ik trots ben op mijn land en een nederlands vlaggetje op me jas heb ben ik dus een racist Verward

Wat zijn we dan op koninginnedag? Zijn we dan allemaal racisten?

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:17

Er zijn er maar enkelen en de meeste staan ook nog onder curatele... Ze komen toch echt niet met paddestoelen de grond uit zoals moskeen hier doen. Moskeen worden hier gesubsidieerd, daar moeten de kerken alles zelf betalen.

Excuses, ik bedoelde niet dat jij het aanschreef als racisme. Maar meer het feit dat een vlaggetje op je jas wordt veroordeeld als racisme...
Terwijl iedereen vrolijk staat te hossen met vlaggen op koninginnedag...

En ja, ik snap de ideologie.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:54

Citaat:
En nee, je ziet mij niet lopen met een NL vlaggetje...waarom zou ik er trots op moeten zijn dat ik in NL geboren ben?!?
Bovendien vieren we dan de verjaardag van de koningin!
Niet het bestaan van NL ofzo hoor....


Ik zeg niet dat jij er trots op moet zijn, maar dat anderen dat wel kunnen zijn en het op zo'n manier uiten.
Precies zoals turken bij ons hier met een leren jas met een turkse vlag er op lopen. Daar wordt ook niks van gezegd.
Maar een nederlandse vlag (lees 'vlaggetje')is racistisch Verward

Verjaardag van de koningin die het Nederlands Koningrijk vertegenwoordigd. Waarom zouden ze anders de Nederlandse vlag uithangen, dan kan je net zo goed een Bassie en Adriaan vlag uithangen. Of zeg ik nou iets raars?

Kijk, je hoeft mij (en de anderen, tnx voor jullie support by the way Haha! ) niet te begrijpen, dat verwacht ik ook helemaal niet. Gelukkig is Nederland vrij voor menings uiting, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat we hier uitkomen en beter kunnen stoppen voor we onze eigen bokt-oorlog beginnen.

Dan kunnen we beter weer ff on-topic gaan over de kleding. Want we zijn erg af gedwaald geloof ik...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:03

Citaat:
Dit is niet inhoudelijk aanvallend bedoelt; ik begrijp jou standpunt wel, maar wat hierboven staat is gewoon een kromme redenering.


Tja, dan zeg ik op mijn beurt bekijk mijn reactie is op jouw topic van "Domme mensen"....

Kijk, nationalisme is idd misschien een beetje dubieus en kan op verschillende manier opgevat worden. (net als de islam)...

Jezelf superieur vinden aan een ander, vind ik facisme. Trots zijn op je herkomst en vaderland vind ik nationalisme, dit heb ik volgens mij al geprobeerd uit te leggen. Sommige maken dus ook misbruik van het begrip nationalisme en geven er zo'n draai aan dat het bijna racisme lijkt..

Hier wordt door verschillende mensen op een andere manier tegen aan gekeken en zal dus altijd een soort van 'welles, nietus' spelletje blijven...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:14

Maar goed, ik zou nog steeds graag een reacite krijgen op dit:
Quote:
Wat maakt het uit hoe het in andere landen gaat? Dat is toch totaal niet relevant? Of wou je ook maar mensen gaan onthoofden omdat dat in andere landen ook gebeurt?

Ben je het daar niet mee eens?
[/quote]

Dat vind ik dus weer niet relevant Haha!

Maar goed. Daarom ben ik juist trots op Nederland, omdat wij daar niet aan mee doen.
Ik vind alleen dat ze zich wel een beetje meer mogen aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Zoals GijsenKim als zei, het is best vervelend om met iemand te praten die zijn gezicht bedekt. Als ik in Egypte ben of een land waar je je armen etc moet bedekken. Vind ik dat je je daar aan te houden heb.
Ook vind het Turks met elkaar praten in het openbaar erg storend.

Citaat:
Waarschijnlijk idd... Nationalisme heeft voor veel mensen gewoon een beetje een nare klank... Terwijl koninginnedag en het gedrag tijdens het WK toch onschuldige vormen van nationalisme zijn. Zou je kunnen uitleggen waarom en waar je dan precies trots op bent? Of is het meer gewoon een gevoel? Ik begrijp namelijk eigenlijk totaal finaal niks van nationalistische gevoelens en ben wel benieuwd


Mmm, best moeilijk uit te leggen maar zal het proberen...
Nederland is natuurlijk maar een klein land tegenover zijn buren en andere landen. Maar we doen het best aardig met de Olympische Spelen, mede doordat er veel aandacht en financien aan de sport geschonken worden.
In grote landen als China en Thailand worden mensenrechten geschonden, dat gebeurt hier al heel lang niet meer.
Duitsland en Frankrijk overschrijden hun begroting ruimschoots, terwijl Nederland hier aardig pas op de plaats heeft.
Ook komt een groot deel van het EU geld uit Nederland (in vergelijking met andere landen betalen wij bijna het grootste deel)
We hebben als klein land toch echt wel grote dingen bereikt...
Daarbij is het idd ook een gevoel wat je heb, wij hebben ook een dekbed met de Nederlandse vlag, en op de kussens staat het wapen van Nederland.

