voel me verraden :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

voel me verraden :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 16:14

Damn... voel me zo verraden en wete niet wat ik dr mee moet.... alles vergeten en t weer goed maken of niet.

t begon dus zo:
k had op de basisschool n hele goede vriend, met wie k dus vaak brieven schreef en in die brieven stonden dus heel erg persoonlijke zaken (k ben toen bijna van school gestuurd enz. daar schreven we dus over, en ook om de reden waarom, maar ook over mijn moeder, die toen erg ziek was en over andere heel erg persoonlijke dingen,w aar ik verder met niemand over sprak).
k vertrouwde die jongen gewoon blind.
Aan t einde van groep 8 scheiden onze wegen... we gingen allebei naar een andere school, maar we belovden contact te houden, dat deden we ook. Ik schreef hem brieven, hij mij, we belden en spraken soms af om samen naar de manege te gaan (hij reed toen nog op n andere manege)
na anderhalf jaar werd t contact minder, maar we bleven schrijven en af en toe bellen. Vorig jaar hebben we dan ook samen mn verjaardag gevierd, en t was super gezellig, bijna zoals vroeger.
met kerst stuurde ik hem een kaartje, maar ik kreeg maar geen antwoord terug. Toen hoorde ik via via dat hij samen met zijn broer en zusje een eigen paard zou krijgen en dat dat paard op de manege kwam te staan waar ik ook rij.
Ik helemaal happy, omdat ik hem dan vaker zou zien enz.
in de week na kerst moest ik de pony van een vriendin verzorgen, omdat zij op vakantie was, en k had met die jongen afgesproken dat we iedere dag samen naar de manege zouden gaan en samen gingen rijden enz.
Toen begonnen we ook weer brieven te schrijven (sinds mijn verjaadrag vorig jaar had ik geen meer gekregen).
Maar omdat mijn school veel tijd in beslag nam, kon ik niet zo vaak naar de manege komen, en we zagen ons nog amper, en t contact werd minder, tot geen.
Nu kom ik gister op de manege, blijkt dat hij al mijn brieven aan de zoon van de manege eigenaar heeft laten lezen (dat jochie is n jaar of 10) en die heeft dus alles over de manege geroepen wat ik in die brieven heb geschreven...
ik baal zo dat ik zoveel dingen aan die jongen heb laten lezen.... k weet gewoon niet meer wat ik ermee moet...
ik vertrouwde hem.... en hij laat me op zo'n manier vallen... Verdrietig Huilen

srry voor t lange verhaal, maar moest t ff kwijt

ps, wete niet ff ik t in t goede forum heb geplaatst Bloos Bloos

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:34

zow dat is wel super banketstaaf van hem, zeker omdat je hem gewoon helemaal vertrouwd en dan laat hij die brieven aan iemand lezen.
Wel moeilijk wat je hier verder mee moet doen, natuurlijk tegen hem zeggen en kijken wat hij zegt en waarom hij dat gedaan heeft. Zal hem ook goed de waarheid zeggen als ik jou was.
Sterkte Ach gut

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 17:05

k heb m al gevraagd waarom ie dat heeft egdaan... maar hij reageerd gewoon niet

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:09

Inderdaad moeilijk te zeggen wat je zou moeten doen... wat een rotstreek... Ik zou hem ook de waarheid in zn gezicht zeggen in ieder geval! En ik wens jou heel veel sterkte om hier mee om te gaan en het te verwerken!

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:11

ik denk ook niet dat je hier een echt waarom voor kunt vinden, hoe moeilijk het ook is, probeer hem achter je te laten, genoeg echt goeie vrienden te vinden!

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 17:15

hmz... hebbie wel gelijk in... maar vroeger steunden we lekaar ook altijd, want we ook gedaan hadden, we bekenden geen van beiden enz...
en nu zegt ie geeneens hoi meer...

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:47

het wordt ff doorbijten voor jou, meis! Met wat hij heeft gedaan en met het feit dat hij nu geen hoi meer (durft) te zeggen, heeft hij al te goed laten merken wat voor persoon het is... en hard gezegd is het beter dat soort mensen achter je te laten. Mocht hij dan ooit zijn fout inzien, kun jij er objectiever tegenaanzien en besluiten of deze jongen jouw vriendschap wel waard is...
Ach gut

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:43

zo dat is niet mis, lekker ventje, dag vertrouwen, het "waarom" blijft uiteraad achterwege, je zal het niet makelijk krijgen, nu heel veel mensen je persoonlijke ik, kennen of gelezen hebben. Scheve mond Hou een rechte rug en laat je niet kennen, zal best moeilijk zijn, maar over een poosje is iedereen het weer vergeten, en hij al met een schuld gevoel rondlopen. Want jij trok je er niks van aan. Proberen hoor!! OK dan!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:31

Lekkere banketstaaf actie.
Ik zou niets meer met hem te maken willen hebben, wat een loser zeg...Lips are sealed

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 14:46

k heb gister nog es met m probeert te praten.. eerst begon hij super te flippen, dat ik me niet moest opregen. Boos!
Later heeft hij dan gezegd dat hij niet wist dat iemand die brieven had gelezen.... veel geloof k dr niet van.
thnx voor de lieve berichten, en k laat me niet onder krijgen Knipoog .... t is gewoon zo''n banketstaaf gevoel

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:15

Ja, dat dacht ik ook, kan dat rotjong die brieven niet per ongeluk hebben gelezen? Als jouw vriend al die oude brieven heeft bewaard dan geeft hij wel om je, anders had ie ze wel weggegooid.
En hoe reageer je zelf als blijkt dat je door onvoorzichtigheid iemands prive leven op straat hebt gegooid? Ik zou door schaamte je niet meer aan durven kijken. Als die knul jouw vertrouwen heeft beschaamd maar je geeft nog wel om hem, dan zou ik gewoon mijn hand naar hem uitsteken en de wijste zijn. Als je samen door de(manege) deur moet dan kan dat maar beter in vriendschap gaan.

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 16:37

hmz... t kan best dat hi jdie brieven perongeluk kan hebben gelezen... maar k leg mn brieven altijd daar neer waar niemand ze kan vinden :S
je hebt gelijk, missschien moet ik m mijn hand uitsteken, zoals je zegt...
en als t dan nog eens gebeurd? daar ben k zo bang voor...

SPRINGEN

Berichten: 413
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Zelhem, Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:38

Wat een rotstreek, ik zou m recht in z'n gezicht zeggen wat ik van m vindt.

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:57

Gatver, wat een rotstreek zeg! En dan glashard ontkennen, daar kan ik helemaal niet tegen, dat jochie heeft dat niet zomaar te zien gekregen. Bah, ik haat zulke mensen! Boos! Het waarom krijg je wrs toch niet te horen, ik zou hem keihard vertellen hoe je over m denkt, dat je het een naaistreek vind en m dan laten gaan, zon jongen is jouw vertrouwen dus niet waard. Jammer dat je dr zo achter moest komen... Sterkte, enne, laat je er niet onder krijgen door zon hufter zeg! Ach gut