Internet Creditcard

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Internet Creditcard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:38

Ik heb al een paar jaar de E-go credit card van de Postbank.
Dit is een creditcard waar je een heel laag limiet (250 euro) op kan zetten en voornamelijk bedoeld is voor aankopen via internet.
Ik vond dit dus een uitkomst voor kleine aankopen via internet omdat je door het limiet van 250 euro niet zo snel de mist in kan gaan met fraude.
Nu kreeg ik vorige week een brief van de Postbank dat ze met de E-go card gaan stoppen maar dat ik wel een andere creditcard kan krijgen. Hier zit echter een limiet op van 2500 euro en dat vind ik veel te veel.
Wie weet of er nog andere credit cards zijn met het zelfde idee als de E-go card, dus een lage limiet en hoofdzakelijk bedoeld voor aankopen via internet.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:59

Kun je met Paypal ook internationaal betalen?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:02

Hmm, ik kom via google op sites als:
www.paypalsucks.com
www.paypalwarning.com
Hoe zijn de ervaringen hier?


WARNING:

Your Paypal account can be frozen at any time, without advance notice leaving you without your money for weeks (if not forever), and there isn't much you can do about it. Paypal is currently being investigated by regulatory authorities in three states!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:13

Cassidy schreef:
Voordeel van Paypal is dat je geld naar je Paypal Account kunt overmaken en van daaruit de rekening betaald.


Wat ik dus begrijp van die site kan Paypal je geld dus blokkeren en je dan dus je geld kwijt bent cq er langere tijd niet bij kan komen Verward
Met de E-go card betaalde je gewoon en op de 6e werd het bedrag gewoon van je girorekening afgeboekt, geen gedoe met afbetaling of rente omdat het bedrag gewoon in 1x werd teruggeboekt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amazonbot, cinniz123, fohadie, HELder, Jara, Jorissie, Justme_Lisaa, Kitty_, Laj1, laran, LuCa88, Poosje81 en 160 bezoekers