Mijn moeder is Engelse, en ik voel me ook wel verwant aan de Engelsen. Maar mijn hart ligt toch echt in Nederland.

Citaat:
Verder denk ik over mensen die Lonsdale dragen wat ik wil, ik vraag me eigenlijk uberhaupt nog af waarom mensen dat merk nog WILLEN dragen. Toch niet omdat de kwaliteit nou perse zo goed is Of toch het 'erbij'willen horen, het 'wij' gevoel...


O, dus als morgen bv Morgan met racisme wordt vergeleken ga jij je hele kleding kast uitruimen?

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:32

Citaat:
Dat mensen in het openbaar hun eigen taal spreken moeten ze zelf weten,zou ik ook doen als ik in het buitenland woon en medelanders tegenkom.

Ik heb moeite met vooroordelen die ook hier worden rondgestrooid ze zijn nergens op gebaseerd.


Tja, mijn halve familie woont in Engeland. Als ik daar ben met m'n vriend of familie uit Nederland, probeer ik toch altijd Engels te spreken. Ook in het openbaar, dat voelt voor mij prettiger en de omgeving waardeerdt het meestal ook wel.

Tja, er zijn heel veel vooroordelen. Ik ben zelf ook best bevooroordeeld, dat wil ik gerust toegeven. Maar die vooroordelen komen wel ergens vandaan....
Er zijn zeker goede buitenlanders, en daar ken ik er ook wel een paar van. Maar van de meeste vind ik dat ze toch erg respectloos zijn tegenover het land waar ze onderdak hebben en waar ze kans op een goede toekomst hebben. Ipv daar gebruik van te maken hebben ze veelal geen respect voor dit land... Dat vind ik erg jammer...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:58

Citaat:
Ik draag geen Morgan, maar als bvb Diesel met rascisme wordt vergeleken draag ik het inderdaad niet meer.


Best triest als je dan niet eens meer kan dragen wat je mooi/leuk vind, vind je niet?

En als alle racisten nou eens in een oma jurk gaan lopen? Of als kenmerk sportsokken gaan dragen? Waar gaat het dan heen met de wereld?

Misschien kunnen we dan weer overnieuw beginnen dan doen we allemaal een blaadje voor ons ..... klaar, geen onderscheid meer.

(maar ja, dan krijg je weer vast weer zoiet met het soort blaadje wat je draagt, pff ingewikkeld hoor Scheve mond )

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:29

Mmm, we zijn dus alweer 3 pag verder?

Oke, dit las ik net in de Telegraaf. Ik denk dat de extreme nationalisme ook wel hier uit voortkomt:

Citaat:
'Nederland bouwt moskeeën, geen kerken'
DEN HAAG - De politiek moet de realiteit onder ogen zien: in Nederland worden geen kerken meer gebouwd, maar moskeeën, en onze bakkers, loodgieters en automonteurs van de toekomst zijn voor tweederde allochtoon. Dat zei PvdA-fractievoorzitter Bos dinsdag in de Tweede Kamer tijdens het debat over het integratiebeleid.

Volgens Bos is het in rechts Nederland een taboe om die realiteit onder ogen te zien. "Het zou eerlijker zijn om de waarheid te zeggen. Nederland wordt nooit meer wat het was."

Hij zei de verantwoordelijkheid te nemen voor het succes en de mislukkingen van het integratiebeleid van de afgelopen jaren, en nodigde de andere partijen uit dat ook te doen. "We waren er allemaal bij."

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:43

Lekker dynamisch, half nederland is werkloos. En de meeste nemen de allochtonen aan omdat die goedkoper zijn...

Nog ff en wij (nederlanders) zijn de 'minderheid'(niet negatief bedoeld) van ons eigen land

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:03

Nee, dat zeg ik niet. Dat zou wel erg makkelijk wezen om daar de schuld naar toe te schuiven.

Maar Bos heeft het zelf al gezegd, dat is de schuld van het intergratie beleid. Daar zijn ze zelf bij geweest.

Ze hebben zelf de keus gemaakt om alles (wat niet veel was) in hun eigen land op te geven, om hier een betere toekomt te krijgen.

Ze zijn hier opgevangen en geholpen met het opzetten van een leven hier in Nederland o.a. door het geld wat wij aan premies en belasting betalen...

Het is niet de bedoeling om ze dat constant in te prenten, maar het is wel zo. En tegen de tijd dat wij die premie nodig zouden hebben, dan is die er niet meer...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:03

Idd een beetje off topic Lachen

Meningen verschillen, en gelukkig maar toch? Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:41

Oke, wil jij mij het succes dan uitleggen? (serieuze vraag, want dat zie ik echt niet)
En dan bedoel ik inhoudelijk, wat Nederland er op is vooruit uit gegaan. Qua economie etc.

Misschien dat ik het dan een beetje beter begrijp, want de enige successen wat ik kan bedenken is het strengere immigratiebeleid...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, DenieesB, FrNo, fro, Hhilde, Jadero, laura22, LiDi, littletash, Mitch_Beauty, Plus_en_Min, ryukapple, Unit, Urona447 en 87 bezoekers