Internet Creditcard

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:51

Ik betaal via Paypal...heb je ook geen internetcard nodig.

Je suis Charlie.



Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:07

Met Paypal kun je internationaal betalen, en ik heb er geen problemen mee gehad.
Voordeel van Paypal is dat je geld naar je Paypal Account kunt overmaken en van daaruit de rekening betaald. Je hebt dus in prinicipe helemaal geen creditkaart nodig.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:12

manic schreef:
Volgens mij kun je in overleg met de bank de limiet van je creditcard gewoon omlaag laten zetten...


Niet handig als je hem ook nog voor andere dingen wilt gebruiken...Lips are sealed

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:17

Als ze het vermoeden hebben dat er misbruik gemaakt wordt van je account gaat er idd meteen een blokkade op. Ik heb een keertje een nieuwe creditcard besteld, maar die is nooit aangekomen, dus die heb ik laten blokkeren. Weer een nieuwe creditcard besteld, en toen duurde het een week voordat ik ze aan hun verstand had gepeuterd dat het allemaal goed zat. Ik moest een fax opsturen en een kopie van mijn paspoort toevoegen voordat ze hem weer vrij hebben gezet.

Ik heb liever dat ze een keertje TE voorzichtig zijn, dan dat er een ander op mijn kosten uitgebreid kan lopen shoppen.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:42

Ik heb bij Amex gewerkt, en ben niet zo tevreden over die tent, al helemaal niet met de acceptatie van de kaart(en). Ik heb mijn kaart ook voor noodgevallen, en heb niets aan een kaart die nergens wordt geaccepteerd.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:12

Ik geloof dat dat '94 was (dus dat de Blue Card net een beetje opkwam). Acceptatie van Visa en Mastercard is veel beter. Met de Amex kun je overal terecht...in de duurdere zaken Lips are sealed . Ik kan me helaas niet permitteren om in de duurdere winkels te shoppen of hotels als het Hilton op te zoeken.
Over de Acceptatie van de kaart op het internet kan ik niets zeggen. Maar Amex heeft toendertijd een potentiele klant verloren....Lips are sealed

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Elitedeux, Gambler99, jmvdh, kimberly1995, leenleen11, meintje, mmajar, moOby, nonnekee, PipMarly, s_casper, Sabbientje, secricible, Selente, Vavane en 176 bezoekers