O,o...ik voel vlinders. Als dat maar goed gaat...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

O,o...ik voel vlinders. Als dat maar goed gaat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 14:04

Goh dat is heeeeel lang geleden dat ik me zo "raar" heb gevoeld Clown zo'n 7 jaar ongeveer Verward Ik heb dit soort gevoelens altijd onderdrukt en nam direct afstand van de desbetrefende persoon zodat ik niet weer gedumpt zou worden en me maanden lang poedersuiker zou voelen maar nu ga ik me in dit geval maar eens openstellen voor een eventuele relatie Lovers Gelukkig ben ik nu wat wijzer en de desbetrefende persoon ook al wat ouder, scheelt maar 3 jaar hoor Haha! maar 30 is vaak toch wel wat serieuzer...hoop ik Scheve mond Misschien nu eindelijk een blijvertje?? Wel een lekker gevoel weer een keer, elke keer als hij nu online verschijnt slaat mijn hart een keer over zeg maar Tong uitsteken Vrijdag was ik met hem en nog 2 vrienden naar de pub geweest en toen we weggingen gingen die 2 vrienden een beetje pushen...zo van: "nou zullen wij dan maar vast naar de auto gaan, dan kunnen jullie rustig afscheidt nemen"...hadden ze dat dan maar ook gedaan Frusty nu durfde ik natuurlijk weer niks te zeggen/doen en bleef het bij een vluchtig kusje op de wang Nagelbijten / Gniffelen Balen thuis natuurlijk...

Haha ik voel me net een puber Haha! Tong uitsteken

**Look where all this talking got us baby!!**


AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 08:36

Een oud klasgenootje van mij en haar aanstaande Haha! verschenen in de pub en nu trekken we weer samen op, Fons is een vriend van hun...We hebben elkaar nu ook pas 4x gezien maar msn-en wel heel veel. Hij komt niet in de buurt van mijn beschrijving (damn...weer geen lang haar en tatoos Tong uitsteken ) maar is gewoon een lekkere normale jongen, lekker rustig, geen praatjes maker maar ontzettend lief. Zo mag ik absoluut niet alleen met de fiets of lopend naar huis, hij moet en zal me dan brengen Lovers Ze bestaan nog wel maar het duurt even voor je zo iemand tegenkomt Knipoog Zaterdag ga ik voor 2 weken op vakantie dus ik moet vrijdag nog maar even naar de pub gaan Knipoog Hij wordt in mijn vakantie 30 dus dan kom ik daar wel een dag voor terug (tenzij het weer zo blijft want dan ben ik waarschijnlijk al weer terug van vakantie).

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 09:47

Thanx, ik heb er ook reuze veel zin in!! Cool Haha!

**Look where all this talking got us baby!!**


AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 11:57

Ondertussen is er al het 1 en ander tussen Fons en mij gebeurd Lovers Hij is nu een weekje bergbeklimmen in de Dolemieten- Italiƫ en gaat begin Oktober de Kilimanjaro doen Nagelbijten / Gniffelen Hij liever dan ik hoor! Hij heeft me de afgelopen week wel iedere dag een smsje gestuurd en als hij morgen thuiskomt ligt er op zijn bed een kadotje van mij (jaja ik heb NU AL de sleutel van zijn huis :p ) Ik heb een blik gekocht met daar op Kusjes!! en gevuld met dropjes en een kaartje met Hello Sunshine! Hij komt vrijdag nacht thuis dus morgen na mijn werk zal ik het gauw naar Weesp brengen. Nu moet hij nog even leren paardrijden...haha, en dan zal ik zeker moeten bergbeklimmen...no way! We houden onze passies wel gescheiden :p Behalve 1 dan, die delen we wel Bloos! Tong uitsteken Haha!

**Look where all this talking got us baby!!**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, amaniblauw, Amazonbot, Amber_anne, craiester, GoogleAdsense, Jet, Lalladidoo, MuffinX, NinaCharlie, Snippergroen, Vavane en 214 bezoekers