De eerste keer..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MirjamMouse

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-08-04

De eerste keer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 10:11

Hey, heb een rare vraag (denk ik)

Ik ben 21 en nog maagd, niet dat ik dat raar vind, want daar kies ik voor.

Maar...ik zou wel graag willen weten hoe het nou voelt de eerste keer.

Doet het pijn? Is het heerlijk? Oncomfortabel?

En met wie heb je het de eerste keer gedaan? En waar?

Ben gewoon nieuwsgierig, heb dus geen ervaring op dit gebied...hahaha...Lachen

[edit Chica; titel verduidelijkt]

Love is not finding a perfect person, it is seeing an imperfect person perfectly.
Niemand is verantwoordelijk voor het hoofd dat hij kreeg, maar wel voor het gezicht dat hij trekt.
God answers knee-mail.


MirjamMouse

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 10:25

Ok

En ff voor anderen die dit lezen:

Het klinkt misschien raar enzo...maar goed, je hoeft natuurlijk niet te reageren he...

Love is not finding a perfect person, it is seeing an imperfect person perfectly.
Niemand is verantwoordelijk voor het hoofd dat hij kreeg, maar wel voor het gezicht dat hij trekt.
God answers knee-mail.


MirjamMouse

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 19:02

Wow...bedankt voor jullie openheid!!

Love is not finding a perfect person, it is seeing an imperfect person perfectly.
Niemand is verantwoordelijk voor het hoofd dat hij kreeg, maar wel voor het gezicht dat hij trekt.
God answers knee-mail.

MirjamMouse

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 20:14

Wow...nou tof dat jullie dat met me wilde delen

Love is not finding a perfect person, it is seeing an imperfect person perfectly.
Niemand is verantwoordelijk voor het hoofd dat hij kreeg, maar wel voor het gezicht dat hij trekt.
God answers knee-mail.

MirjamMouse

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 22:44

Het is deels waar dat je niet weet wat je mist, en deels niet, want je voelt wel de behoefte.
Ik heb wel vriendjes gehad, en ook wel gezoend enzo...en that gets the juices flowing...hahaha...maar heb het dus niet gedaan...

En het is idd in het kader van m'n boyfriend (nu dus wel...en man hij zoent goed!!!!)

De reden dat ik nog geen seks heb gehad is omdat ik christen ben en ik geloof dat God heel duidelijk is in de bijbel wat seks voor het huwelijk betreft. Ik wil niet perse in een hele discussie gaan omtrent dit onderwerp, maar dat is dus de reden...en het maakt de huwelijksnacht zo bijzonder en heeft meer waarde. Het is het intiemste contact wat je kan hebben met iemand en daar ben ik gewoon heel voorzichtig mee.

En dat is lastig soms...want je lichaam schreeuwt erom, en dat is ook hartstikke normaal...de mens is gemaakt om seks te hebben, maar liefde is geduldig dus...en zelfcontrole spreekt wel van karakter (hoe lastig dat soms is...haha)

Love is not finding a perfect person, it is seeing an imperfect person perfectly.
Niemand is verantwoordelijk voor het hoofd dat hij kreeg, maar wel voor het gezicht dat hij trekt.
God answers knee-mail.

MirjamMouse

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 20:44

Wow...hele preek...Lachen Heel goed uitgelegd meissie!!!
Maar kijk...het is niet zo dat ik geen lichamelijk contact met m'n vriend heb...ik bedoel, ik ontdek een hoop en hij ook, maar we hebben geen sex, daarmee bedoel ik, geen penetratie, eenwording van 2 lichamen.

En ik moet niet met hem trouwen...het is net zoals iedere andere relatie, je bouwt eraan, je praat, je doet dingen, je groeit naar elkaar toe...maar als het niet werkt, betekent het niet dat ik bij hem moet blijven...ik kies hem ook zelf uit, dus kies ik ook als ik niet verder wil (waar nu nog geen enkel spoor van is...*LOL*)

En het is idd zo dat vele mensen niet precies begrijpen wat God bedoeld met sex, want het is puur natuur. En als je hooglied leest (een boek in de bijbel) dan kan dat behoorlijk op je fantasie werken...het is 1 en al beeldspraak, maar zo puur...

Love is not finding a perfect person, it is seeing an imperfect person perfectly.
Niemand is verantwoordelijk voor het hoofd dat hij kreeg, maar wel voor het gezicht dat hij trekt.
God answers knee-mail.

MirjamMouse

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 20:48

MarianneR schreef:
Maar wat vindt je vriend hiervan? Is nogal wat, zeker voor een man Knipoog


Mijn vriend is ook christen, helaas geen maagd meer, maar iedereen heeft zo z'n dingen in z'n leven. En hij heeft daar achteraf ook spijt van, maar ja...je doet weleens dingen waar je spijt van hebt, je kan de tijd niet terugdraaien, alleen de toekomst 'verbeteren.'

Hij weet er wel een hoop van, en dat werkt in mijn voordeel want hij weet precies waar ie me moet verwennen (believe me!!!!)

Hij is het dus 100% met de bijbel eens (niet met mij...Lachen dat ook natuurlijk, maar het gaat meer om wat de bijbel zegt, omdat we beide hetzelfde geloven) en wil ook geen sex voordat we trouwen, maar zoals ik hierboven al verteld heb...we zitten wel aan elkaar, en dat is al een hele opwindende zaak voor mij, zo groen als gras (nu iets minder dus...haha...Haha!)

Love is not finding a perfect person, it is seeing an imperfect person perfectly.
Niemand is verantwoordelijk voor het hoofd dat hij kreeg, maar wel voor het gezicht dat hij trekt.
God answers knee-mail.

MirjamMouse

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 22:14

Kijk, wat de bijbel bedoeld met sex of geslachtsgemeenschap is het 1 worden van man en vrouw, dus penetratie...want je wordt dan 1 vlees (zoals dat dan heet)

Ik vind het ook niet gezond om nooit iets op seksueel gebied te doen totdat je getrouwd bent, want wat als je getrouwd bent, ineens een heel ander aspect in je relatie, kan positief zijn, maar ook negatief.

Ik zie het zo: een relatie bestaat uit 4 fundamenten (pilaren) waarin je moet groeien zodat je er een huis op kunt bouwen.

1. sociaal
2. geestelijk (in de zin van het christendom, dus samen bidden en bijbel lezen e.d.)
3. emotioneel
4. lichamelijk

Dus het lichamelijke aspect kan je er niet buiten houden...want dan gaat je fundament scheef staan en je huis ook.

Maar goed...dit is wel een onderwerp waar men nooit over uitgediscusierd is...zelfs christenen...'t blijft veelzijdig.

Love is not finding a perfect person, it is seeing an imperfect person perfectly.
Niemand is verantwoordelijk voor het hoofd dat hij kreeg, maar wel voor het gezicht dat hij trekt.
God answers knee-mail.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, IASCrawler, Petra_O, SemrushBot en 149 bezoekers