Very rude!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 10:34

Nou, ik vind het wel heel erg irritant.
Je komt hier op een nederlandstalige site, je bent in staat om nederlands te lezen...lijkt me ook dat je het dan moet kunnen schrijven uiteindelijk. zeker als je afkomstig bent vanuit Krimpen ad Ijssel....

Zijn er niet genoeg engelstalige sites waar je je ei kwijt kan?
als je in Nederland woont, praat je Nederlands. Waar je ook weg komt...
Ik vind dat je ook moet communiceren in de taal van de website die je bezoekt, zeker een forum....

Om nu te stellen dat we je moeten accepteren voor wie je bent. Welnu, als je perse engels wilt communiceren terwijl je adequaat nederlands beheerst, de groeten, dan accepteer ik je als "aansteller"...

Even ter achtergrond informatie; ik heb ook in de VS gewoond, beheers de engelse taal ruim voldoende....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 13:54

Ik ben al jaren lang inwoner van Friesland...mij zie je toch ook geen reactie in het Fries neertikken?
overigens, ik betrapte mezelf wel op een typisch Fries taalgbruik, wat in het ABN volkomen fout is...let op:

[naam verwijderd] schreef:
....Waar je ook weg komt...
....


Een echt "friesisme", dat had dus moeten zijn : Waar je ook vandaan komt.... (Wer asto ek fuortkomst...)
Zeg eens eerlijk, wie was mijn stijlfout opgevallen?

Welnu, DC (Diamond Checkers), waarom zou jij dan bang zijn om stijlfoutjes te maken als je Nederlands probeert te reageren. Volgens mij kan je dat stukken beter dan je voordoet.
En eh...er zijn er wel meer hier die heel beroerd ABN schrijven, je zal niet zo snel opvallen met je foutjes...
En nu schreeuw je gewoon om aandacht....Relax!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 14:07

Ik heb je door DC, je bent gewoon NEP, kan er niets anders van maken...

Je bent in staat om een nederlandstalige reactie te plaatsen en bovendien zit jouw engelse taal stikvol fouten.....

Kan er niets anders van maken dan dat je ons giga in de maling zit te nemen....
Of je bent werkelijk heel zielig om aandacht aan het 'gobberen' (is dat ook friesisme?, ik bedoel bedelen)

En om heel eerlijk te zijn, ik vond Pokemon een stuk leuker....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, AhrefsBot, Amanda_T, Amazonbot, Corelli, Eapy, JorineV, Sewri, YandexBot en 189 bezoekers