Jullie raad gevraagd zit in een dipje :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:36

Tomm schreef:
Zo lief dat jullie doen over men uiterlijk, ik hoop dat jullie toch eerlijk zijn met mij hé, want mijn zelfvertrouwen is nu wel 0 hoor over men uiterlijk.

Ik ga deze avond zeker bellen en laat jullie het slechte nieuws weten.

Groetjes, Tom.



Geloof mij, je ziet er heel goed uit! Lachen
En dan ook nog een gevoelige jongen, en die van paarden houdt.

Tis dat ik er al zo eentje thuis heb zitten... Knipoog (En ik ben zeer zuinig op mijn vriend Lachen ).

Je hebt je uiterlijk en innerlijk mee zodat je niet met de eerste de beste in zee hoeft te gaan, maar gewoon een leuke meid waarmee je het goed kan vinden.

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')


Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 11:56

Tomm schreef:
Sorry dat ik dit topic nog eens ophaal, mag dat?
We hebben gisteren weer een uur en half gebeld, ze vroeg me eens te bellen naar haar. Maar vandaag was het dan weer niks, ze heeft me gisteren wel nog een sms gestuurd na het gesprek om te zeggen dat ik een grote steun voor haar ben. Maar vannacht heb ik een paar smsjes gezonden nadat ik was wezen stappen met mijn problemen... had ik warschijnlijk beter niet gedaan, ik zei haar vb: "dat de meisjes die ik niet wil mij willen en dat de meisjes die ik graag zie mij dan niet graag zien(hopend dat ze door had dat ik haar bedoelde) en dat het leven stinkmodder is." Maar dat meen ik ook!
Ik ben 23jaar wordt er 24 in oktober ik ben hier niet aan het banketstaaflen hoor, ik weet wat het leven ondertussen is en heb al een en ander meegemaakt...
Ik zie haar zo graag Boos!:(:( !!!
Jullie zeggen wel er is genoeg vis in de zee, ok dat begrijp ik, maar begrijp ook mij eens dat net dat ene visje mij zo opvalt en raakt en ook niet alle visjes in de zee zeggen me wat hoor, merendeels zelfs niet, dus wat ik wil toegeven, kben zelf nogal kieskeurig altijd geweest, maar vroeger kreeg ik ook de meiden die ik wou maar nu met de jaren later is dat helemaal verandert........ niemand meer die me nog aanstaat en als ze me dan aanstaat eerst 2 weken wat zotje houden dan plots ah oei, gewoon vriende....; Kijk ik zou nu nog 1 week wachten en haar eens meevragen te gaan winkelen. En dan definitief besluit willen horen... of zouden jullie nog meer , verder willen gaan, eerst eens winkelen, dan een dagje aan het strand gaan wandelen, dan een dagje bij haar (is feest in haar dorp)...... wat zouden jullie doen, ik vraag enkel maar raad ik pik de beste eruit. En nogmaals ik kom 24 in oktober hé, ben dus geen tienertje meer met wat liefdesverdriet, dat scheelt wel nogal denk ik.
Ik zie hier mijn slaappillen voor me liggen ben aan het denken(wat ik haar trouwens ook gestuurd heb kzal heel de pak slaappillen nemen: geen antwoord) eentje? twee? drie? (drie lukt heb ik vroeger al gedaan) misschien effe 4pillekes? ah nee direct 5! slaap ik zeker.
Nou Doei en sorry dat ik dit topic bovenhaal, maar het doet me wat heeeeeeeeel wat. Heb wel een en ander meegemaakt int leven, maar nu ist te ver, kannet niet meer aan!!!!!
Zal nog 2 liedjes beluisteren en dan neem ik die pillen.
Doei, ik zal wel lekker slapen denk ik. LIFE SUCKS!!!!!!!!! TLEVEN ZUIGT!!!!!!!!!!


Ik heb ook al heel veel meegemaakt in me nog korte leventje en ook in de liefde heb ik al veel teleurstellingen gehad.

Totdat ik zoiets had van, nou als de ware niet komt, dan ga ik het met mezelf heel leuk maken, dan blijf ik maar vrijgezel de rest van me leven.
Eigenlijk was ik nog niet aan een vaste relatie toe toen ik mijn huidige vriend ontmoette 5 jaar geleden.
En eigenlijk was het ook geen liefde op het eerste gezicht gezien ik van mezelf meer op foute mannen val (waarschijnlijk door wat ik heb meegemaakt in me leven).
Maar toen we elkaar beter leerden kennen begon de liefde ook te groeien, de lol die we samen hebben, en we lijken veel op elkaar waardoor we elkaar goed kunnen begrijpen (belangerijk als je zo gevoelig bent!).

Ik herken er veel van wat je nu voelt, maar gek genoeg, het komt toch altijd weer op zijn pootjes terecht!
En relaties opbouwen kan een heel leer proces zijn voor je de goede partner hebt, bij mij was dat iig wel zo gezien ik ook veel gemist had in mijn jeugd waardoor ik juist zo graag die relatie wilde!
Zorg dat je daar vanaf kan stappen en het met jezelf leuk kan maken, dan pas heb je een goede basis voor een stabiele en eerlijke relatie (zodat je de relatie niet hebt omdat je hem nodig hebt uit gemis, maar om de persoon).

Mijn vriend is al mijn 25e vriendje, en dan tel ik ook al mijn tweewekelijkse mislukkingen mee, dit is echter mijn 2e lange relatie, met mijn ex had ik 4 jaar een relatie.
En nu pas bij deze relatie voelt het goed en zit het goed, ook al is daar nooit met zekerheid over te zeggen voor de toekomst (gezien mensen veranderen, en relaties dat ook kunnen).

Lever desnoods die slaappillen in bij een vriend, de huisarts, ouders of wat dan ook.

Het leven kan soms zuigen ja, maar er zijn ook zoveel mooie dingen!
En je hebt het leven ook deels zelf in de hand.
Ik ben nu 25 en begin nu pas constructief mijn leven op te bouwen, maar heb daar wel een jaar therapie voor nodig gehad!
Ik heb mij iig altijd kunnen vast houden dat na de vervelende periodes ook mooie periodes komen, iig ik begon een cyclus te ontdekken daarin.
En je richten op jezelf en de dingen die je leuk vindt kan je daar goed bij helpen (paarden zijn erg therapeutisch! Knipoog ), niet concentreren op verlangens van anderen waarin de ander niet kan voldoen.

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Anne_vD, Century, F_Orumster, Frummel01, GoogleAdsense, Laj1, Lanoca, meniekske, mmajar, ogidni, Saaams, Siebel, Zomer en 66 bezoekers