Wat een hoop plastisch-chirurg-programma's!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Wat een hoop plastisch-chirurg-programma's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 21:30

Ik heb het idee dat ik de hele week plastisch-chirurgprogramma's zou kunnen kijken als ik dat zou willen.... zie nu ook weer, iets van dr Schumacher ofzo.

Mensen die echt voor een operatie de plastisch-chirurg binnenlopen als bij een supermarkt. Sneetje hier, sneetje daar, hoppa.

Net een meisje gezien, hardstikke tenger ding; neemt BILimplantaten. Pffff...

Maar het gaat allemaal zo makkelijk; je gaat er haast van twijfelen. Van: zal ik morgen ook 'even' nieuwe borsten halen? Rolleyes Nu de prijs nog een beetje naar beneden en het plastisch-shoppen kan beginnen.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!



Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 00:43

Idd... een soort van Nip-Tuck idee (geweldige serie trouwens)
Ondanks dat je mensen ziet met uitgezakte implantaten en kapselvorming denk je: mhhh als ik het nodig heb straks kan ik daar tenminste terecht. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat nou een prettige gedachte vind....
Zo was er laatst een dame die deed voor 200 euro een lipfilling met botox, liep naar binnen, spuitje erin, en was diezelfde middag eigenaresse van een paar volle lippen. Waarna ik denk: Mhh, ik heb eigenlijk nooit een probleem gehad met mijn lippen, maar nu je er zo over nadenkt mogen die van mij ook wel iets bijgevuld aan de zijkant en als dat zo makkelijk gaat en maar 200euri is, ...

Eng

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, afkepieteke, Anoukjuuuhh, C_estmoi, ChanelR, chinnie, Dobby91, Evito_06, gerbilGizmo, Jade91, janneke_S, jojoleinee, Kayleigh__, Kimberley_, Patriesje, Polarize, Sintara, YandexBot en 75 bezoekers