Wat doe jij als je slaapdronken bent?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:19

Slaapdronken ben ik wel eens maar op de tast en het vanzelfsprekende loopje naar het toilet zorgt dat niet echt voor problemen..
Heb wel tot een jaar of 15 regelmatig geslaapwandeld.. dat was veel spannender vertelden mijn ouders! Ging ik in mijn slaap door huis lopen en was aan het praten. Als ze me niet wakker maakten ging ik vanzelf weer terug naar bed meestal.
Heb al eens op vakantie in Zwitserland door het vakantiehuisje gezworven en daar zat een tussendeur naar de kamer van de vrouw die het verhuurde. Was ik in mijn slaap (we waren net aangekomen en ik was op bed gaan liggen lezen en in slaap gevallen) naar haar kamer gelopen en daarna weer terug naar mijn bed. Kwam die vrouw later dat het aardig was dat ik een boek bij haar op tafel had gelegd maar dat ze geen Nederlands kon lezen. Bloos Bloos Bloos

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, amandananana, Amazonbot, Ballard_L, Berdien, BingBot, Christel1, Eefje_Sammy, Eleeke, ellen05, Flippertje, IlBuono, Lanoca, MarJon, NadjaNadja, Petra_O, Sarah_Elise, sariba, shanna_dw, Winged en 156 bezoekers