1 april

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 21:41

Welkom op bokt!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 21:42

Wij hadden een keer op school een lerares die ALTIJD te laat kwam, 10 minuten ofzo.
Dus op 1 April hadden we alle tafels uit elkaar gezet en een blaadje en een pen voor ons genomen (proefwerk opstelling dus) en gezegt 'ja mevrouw we hebben nu een wiskunde proefwerk' (we hadden wel eens proefwerken van een ander vak in een les, zodat alle klassen hetzelfde pw op het zelfde uur hadden) dus zij stressen van 'jaa en dat gaat allemaal van jullie tijd af enzo' echt haasten en naar de administratie gelopen om dat proefwerk te halen.
Komt ze terug, zitten we allemaal weer goed. Ze had het niet meer, ze lag helemaal dubbel Haha!

naja dit kan je dus alleen doen op school, als je school hbet ( duhhh Tong uitsteken )

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 22:00

Hoi Berdientje,

probleem 2: Dit jaar valt 1 April op tweede paasdag.. zelfs geen school dus Haha!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 22:19

Ja dat bedoelde ik ook met mijn laatste zinnetje Haha! maar ok je hebt gelijk het stond er niet duidelijk in

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 11:43

1 april is echt zoiets doms...
sorry maar ik vind het ech zoooo ontzettend achterlijk...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 13:05

een stukje plakband over het spuitkopje van de deo van je ouders ofzo Haha! haha heb dat ook eens gedaan, mn vader had de deo over zn hand lopen Tong uitsteken
Of de stoelen aan de tafelpoten vastbinden Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 13:10

Ik heb ooit eens met een vriendinnetje heeeele smerige bonbons gemaakt en die aan de leraren op school voorgezet onder het motto: ik ben jarig en trakteer }> Sommige docenten namen een hapje en lieten hem toen onopvallend "verdwijnen" Haha! maar mijn leraar nederlands stikte er zowat in. *LOL*

Daarna werd ik door de conrector uit de klas gehaald, of ik even wilde zeggen wat er in had gezeten want meneer was toch wel erg onwel geworden. Ik schrok wel, maar toen we op de gang stonden begon er iemand heeeel hard te lachen en riep 1 APRIL!!!

was ik zelf ook nog mooi te grazen genomen door de docenten Haha! Party!!