Mischien een vreemd verhaal?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grazyrick
Berichten: 2
Geregistreerd: 29-08-04
Woonplaats: omg. Alkmaar

Mischien een vreemd verhaal?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 13:12

er word wel eens gesproken dat zommige mensen te zwaar voor een kleine pony zijn..Nou ik was een tijdje terug in het bos aan het wandelen met een goede vriendin van mij. en zij was op een eind wat moe aan het worden . en we moesten nog wel een eindje en ik besloot om haar op me schouders te nemen. en dit vond ze geweldig. en ik moet zeggen dat ze best zwaar was maar ik wou me niet laten kennen en ben doorgelopen tot we weer bij de outo waren maar ik moet wel zeggen ze zat lekker ontspannen en was niet bang om van me af te vallen. we kregen veel reacities van mensen die we tegen kwamen. zeker om het feit dat ze +- even groot is als mij. ik heb dit verhaal ook als eens eens op een ander forum neergezet en er ook leuke reacties op gekregen. ik plaats het hier omdat zij ook regelmatig paardrijd en op haar manege ook reacties gehad heb. vriendinnen van haar hebben me gevraagd of ze ook een keer mogen maar dat doe ik toch maar niet er zitten er een paar tussen die nog zwaarder zijn ik heb 45 minuten met haar op me schouders gelopen en toen was ik echt flink moe
ik heb wel begrepen dat ik een van de weinigen ben die dit een keer gedaan heb
vanndaar dat het een beetje vreemd overkomt

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:51

Jeetje zeg , dat zou ik echt niet kunnen hoor , drie kwartier lang mezelf laten dragen door iemand , ik zou me echt doodschamen Bloos

Wel ontzettend lief van jou dat je dat doet...maar wat een muts die dat toelaat zeg Tong uitsteken

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:54

Wat een apart verhaal Haha!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:59

pmarena schreef:
Jeetje zeg , dat zou ik echt niet kunnen hoor , drie kwartier lang mezelf laten dragen door iemand , ik zou me echt doodschamen Bloos

Wel ontzettend lief van jou dat je dat doet...maar wat een muts die dat toelaat zeg Tong uitsteken


Dit dacht ik nou ook. Maar snap echt niet wat je met dit verhaal wil bereiken sorry.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:03

nee ik ook niet eigenlijk Clown

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:06

Ik ben altijd stevig geweest, dus in het zwembad, geen gozer die me op zijn schouders nam.

Mijn vriend heeft dit dus wel gedaan, en is zelfs zo het water uitgelopen, en mijn vriend past 2 keer in mij zo'n beetje Knipoog (hij heeft ondergewicht, ik overgewicht, ok hij is ook zeker 10 cm langer dan mij, bijna 2 meter).

Ik vond het wel heel stoer van me vriend, aangezien ik ook altijd gezeik heb gehad rondom mijn rondingen, van jongens, op de manege etc, het gaf me echt even een opkikker, dat ik dus niet perse dingen niet kan vanwege me gewicht.

En heej, alkmaar! Welkom hier! Lachen

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 14:07

zeker een vreemd verhaal. snap ff niet wat je mee wilt?