Marjolein.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-01 11:17

hoe gaat het nu met je??
met je vader enzo.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 11:23

nouhou ik was eigenlijk van plan afgelopen week een keertje weer op bezoek te gaan maar daar is t niet van gekomen (had vrijdag verjaardag) dus ik denk dat t dan maar over 2 weken wordt dan zijn mn broers er ook en dat vindt ik zelf ook heel geselie omdat ik de ene maar eens in de 4 weken zie. maar ik voel me zelf weer heel goed en das t belangrijkste wil ook graag naar mn vader toe alleen weinig tijd das wel heel jammer.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-01 11:27

ik ben blij dat het goed gaat Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 13:40

Klinkt goed Marjolien hopen dat het ook zo blijft.

geeft toch een goed gevoel dit he Party!! .

Ik heb nooit een band gehad met mijn vader en dat zal ook nooit komen. Ik heb me erbij neergelegt dat het niet klikt. Het is jammer maar ik leer er mee leven. Ik woon niet meer thuis en ik ben bijna 30 dus dat scheelt.


Gr pris

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 13:47

weetje ik heb eigenlijk altijd super goed met mn paps kunnen vinden. als we gingen wintersporten gingen mijn broers met de trein en mn mams omdat die dat fijner vondt en ikke met mn paps in de auto (stond bij mn vader in t paspoort en mn broers bij mn mams) en ik vondt t heerlijk. sinds mijn ouders gescheiden zijn, en daar geef ik dus mn vader de 'schuld' van (wat ik weet is hij vreemdgegaan en wilde hij bij mn moeder weg en der zijn veel meer dingen gebeurt die ik aan mn vader wijt) is t alleen maar slechter gegaan vanaf mn elfde riep ik al dat ik bij mn moeder wilde wonen en sinds mn 15e doe ik dat dus ook. de band met zijn vrouw is ook niet erg super. Maar dat houdt voor mij niet in dat ik niet van ze hou. En ik wil ook niet dat t tussen mijn ouders weer goed komt zo realistisch ben ik wel. maar wil gewoon dat IK zelf me niet meer tussen hun in voel staan. ga vanmiddag samen met mn moeder voetbal kijken van mn broer en mn vader gaat ook dus dan zie ik m weer das wel fijn.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 13:54

Ik ga ook heel erg veel met mijn vader om (van jongs af aan) ben echt een pappakindje. Lijk ook heel erg op hem, 't is net of ik alle dominante chromosomen van hem heb! Ik kan me dus ook helemaal niet voorstellen dat ik ooit echt tijden niet met mijn vader om zou gaan. We zijn allebei erg eigenwijs en dat botst nogal, en natuurlijk hoort daar ook de koppigheid bij *grin*. Mijn broer en zus hebben allebei (ze zijn nu in de 20) meer dan een jaar lang echt een pesthekel aan hem gehad. En nog steeds heeft mijn zus een soort antipathie (ze wordt niet meer gesponsord, houdt bij mij al op als ik uit huis ga, dusseh: niet klagen). Ik snap dat helemaal niet. 't Is een vage vent, maar ik heb echt heel veel respect ed voor hem.
Mijn vader kookt bijv nooit, dus laatst stond hij in de keuken met zelf gerookte zalm te prutten. Ik zat er een beetje grapjes over te maken, en van mij kan hij dat hebben, was het iemand anders geweest, dan was hij laaiend geworden. Ik zeg dus nu dat ik me niet kan voorstellen dat ik een hele tijd 'ruzie' met hem zou hebbben, maar aan de andere kant zijn we allebei te erg om erover te praten enzo denk ik. Het is alleen wel zo dat ik denk: je hebt maar 1 pappie, en daar moet je zuinig op zijn! Het hoeft niet te klikken, maar ik denk dat die 'speciale band' voor mij belangrijk genoeg is om er moeite voor te doen. Alleen moet ik het op het moment zelf wel bewijzen!
Dusseh Marjo: way to go! (rijmt weer...)

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 16:56

was heel geselie op t voetbalveld (jaja uit mijn mond) heb de hele wedstrijd bij mn vader gestaan en was best geselie. voetbal wedstrijd ook wel. was best grappig wij kwamen aan was t al 1-0 tegen toen ging de scheids met kaarten strooien en speelde de club van mn broer met 9 tegen 11 en de trainer had ook al rood(jaja agressieve club) dus iedereen was beetje pissed toenw erd het nog 2-0 dus nog pissiger en enorm klote scheids die gaf alleen maar kaarten hele spel werd erdoor verpest. maarja ik heb een veels te lieve broer die doet nog geen vlieg kwaad heeft 1 keer in zn leven geel gehad en 1 keer geslide ofzo en hij is heel snel. dus hijw erd kwaad en dan gaat ie dus echt goed spelen en hard rennen en toen werd het dnakzij hem nog 2-4 en wonnen ze (andere partij had ook nog 2 rode kaarten dus 9 tegen 9) maar mn broertje was helemaal kapot op 5 minuten op t end. maar ik vondt m lekke rwle de man off the match!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 18:07

echt vet... dat klinkt tenminste als een wedstrijd waar nog eens wat gebeurt!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-01 20:13

echt goed van je broer haha the man of the match klinkt leuk

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:08

heb ik er dan van gemaakt he
ja er gebeurde wel veel. alleen de oliebol scheids was de eerste helft raar bezig (kon ikzelfs zien) had ie eerst 4 gele kaarten aan de vijand gegeven geeft een van ons een licht schouder duwtje meteen geel had ie echt zoiets van oei nu moeten de rooie ook een kaartje krijgen anders denken ze dat ik partijdig ben. en iedereen langs de kant vondt het een oliebol scheids das wel lachuh
en als mn broertje het dan goed doet is t natuurlijk nog leuker om te kijken

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-01 21:22

dat geloof ik best
ik vind het altijd leuk om naar voetbal te kijken maar dan vooral als nederland of barcalona speeld

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:31

ach is mn bro he das wel beter anders ook nie echt ja is haast verplichting hier heb 3 broers en zwaar verslaafde vader en vriend van mams

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-01 21:34

haha bij ons is dan paardrijden verplicht om te kijken (als ik of mijn les heeft) ik en mijn zus + moeder en vader zijn ernstig verslaafd maar mijn broer komt echt niet kijken