Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Pervinco"]
En overtreding is toch zo gemaakt? Een moord net zo goed...
En voor een moord gaat soms heel veel aan vooraf, te hard rijden, door rood scheuren, etc etc doe je niet omdat je in je jeugd verkracht en/of mishandeld bent...
[/quote]
Ik heb dat al een keer eerder uitgelegd in dit topic Pervinco, hoe dat een overtreding zo gemaakt wordt. Ga ik niet nog een keer doen.
En dat er aan moord veel vooraf gaat.... soms is dat zo ja. Als iemand in een hoek gedreven wordt en uit wanhoop een moord begaat. Maar dan heeft de maatschappij gefaald want die heeft die persoon gruwelijk in de steek gelaten.
En wat betreft verwaarloosde jeugd of mishandeling, die smoes gaat bij mij niet op. Is geen excuus. Want niet alle mensen die een rotjeugd hebben gehad moorden en verkrachten. En niet alle mensen met een fijne jeugd zullen nooit een verkrachting of moord begaan. Het zit hem ook wel eens ooit in de genen.
[quote="Lovely schreef:Maar waarom breng je doelbewust jezelf en anderen in gevaar door te hard te rijden??
Pervinco schreef:Juist Manzano, en ik rij doorgaans ook niet meer dan een kilometer of 5 te hard, enkel op de snelweg (daar rij ik een kilometer of 10 te hard). Die bekeuring van 125 euro was een uitzonderlijke situatie, weet ook precies wanneer het gebeurd was en onder welke omstandigheden.
Ik kan me niet voorstellen dat 55 rijden waar 50 toegestaan is erg stoer is...
lageveld schreef:Tja.. en weer even on-topic ... DAT zijn de plekjes waar weer even lekker makkelijk de quota gehaald kunnen worden
lageveld schreef:Ik weet nog wel wat voor die quota: de 60 km. zones in de buitengebieden. Voordat je het weet zit je erin ! De zin ervan
nickyu schreef:wat ik me dus afvraag , je hebt netjes elke week controles uitgevoerd
op te snel rijden , drank in het verkeer of de papieren wel in orde zijn , noem maar op en je komt niet aan je jaarlijkse qouta
ga je dan lopen zoeken ?? dus zoeken naar een rede om iemand te bekeuren zodat je toch aan je qoutum komt??
ze hebben hier namelijk elke week controles , word alles en iedereen gecontrolleerd op alles , valt wel op dat dat sinds de qouta gesprekken dit wel erg frequent gebeurd!