Wat is jouw vakantiebestemming ??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Wat is jouw vakantiebestemming ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 14:24

Waar gaan jullie naartoe op vakantie en met wie ??

Ik ga zelf met m'n vriend naar het eilandje Gozo (bij Malta). We gaan voor 2 weken en heb er nu al enorm veel zin in !! (m'n eerste keer vliegen)

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:26

eej!

nou wij zouden eigenlijk niet op vakantie...
(nieuwe keuken, nieuwe bank, voortuin veranderd....)
Maaaar we gaan waarschijnlijk eind juli begin augustus naar Engeland! Want het welshstamboek bestaat 200? jaar... en dan is het daar van feest! en daar gaan we heeeeeeeeeen!

JEUHEUJ!

kuss

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:28

aahhhhhhhh vakantie!! Ik heb er al zin in!

Ik ga in augustus (dat duurt dus nog wel even) met mijn vriend naar Italie! Een beetje op de bonnefooi overal heen. Ik heb er al enorm veel zin in! (zon, zee, italiaans ijs en pizza!! Haha! )

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:29

Lloret de Mar! Met een vriendin van me, in het huisje van m'n ouders. Ik heb er echt zin in. Lekker 2 weken lang aan het strand bakken, lekker eten en natuurlijk veel feesten!
Ik heb van mei tot oktober vakantie, en ik ga dus waarschijnlijk ook nog naar Texel om te werken. Wat ik nog meer ga doen weet ik nog niet. Iemand ideeën?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:37

zuid frankrijk!! zoals ieder jaar Haha! lekker 4 weken in La Douce France van de zon genieten samen met paps mams en vriendje. heeeeeerlijk

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:39

Voor deze zomer staat het exotische Almere op de planning Haha!

Mijn huis wordt waarschijnlijk in juli opgeleverd, dus dat betekend klussen en met al mijn spullen (en die van mijn vriend) slepen. Niet echt vakantie dus, maar het kost me wel vakantiedagen. Scheve mond

Als ik ergens nog een potje met geld vind, dan gaan we in het najaar echt op vakantie. Maar waar naartoe, dat hangt van de inhoud van het potje af. Knipoog

En Carola, kan je je paardjes een tijdje alleen laten en spreek je Spaans? Dan heb ik misschien nog wel een ideetje voor je. Naar hoor, zo'n lange vakantie.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:43

Ik spreek een mondje Spaans. M'n ouders zijn nu bezig met een cursus spaans (al maanden!), en ik steek daar dus ook wel wat vanop. Eventueel kan ik zelf ook nog beginnen aan een cursus Spaans. Paardjes kan ik ook wel alleen laten... Kom maar op met je ideetje!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:47

Prima en ik hopen in december 3 weken naar Thailand te kunnen Haha! ( net als 2 jaar geleden Haha! ) en heel misschien nog deze zomer een lastminute naar de zon.......als er idd ook bij ons ineens een potje met geld opduikt Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 14:53

Naar zweden samen met vriendje lief... Maar het duurt nog zo lang Huilen Huilen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 15:57

Ik heb tot dusverre twee vakantie gepland:

1 week naar Almelo (Almelose ruiterdagen) in juni
1 week naar Ermelo (Instructieweek) in juli

verder ga ik met manlief in het najaar even een paar weekjes weg en we zijn met Carnaval naar London geweest.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:07

carola schreef:
Lloret de Mar! Met een vriendin van me, in het huisje van m'n ouders. Ik heb er echt zin in. Lekker 2 weken lang aan het strand bakken, lekker eten en natuurlijk veel feesten!
Ik heb van mei tot oktober vakantie, en ik ga dus waarschijnlijk ook nog naar Texel om te werken. Wat ik nog meer ga doen weet ik nog niet. Iemand ideeën?


Ehm bij Flair op bezoek gaan, Haha! als je dan toch van Texel of naar Texel gaat, kom je toch bijna langs mijn huis

Ik ga naar Portugal denk ik, we weten nog niet zeker wat we gaan doen. Misschien blijven we ook wel in Den-Helder, mijn vriend heeft een eigen bedrijf dus moet even kijken of hij wel tijd heeft voor vakantie. Scheve mond

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Re: Wat is jouw vakantiebestemming ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 16:16

Maudje schreef:
Waar gaan jullie naartoe op vakantie en met wie ??

Ik ga samen met Michel naar Namibië. (ligt boven Zuid-Afrika) Wij hebben vorige zomer zo genoten van Afrika, dat we terug willen. Namibië schijnt minder toeristische te zijn als Zuid-Afrika en veel ongerepter.
Afbeelding Dit is de rondreis die we gaan maken in 24 dagen.
We gaan dan met een groep trekken en gaan hoofdzakelijk kamperen. (Ook tussen de "wilde dieren".)
Dit is ook een foto van een van de hutjes waar we in gaan slapen.
Afbeelding
of we slapen in tenten:
Afbeelding

We vertrekken vanaf Schiphol naar Windhoek, de hoofdstad van Namibië.
De volgende dag gaan we op pad naar de Grand Canyon van Namibië, Fish River Canyon.
Via Guestfarm Dawab trekken we vervolgens door naar de Namib, één van ‘s werelds oudste en meest kleurrijke woestijnen en de streek waaraan Namibië zijn naam dankt.
Via Daan Viljoen reizen we verder naar het bijzondere Waterberg Plateau. Vervolgens vertrekken we naar één van Afrika’s beroemdste wildparken, het Etosha National Park.
We trekken verder naar het noordwesten van Namibië, een streek die Kaokaland wordt genoemd. Op dag 15 en 16 verblijven we in Epupa Falls, het uiterste noorden van Namibië.
Op dag 17 rijden we vanuit het noorden naar de Otjitotongwe Cheetah farm, waar je de cheetahs van dichtbij kunt bewonderen.
De komende dagen zijn ingeruimd voor de tocht naar, en expeditie door Damaraland.
Via Twijfelfontein, de Brandberg en Cape Cross rijden we naar Swakopmund.
Op dag 23 reizen we terug naar Windhoek, waar we 's middags in het vliegtuig terug naar huis stappen. Op dag 24 landen we op Schiphol.

Ik heb er nu al zin in!!!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 19:58

Bij ons zal dat wel weer Playa Del Achtertuin worden Verdrietig Het gebeurd bij ons zelden dat we op vakantie gaan. Als je zoveel beesten heb dan ga je ook niet zo gauw. Ik ben ook nog eens heel kieskeurig wie ik m'n beestjes laat verzorgen Haha!

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 20:00

ik ga in de zomer vakantie 2 weekjes naar Ibiza!!! duurt alleen nog zo lang Frusty Frusty Frusty

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 20:00

Kos

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Isreal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 20:10

Ik zou graag volgend jaar naar Israel gaan! Tenminst als ze daar klaar zijn met vechten dan! Haha!
Ik zou het gaaf vinden om naar de plaatsen te gaan waar Jesus was geboren en waar hij opgroeide e.d.

LOL Cabbalo Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:04

Naar Zuid frankrijk Cool

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:18

Moet ik nog even over nadenken. Zuid-Afrika was vorig jaar een groot succes, maar iets minder duur dit jaar mag ook wel. Het hele gezin gaat waarschijnlijk weer naar Bali o.i.d, mijn pa is namelijk helemaal into oosters, maar ik ga waarschijnlijk niet mee. 3 weken zonder mijn paard is toch echt te veel van het goede en daarbij mag ik als oudste die mee gaat weer fungeren als babysitter... Scheve mond Aan de andere kant, gratis vakantie is ook wel aardig. Hoe dan ook in de plenning staat sowieso Menorca, daar ga ik naar m'n tentamens heen, even bijkomen. In het hoogseizoen ga ik denk heel hard werken, om in het najaar weer vakantie te houden. Waarheen is nog niet zeker, maar ik hoop Amerika waar ik dan eindelijk Caballo eens kan bezoeken!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:36

voor mij wordt een weekje Renesse... jaja met 5 vrienden (waaronder een es + zijn vriendin Haha! }> ) en een weekje leidingen op een ponykamp in Nijkerk misschien nog een week maar dat weet ik niet zeker en mn rijbewijs halen! Lips are sealed Lachen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:51

Canada!!!!! Party!! Ik ga daar in augustus en begin september ruim twee weken rondtrekken met een camper en een paar dagen een echte Canadese bruiloft meemaken van een vriend van mijn broer en vrienden van me. We gaan met ons vieren namelijk Susan (jaja... ook een bokker Haha! ) en haar vriend. Ben er nog nooit geweest dus ik kan me er nog niets van voorstellen. We zitten in de buurt van Toronto.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 00:06

Haha! 12 maanden Balkonia!! Haha!

Net een zware verbouwing achter de rug en ik in de lappen mand dussss
Enne 12 maanden is toch ook es lekker?! Haha! *LOL*

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 18:45

Londen en Marbella (Spanje) 2 x
en volgend jaar Jamaica of de Maladiven.

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Re: Wat is jouw vakantiebestemming ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 19:07

Maudje schreef:
Ik ga zelf met m'n vriend naar het eilandje Gozo (bij Malta). We gaan voor 2 weken en heb er nu al enorm veel zin in !! (m'n eerste keer vliegen)


*LOL* Daar wilden wij eerst ook heen Tong uitsteken Maar daarna is het toch Malta geworden (geen flauw idee waarom)
Wij gaan in mei erheen, voor een weekje. Als we daarna terugkomen ga ik het weekend erna gelijk een lang weekend naar het Heijderbos met de hele familie (behalve m'n broer en zus, die gaan naar Pinkpop, ik wil ruilen!) Helaas gaat Wietze niet mee.

Citaat:
Ik heb van mei tot oktober vakantie, en ik ga dus waarschijnlijk ook nog naar Texel om te werken. Wat ik nog meer ga doen weet ik nog niet. Iemand ideeën?


Ja, als je daar dan toch langsgaat (en langs Flair) kan je net zo goed ook even hier langs gaan Tong uitsteken

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 19:15

Tolbert, Stadskanaal, Breukelen, Ommen, Kootwijk. Een aantal welsh keuringen staan op het programma Haha!
Verder zijn we na bijna 3 jaar verbouwen nog steeds niet klaar en geloof me, bijna non stop 3 of meer bouwvakkers over de vloer kost een hoop... Huilen

Ooit wil ik nog een keer naar Zuid Afrika, maar of dat voor of na mijn pensioen is durf ik nu niet te zeggen Knipoog

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:47

Ik ga met papsie en mamsie en broertje mee naar Vancouver! (ja CANADA!) Gelukkig gaat me broer niet mee...
Haha!

En ik wil nog een weekend naar het strand, samen met Tos en een vriendin...
*LOL*